2012. május 5., szombat

MAC Fashion Sets - Saint Germain

Sziasztok !

A Mac Saint Germain rúzzsal és szájfénnyel jelentkezem, lassan mint haditudósító, nem blogger.
Képekre nyugodtan kattinthattok, nem robban :D

A Fahion Sets darabjai a világ több nagyvárosában a MAC rúzsok legkedveltebb, legnagyobb számú eladást produkáló színeiből állították össze, kiegészítve mind a 7 színt szájfénnyel és körömlakkal.

Ezekből választottam a Saint Germain elnevezésű extra hideg Barbi pinket.




És mit rejt a csomagolás :
A rúzs remek. Tudjátok nem rajongok a MAC rúzsokért, de van az a szín amire nem lehet nemet mondani.
Bizonyára számít, hogy új, friss a termék, ez a 2. MAC rúzsom, az én ajkaimat szárította az első Viva Glam V rúzs, abból meg nem kérek, hogy ennyiért ( 5300 Ft.-?) vásárólt rúzshoz még külön ajakápolót használjak minden rúzsozás előtt.
DE, mert mindig van egy DE, ami hol pozitív, hol negatív.
Jelen eseteben pozitív. Kipróbáltam az üzletben és kellemes, vastagabb állagú rúzs, már az enyhe vanília ízt és illatot is elviselem. A minősége jobb mint az elődjének, ez egyáltalán nem szárította ki az ajkaim., sőt hidratál.
A szájfényről már nincs ilyen jó véleményem, önmagában használva nem igazán szép, maximum filmforgatásoknál a frissen kihúzott vízi hullás jeleneteknél arathat sikert.
Ezt kimondottan sajnálom, hogy megvettem 5000 Ft.-ért. A rúzson használva még elmegy, ad egy kis fényt, de jobban tetszik simán a rúzs. A mérete is pici 4, 8 g én a minimum 6 g-osokat kedvelem, oké ezt csak poénból írtam, 1,2 g nem változtatna a véleményemen.
Az állaga nagyon jó, nem ragad, tartós, inkább a színe ami nekem nem jön be.

A lakkot nem vettem meg mert van hasonló színem, jobb minőségű márkából.

Rúzs :
- pigmentáltság  10/10
- textúra 10/8
- tartósság 10//9

Szájfény :
- pigmentáltság : 10/6
- textúra : 10/ 7
- tartósság: 10/8

 Sajnos nem sikerült rendes képet készítenem, körülbelül 40 kép után feladtam.

körömlakk: China Glaze - Dance Baby
Pár órával később, vakuval készült kép, nem festettem újra, tartós a rúzs szájfénnyel is.

 Mivel nem igazán áll jól a szín, a húgom meg dobott egy hátast mikor meglátta, neki adtam, rajta remekül mutat, ő szolizik, szőke, vékony, és magas, sokkal fiatalabb (25 éves), neki jól áll, azóta csak Barbinak szólítom :D



Használtok hasonló színt ?



24 megjegyzés:

  1. A számon nem használok ilyen színeket, mert rémesen nézek ki velük. Körmön meg jöhet minden ;)

    VálaszTörlés
  2. Most lehet azt gondolod, bunkó leszek, de előrebocsátom, hogy ezt én inkább őszinteségnek és építő kritikának nevezem.
    Annyi drága minőségű szir-szart összevásároltál, aminek gondolom a felét nem is használod, hogy ezeknek az árából simán kijöhetett volna már egy orrplasztika... már ne is haragudj, de borzasztó... fogalmazzunk úgy, előnytelen az orrod, gondolom ezzel te is tisztában vagy és feltételezem, elég igényes nő is vagy, nem hiába a blog és a sok kence-fice.
    Állandóan a tökéletes termékeket sajkozod és százezreket dobálsz ki feleslegesen olyan dologra, amik tulajdonképpen semmit sem segítenek, mert a probléma ott van az arcod közepén. Akárhányszor ránézek a fotóidra, nem tudok mást észrevenni csak az orrod, ami az egész összképet elrontja. Nem megbántani akarlak, hiszen bizonyos adottságainkról nem tehetünk... de látom, hogy megengedhetsz magadnak simán egy szépészeti beavatkozást és nem értem, miért nem teszed...
    Nyugodtan törölheted a hsz-t, ha sértőnek érzed, de szerintem tudod jól, hogy igazad van. Ha most az olvasóid nekem esnek, hogy trollkodom, akkor az borzasztó képmutatás lesz a részükről, mert nem hiszem el, hogy nem tűnt fel nekik ez az ellentmondás.

