2012. május 25., péntek

Napi smink - Dior


Sziasztok !

     Ma a egy rövid kis bejegyzés, napi sminkemről amit a Diorskin Nude Tan bronzosító miatt fotóztam le.
 Nem bántam meg, hogy nem cseréltem ki a színe miatt, annyira szép a bőrön, hogy már kész csoda! Ekkora hatással csak a Guerlain itt látható terméke volt rám.


Sokkal szebb, jobb az új Chanel bronzosítónál . Nos erre sem gondoltam, hogy egyszer egy Dior sminkcucc lenyomja a Chanelt :D
 A szebb minősítés jelen eseteben a terméknek szól, nem a csomagolásra  gondolok, beleolvad a bőrbe és nagyon tartós, nálam 8 órát változatlan maradt, pedig zsíros arcbőröm van.
 Próbáltam természetes fénynél is készíteni képet, de ez a fényképezőgépem olyan fotókat készít  automatikusan, mintha az instagram effektusok alapbeállítások lennének rajta. Ezért a legélethűbben a vakuval készült képek adják vissza a színeket, ha magamat fotózom, amit nem értek.

A bronzosító púderhez nagyon fontos egy jó ecset is, hogy szépen eloszlassuk, főleg számomra, hamarosan erről is írok.
Legközelebb hétfőn találkozunk, a mini nyereményjáték sorslásának nyerteseivel jelentkezem.


Lenne egy kérésem, mégpedig az aki rendszeresen olvas, ezentúl minden új bejegyzésnél 2-3 hétig, a megjegyzésnél jelezze, hogy itt járt,  egy pont is elég, nem kell írnia semmit.
Miért kérem az pár hét múlva kiderül, több oka is van.

92 megjegyzés:

  1. jó lett :) nagyon szép az a bronzosító :)

    VálaszTörlés
  2. Itt voltam, olvastam^^ Szép a bronzosító.

    VálaszTörlés
  3. hát ezen a képen nem nézel ki 39-nek. szép vagy.

    VálaszTörlés
  4. Én is itt vagyok, mint mindig :)
    Egyébként nagyon jó ez í bronzosító,mert tök természetes hatása van!

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom megmondani pontosan miért, de olyan sugárzó egészségesnek tűnik az arcod, ha ez a Chaneltől van, akkor használd minden nap, nagyon szép :). És itt jártam, bár ezt sejted :D

    VálaszTörlés
  6. En is itt voltam;-) A kepen nagyon csini vagy!

    VálaszTörlés
  7. annyira jól áll ez a bronzosító és a türkiz felső is a te színed! :)

    VálaszTörlés
  8. mikor lesz picit világosabb hajad, Erzsi?

    VálaszTörlés
  9. Mindennap benézek :) bronzosítónak tök jó színe van

    VálaszTörlés
  10. húú,tetszik a smink ^^ itt jártam :)

    VálaszTörlés
  11. Minden bejegyzésednél itt vagyok, még ha idő hiányában nem is kommentelek ;)

    VálaszTörlés
  12. így a képen tényleg nagyon jól néz ki ez a bronzosító, de ami a legjobban hangzik az a tartóssága..

    VálaszTörlés
  13. itt vagyok:)
    A Nars színezett hidratálóról ígértél egy update postot, ha már elég régóta használod. Mik az újabb tapasztalataid vele? Engem leginkább az érdekelne mennyire mattít?

    VálaszTörlés
  14. ez a képed most nagyon nagyon tetszik, valamiért úgy tűnik mintha szebb lenne a bőröd( pedig hát amúgyse problémás) vagy csak szimplán kipihent vagy?:)

    VálaszTörlés
  15. Szia Erzsi!

    Én is rendszeresen olvaslak!

    Üdv, Heni

    VálaszTörlés
  16. Voltam én is :) Bár szinte alig írok a bejegyzéseidhez, de mindig megnézem őket :)

    VálaszTörlés
  17. Szia !

    Én is elolvastam a bejegyzésed, s nagyon jól áll neked ez a smink, szerintem nagyon fiatalos, üde tőle az arcod.

