2012. május 4., péntek

Áprilisi kedvencek


Sziasztok !

Az elmúlt havi kedvencek bejegyzéseknél mindig arra gondolok, de hamar eltelt egy hónap, egyre gyorsabban telik az idő.


Nagyjából a képeken látható termékeket használtam, míg nem jött a nagy meleg, akkor csak a Nars színezett hidratálóját -BB krémet-  és rúzst használtam.
Kezdjük a kedvenc illatokkal. A Benefit sminkcuccai abszolút nem jönnek be számomra, de a parfümjei nagyon, a Laugh With Me Leelee illatából ez már a 3. A So Hooked On Carmella  is kellemes vanília-karamell illat. Kenzo parfümöket nem kell bemutatni, csak különlegesen kifinomult  illatokkal találkoztam a márka kínálatában. Az Amour sorozatból több darabnak nem tudtam ellenállni.

Nem sok minden változott az előző hónapi kedvencekhez viszonyítva, ami újdonság a ZAO bio arcpirosítója ami érzékeny bőrűeknek ajánlok és mindenkinek aki szereti a natúr termékeket, ár/érték arányban is kiváló, nem csak minőségre.
Lakkok,  kivételesen kevés glitteres lakkot használtam, inkább csak gyűrűsujjra, a színek bűvöletében lakkoztam. A képen látható Orly körömerősítő nagyon bejön, az első a több tucat után aminek a hatását is észreveszem, kb 1400 Ft, még decemberben vettem, csak elfelejtettem írni róla.
Szemrevalók: a Naked palettáért még mindig odáig vagyok meg talán vissza is, úton a Naked2, kíváncsian várom. A sok termék csalóka, nagyon szerényen használom a szemhéjfestékeket, inkább a színeket változtatom naponta, mint egyszerre többel alkossak, nem megy.
A szemceruzák meg mind szuper tartós, imádom  őket.
Ez volt a "hivatalos"  összefoglaló, és most azt szeretném megmutatni amire büszke vagyok!






A virágokkal rendesen volt munkám, nem egyszer alig tudtam kiegyenesedni pár óra kertészkedés után, de ilyenkor mikor már nyílnak a rózsák , kit érdekel :)
A sárga rózsában a betolakodót csak a képen vettem észre, azóta már elintéztem.


Lányok szeretitek a havonta megjelenő összefoglalókat vagy nagyon "rongyrázós " ?


24 megjegyzés:

  1. az OPI lakkok a Gouda Gouda Two Shoes, és Pedal Faster Suzi?

    VálaszTörlés
  2. Jó kis kedvenceid vannak :) Egy-kettőt elfogadnék közülük én is :)

    VálaszTörlés
  3. A rózsaszín OPI lakk eredetileg a Pedal Faster Suzi volt, de annyira világos volt, hogy kevertem hozzá egy kis pink Color Club lakkot és így nagyon szép lett.
    A narancsosnak nincs rajta a neve, akciós volt 300 Ft.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo cuccaid vannak..Nagyon regota mar szeretnek en is Inglot termekeket:)

    VálaszTörlés
  5. csodásak a virágaid, le a kalappal :D

    VálaszTörlés
  6. Én szeretem ezeket a havi összefoglalókat! :) Jó kis szűrés :))

    Ezt imádtam: "nem egyszer alig tudtam kiegyenesedni pár óra kertészkedés után, de ilyenkor mikor már nyílnak a rózsák , kit érdekel :)" :D

    Gyönyörűek amúgy a virágok, én sajna nem tudok éltben tartani egy növényt sem :D
    Voltak régen próbálkozásaim, megvettem minden pöpec hagymát és magot, de ki sem kelt EGY SEM :D
    De volt egy karalábém, ami túlélte a telet is, és két lv alatt megnőtt egy babaökölnyire. :D Azt hiszem ez az én sikersztorim:D

    Ja és azt akartam kérdezni, hogy a sárga Jolly lakk nagyon sárga vagy pasztellesebb? Mindenhol valami szépen fedő lány vaníliasárgát keresek, de nem találok :(

    VálaszTörlés
  7. De szép a kerted!:O Nálam túlélésre játszanak a növények, van, hogy 1-2 kiszavazódik. :)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép rózsákat neveltél! :)

    VálaszTörlés
  9. Az Inglot sminkcuccok nagyon jó minőségek, és barátságos áron kaphatóak ;)

    A J. lakk közép sárga,jó minőségű, itt a bejegyzés róla : http://bioarcapolas.blogspot.com/search/label/Jollie%20France#axzz1tvhVTK7W

    Napi 2x 35-40 percet (reggel és este) locsolok heti 6X, hogy ne váljon sivataggá az udvar, kemény, de megéri, nyári reggeleken a teraszon kávézni, kész élmény a sok zöld és virág látványától :)

    Befestettem a hajam, rohanok lemosni, nagyon izgulok milyen lesz, szorítsatok nekem :D

    VálaszTörlés
  10. Szeretem az összefoglalókat, más blogokon is feltűnnek drágább cuccok,átlagpénztárcához képest, szerintem nincs ezzel semmi gond.
    Van akinek telik rá, míg másnak nem.