    VálaszTörlés
  3. Most melyiket adtad oda a húgodnak? Mind2-őt? :D
    Szerintem nagyon szép színek, ilyeneket keresek már régóta...venni is akarok majd egy rúzst, a szájfényt akkor mellőzöm :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem kicsit (nagyon)cukorkarózsaszín. De természetesen, ha valaki hozzámvágná, kitalálnék valamit. Ajj, be ne szabaduljak egy MAC boltba,mert....a múltkori pirosítóval is olthatatlan szerelmet érzek fellobbanni.
    Egyébként SPF van benne?

    VálaszTörlés
  5. @Annaliese: nem veszem rossz néven, engem is zavar egy kicsit, nem csak téged, de nem mernék kés alá feküdni, míg nem életmentő dologról van szó.
    Idővel hozzá lehet szokni :D
    Ez van, én nem vagdosom össze-vissza a képeimet, h még az anyám se ismerjen rám ;)

    És értékelem, hogy a megjegyzés miatt létrehoztál egy profilt ;)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem becsülendő Erzsi benned, hogy elfogadod magad olyannak,amilyen vagy. :) Plusz te legalább felvállalod az arcod ;)
    Egyébként lehetne rosszabb. valamelyik F1es pilótának olyan orra van,hogy 500 forinért se raknák tele fagyival a cukrászok.:D

    VálaszTörlés
  7. Nekem nem váltak be a MAC rúzsok, de ez a szín szerintem megér majd egy próbát. Nekem az a véleményem a plasztikáról, hogy fiatalon megértem, de egy felelősségteljes gyerekes családanyánál én nem tartom fontosnak. Anyukámon nem látnék szívesen egy ilyen mértékű változtatást, csak ha nagyon nem tudna nélküle élni. :)

    VálaszTörlés
  8. Régen engem is vonzottak volna a szépészeti beavatkozások, de az életmentő császármetszés után komplikációk adódtak a varratommal, ami 6 hétig nyitva volt, tehát ma már máshogy gondolom.
    Erzsi, a férjed így is rajongásig szeret, a gyerekeid szintén, csak ez számít ;)

    VálaszTörlés
  9. Imádom a rózsaszínt, de ez még nekem is sok lenne :-)
    Micsoda szerencse, hogy nem költök MAC rúzsokra :-D

    Nekem is nagy orrom van egyébként (a párom is viccelődött már Kubicát látva, hogy jé rokon :-)
    tinikoromban arról ábrándoztam, hogy ha lesz pénzem megműttetem, de ma már nem tenném. Az ember lánya elfogadja magát, hogy bár egy idegennek lehet hogy nem tetszik, de én már ezzel a nózival vagyok az, aki vagyok.

    VálaszTörlés
  10. Az volt a baj a rúzs vásárlásnál, hogy egy erősebb szín volt a számon és nem töröltem le teljesen, arra vittem fel, meg az üzletben a megvilágítás is teljesen más.

    De a húgomnak jól áll, igaz 2-3 árnyalattal sötétebb a bőre.

    VálaszTörlés
  11. gyerekek nekem is akkora orrom van mint a templom kilincse. akinek nem jon be nem nèz ràm.mièrt kell megint kèretlen tanàcsokat osztani?nem èrtem. èn sohasem mutetnèm meg az orrom akkor sem ha kampos lenne. meg ez,hogy szir-szar dolgokat vàsàroltàl. ki vagy te?adoellenor?mindenki arra kolti a pènzèt amire akarja. làtom egyesek kèptelenek lapozni. hàt ezèrt tart itt ez az orszàg ahol.....

    VálaszTörlés
  12. Ejj de lennék a húgod helyében, nálam ez a rúzs wishlistes :D

    VálaszTörlés
  13. @Biu: vásárlás előtt mindenképp próbáld ki a színe miatt, és napfénynél is nézd meg milyen, de a blogodon láttam, szereted és neked jól állnak a hasonló színek:)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Erzsi!
    Díjat kaptál tőlem:)
    http://tukromtukrom.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  15. @Tükröm Tükröm: köszi a díjat :)

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon bejönnek ezek a színek :) A rúzs és a szájfény is nagyon tetszik.
    Én most az Angel MAC rúzst használom állandóan :)

    VálaszTörlés
  17. Nincs mit... de a gmailem már eddig is meg volt, csak egy nevet kellett bepötyögni, igazán nem nagy munka.
    A szir-szart arra írtam, hogy megvásárolt sok olyan drága terméket, amiket nem is használ, mert nem jó/nem tetszik, pl. itt van konkrétan fentebb ez a rúzs, amit már el is ajándékozott... erről beszélek! nem érdekel, hogy mire költi a pénzét, komolyan nem, csak kíváncsi voltam az indokra, hogy ha valaki megteheti, miért nem. Ránctalan, szép az arcbőre meg minden, de sajnos hiába veszünk meg annyi kencét, bizonyos dolgokon ezek nem segítenek. Nekem sincs szép orrom, bevallom töredelmesen, de én nem is engedhetem meg magamnak, hogy kés alá feküdjek. De ha egyszer majd olyan helyzetben leszek, biztosan meg fogom tenni.