    VálaszTörlés
  18. Itt voltam. Szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  19. Jól áll! És a rúzs+szájfény kombót is nagyon eltaláltad :)

    VálaszTörlés
  20. A Dior majdnem mindenben lenyomja a Chanelt,sokkal régebbi cég,nagyobb ,,palettával,,,választékkal,hàttérrel.

    VálaszTörlés
  21. Hát, ezelőtt 12-14 évvel a Chanelnek jobb minőségűek voltak a sminkcuccai, én anno legalább 3-4 alapozót próbáltam a Diortól és mindegyiktől pattanásos lettem.

    Viszont most 1-2 éve sokat javítottak a rúzsok, spirálok, alapozók összetételén/minőségén.
    A sógornőm nagy Dior rajongó, ezért szinte mindent kipróbálok amit megvesz :)

    Parfümöket tekintve meg egyértelműen viszi a pálmát a Dior, ez biztos.

    VálaszTörlés
  22. friss, üde a pofid! itt jártam mint mindig az utóbbi hetekben

    VálaszTörlés
  23. :)

    nagyon szép egyébként a púder

    VálaszTörlés
  24. itt jártam :)) nagyon jó kép lett :))egyébként én is mindig olvaslak, csak nagyon keveset kommentelek :/

    VálaszTörlés
  25. Csini vagy a képen, vagy 10 évet letagadhatnál:D

    VálaszTörlés
  26. Minden bejegyzésed olvasom,csak nálam is nagy az időhiány:)

    VálaszTörlés
  27. A Bobbi Brown bronzosítókat ismered? Mert múltkor egy olyannal szemeztem, de nagyon drágának tartottam. Ez viszont nagyon szép!

    VálaszTörlés
  28. nagyon szép, visszafogott, mégis kiemel. :)

    VálaszTörlés
  29. Szép ez a bronzosító. Én most olyat keresek, amivel kontúrozni is lehet, nincsenek benne csillámok én nincs narancsos beütése. Néztem az új Mac Bronzosítóról a tesztedet és láttam, hogy az is csillog kicsit. Nem emlékszel, hogy abból a négy színből a MAC-nél a többi is ilyen fényes? Olyan nehezen találok jó színt, amivel tudnék kontúrozni. Mindegyik csillog, aminek szép színe van:( Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  30. @Noémi71: néztem a B Brown bronzosítókat és nem tetszettek, az állaga nem valami jó, túl nagy szemcsés maga a púder, ettől sokkal jobb a Mac új bronzosítói, azok 7200 Ft-ba kerülnek, de az abszolút győztes a Dior, de ez majdnem 2x annyiba kerül, sőt itthon ki tudja mennyi lesz de megéri megnézni a minősége miatt és esetleg külföldről megrendelni, pár nap alatt ide ér és biztos 4-5 ezerrel olcsóbb így.

    @Csill87: szerintem az új Pro Longwear bronzosítók mattok és nagyon jó minőségűek, igaz a Hey, Salior! kollekcióban csak 2 világos árnyalatban kapható, de érdemes ezt is megnézni, remek minősége van és tartós.

    Úgy látszik az idén sok márka ráerősített a bronzosító vonalon.

    VálaszTörlés
  31. Erzsi, most ezt nagyon eltaláltad. Szép vagy.:)

    VálaszTörlés
  32. Jelen :) mint mindig,csak csendben :)

    VálaszTörlés
  33. pont pont vesszőcske XD tetszik a bronzosító...

    VálaszTörlés
  34. Én is itt vagyok! :-)
    Gyönyörű ez a bronzosító!

    VálaszTörlés
  35. Olvaslak Erzsi!Nagyon szép a pudered!Sok puszi!!!

    VálaszTörlés
  36. Én is itt vagyok,olvaslak :)
    Nagyon jó lett ez a fotó,jó így a hajad,szép a sminked és és te is az vagy :) komolyan :)

    VálaszTörlés
  37. Szép a smink, tetszik a bronzosító, természetes hatást nyújt a bőrödön, mégis látszik a színe! Én is itt jártam:)

    VálaszTörlés
  38. Olvaslak:) és amint beköszönt a jó idő, kattanok ráfele a bronzosítókra:)

    VálaszTörlés
  39. Nagyon szép lett a smink, jól áll. :)
    Itt jártam.

    VálaszTörlés
  40. Még szép hogy olvasom!!!;))♥

    VálaszTörlés