    Remélem jó lett a hajad... :)

    VálaszTörlés
  11. Nehogy abbahagyd ezeket a posztokat, ide járok nyálcsorgatni :) Szeretem nézegetni a szép dolgokat, na!
    Gyönyörűek a virágaid, hát igen egy virágoskert sok törődést igényel. Nálunk sosem volt, mert nem foglalkozott vele senki....
    Remélem jó lett a hajad :)

    VálaszTörlés
  12. Hol rendelted a Naked palettát? Én a Hqhair-től, és nem jött meg. De az a legrosszabb, hogy előtte rendeltem tőlük egy Nars pirosítót és az sem jött meg!! Most van folyamatban a reklamációm. Egyszerűen már nem merek tőlük rendelni, mert harmadszorra azt fogják hinni, hogy szórakozom velük...A postás sem tudott segíteni, hogy miért nem jönnek meg a cuccok.
    Különben meg jók a bejegyzéseid, aki irigykedik, ne olvasson ilyen blogokat. :-))

    VálaszTörlés
  13. @ Noémi71:óóóó, én nagyon sokszor rendeltem és nem volt 1X sem gond, épp tegnap rendeltem tőlük elég sok minden, izgulhatok.
    Mennyi ideje rendelted,ingyenes volt akkor még a szállítás, nálam volt, h 3 hét telt el míg ide ért.
    Most újra fizetős a szállítás, 3 Font.

    A Naked palettát Sephorából rendeltem egy akció során.

    A hajfestés jól sikerült, nem rosszabb mint amit a fodrásznál és 1/6 árba került ;)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek a virágok!Én is sokat munkálkodtam az én kertemen, és amikor van végre van látszata, az a legjobb:)
    Én szeretem ezeket a bejegyzéseket!

    VálaszTörlés
  15. Én imádom (az ilyen összefoglalókat)!!!nagyon szépek a virágok!Nekem is kb. ezek voltak a kedvenceim!!:))♥

    VálaszTörlés
  16. Sztem egyaltalan nem rongyrazosak ezek a bejegyzesek! Egyszeruen bemutatod az altalad hasznalt termekeket, es elmondod roluk a velemenyed, evvel is hozzasegitve minket a vasarlashoz. Aki rongyrazosnak mondja, szandekosan irigysegbol teszi, ezekre nem erdemes idafigyelni.
    En pedig koszonom a hasznos tippeket!

    VálaszTörlés
  17. szeretem ezeket a bejegyzéseket, abba ne hagyd!:D
    a nars hidratálója nagyon izgatja a fantáziám.
    a virágaid gyönyörűek, megérte szenvedni velük:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Díjat kaptál Tőlem :) http://adryennbeauty.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  19. Erzsi, még nagyon sok ilyen havi kedvencet szeretnék tőled olvasni;)

    Az Orly Nail Defense-t próbáltad már? Nekem most télen folyamatosan letört a körmöm és gyakorlatilag tövig le kellett vágnom mindig.Lemezesen is tört.2 hete eszembe jutott,hogy van ilyenem is, nem csak sima kálciumos erősítő,ami semmit sem ért(nem orly). Ez viszont megerősítette és már meg is nőtt :)Most csak vigyáznom kell rá.

    VálaszTörlés
  20. @ Mia: Orly-ból csak ez az egy körömápolóm van, nekem is az volt a baj, h lemezesen vált szét, de ez megszüntette, ne is volt gondom vele sokáig, pár hete használom újra, de megnézem azt is legközelebb amit ajánlottál :)

    VálaszTörlés
  21. Milyen gyönyörűek a virágaid. Hmm micsoda illat áradat lehet ott :)) gratulálok hozzájuk. A kemény munka meghozza a gyümölcsét :)))

    VálaszTörlés
  22. Istenem ezek a lakkok, álomszép mindegyik! :) Azt lehet tudni, hogy a China Glaze lakkokat hol vásároltad?

    VálaszTörlés
  23. @Szütyő - Beauty blog: a CG lakkokat egy hollandiai webáruházból rendeltem, a szállítás 12,95 € :( valamint csak Paypal-n keresztül lehet fizetni.
    a A cím : http://www.nailpolishfashion.nl/

    VálaszTörlés