2012. május 14., hétfő

Chanel - Sable Rose bronzosító púder


Sziasztok!

Újabb bronzosító a pipereasztalomon.
A fényképezőgépem nem volt ma együttműködő, de mivel limitált darabról van szó, egy említést megérdemel a teszt előtt.
 Ajándékba kaptam, így még kedvesebb darab.
Szerdától kapható itthon, pénteken a Westendben lévő Douglasben dugig volt, ma már egy darab sem volt ebből az árnyalatból (nem volt akciós), az Arénában lévő Douglasben volt még pár darab.
Amit elmondhatok a Chanelről, hogy alapozó és bronzosító terén kiválóak a sminkcuccai, ja és a rúzsok, szájfények is szuper minőségűek.









Picit rózsaszínes, nem kimondottan szokványos bronzosító, én inkább egy pirosító-bronzosító-highlighter hibridnek nevezném, nagyon szép az arcbőrön, vásárlás előtt megkértem az eladóhölgyet a teszterből tegyen fel az arcomra.


A márka kedvelőinek mindenképp érdemes megnézni a parfümériákban.



14 megjegyzés:

  1. Óóóó, micsoda gyönyörűség! Most egy picit irigy vagyok! :-)

    VálaszTörlés
  2. De szép. kiváncsi leszek a használat közbeni képekre!

    VálaszTörlés
  3. I have it too and it's amazing!:)

    VálaszTörlés
  4. Ez egy ékszer a sminkek között! Lehet hogy nem mernék belenyúlni :) annyira szép! Én is kíváncsi leszek hogy mutat sminkben!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
  6. @Anastasia D.: természetesen lesz swatch is amint az időjárás és fényképezőgép összhangba kerül, készítettem párat a bejegyzéshez de használhatatlanok lettek, még a szín sem látszott.

    VálaszTörlés
  7. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű... nagyon kíváncsi vagyok a "mixelt" színre.

    VálaszTörlés
  9. Amennyibe ez a bronzosító kerül, annak a felébe se került az összes eddigi sminkcuccom. Nagyon drága... :/ De persze csodás ettől függetlenül.

    VálaszTörlés