    VálaszTörlés
  18. @Annaliese: kívánom minél előbb legyen lehetőséged orvosolni ami zavaró magadon és ne történjem orvosi műhiba a műtétnél.

    Csak miattad (gondolom ki vagy ) a legközelebbi bejegyzés sminkes lesz, h lásd ennyi idősen el lehet fogadni önmagad a hibáiddal együtt, nem úgy mint sokan.

    Sokkal zavaróbb lehet az iszonyatos túlsúly, az messziről is visít, rajtam "csak" 15 kg súlyfelesleg van és rettenetesen zavar, de ezen tudok változtatni szerencsére ;)

    VálaszTörlés
  19. "maximum filmforgatásoknál a frissen kihúzott vízi hullás jeleneteknél arathat sikert"

    ezen behaltam.:D
    az orrod meg? és akor mivan ha nem kis fitos, mini orr? Szeretném én látni azt az embert, akin semmi "hiba" sincs... csak még nem született meg!
    Te elfogadod magad. Mi meg így szeretünk, ahogy vagy:D
    Kééész.

    VálaszTörlés
  20. Sokkal zavaróbb lehet az iszonyatos túlsúly, az messziről is visít

    Read more: http://bioarcapolas.blogspot.com/2012/05/mac-fashion-sets-saint-germain.html#ixzz1u6yvr1Nn

    Ezen szakadtam....:D
    Amúgy meg ha a férjednek így kellettél anno akkor most sincs másképp:)
    A rúzs meg igaz hogy nem az én színem de attól függetlenül tetszik.:)

    VálaszTörlés
  21. Nekem nem tűnt fel, hogy gond lenne az orroddal.. :D
    (Bár én alapból nem szeretem az orrokat, ezért inkább nem is szoktam foglalkozni velük, legyen ott az arcunkon és kész:D)

    A plasztikáztatás meg nem csak pénz kérdése... Ha valaki nem akar, akkor minek?

    VálaszTörlés
  22. azért olyat mondani, hogy ne vegyed a szirszarokat és helyette műttesd meg magad, szerintem mindennek a teteje... hogy lehet valaki ennyire seggfej? De komolyan erre nincsen jobb szó már... Abba nem gondol bele a kedves kommentelő, hogy 1: Erzsi tud róla, de köszöni szépen elfogadja magát, 2: egy műtét nem éppen a leszaladok a közértbe kategória, rengeteg fájdalommal és kockázattal jár és lehet, hogy valaki ezt nem vállalja be csak azért hogy 'szebb' legyen.

    VálaszTörlés
  23. Olvasva a kommenteket, csak annyit tennék hozzá, hogy a rúzs tényleg nem volt telitalálat, dehát könyörgöm, mutassanak nekem egyetlen egy olyan nőt, akinek nincs olyan szépségápolási terméke, amit megvett, majd később mégsem használ... Nekem nem egy ilyen is van. A ruhákról meg nem is beszélek. :)
    A rosszindulatú megjegyzésekre az orroddal kapcsolatban pedig csakis annyit mondanék, ettől vagy te TE, ettől vagy olyan, amilyen, ettől vagy egyedi! Pont a kis szépséghibák tesznek különlegessé minden egyes embert! Ott van Cindy Crawford és az ikonikus, legendás anyajegye, ott van Madonna az első fogai közti réssel, Kate Bosworth a különböző színű szemeivel és még sokáig sorolhatám! Bőven lenne rá pénzük, hogy megváltoztassák a kis hibáikat, de ugyan miért tennék? Hogy tucatemberek legyenek? Miért kéne mindenáron a tökéleteset hajszolni mindenkinek? Az unalmas! Erzsi pedig NEM fotómodell, hogy tökéletes vonásokkal és alakkal kellene rendelkeznie, hanem egy családanya, blogger, hihetetlenül jó humorú, jó kedélyű ember, aki tisztában van önmagával, előnyeivel-hátrányaival egyaránt, és elfogadja magát! Inkább példát kéne venni róla! Ennyi, és egy bambi! Akinek meg nem tetszik valami, menjen és szerezzen magának vmi más hobbit, mint a névtelen beszólogatás!

    VálaszTörlés
  24. Nekem nagyon bejön a színe.

    VálaszTörlés