2012. augusztus 29., szerda

OPI - Danke-Shiny Red


Sziasztok!


     Egy meghökkentő színválasztásom az OPI őszi, Germany kollekciójából, a vérvörös Danke-Shiny Red.


Azért meghökkentő mert, körülbelül 15-16 éve nem használtam hasonló szín, viszont mikor műkörmöm volt csak hasonló színekben nyomultam, ez volt a nagy vörös korszakom, noha már rendszerváltás után voltunk. A műköröm végleges leszedés után, azt  gondoltam a rövid körmökön nem mutat jól.
Augusztusban viszont kiválasztottam az őszi színeim ami a vérvörös,  szürke, keki zöld  és világos barna.
Elsőnek a lakkokkal kezdtem, majd szépen jön sorban a többi kiegészítő, de  sok darabom van régebbről ezekben a színekben, legalább ennyi előnye van a koromnak ;)
Nézzük a lakkot:



 Véleményem : a szín nem különleges, a legélethűbben a körmeimen látszik a szín, szép de biztosan olcsóbban is beszerezhető hasonló, tartóssága nagy csalódás, péntek este kentem fel és nem bírta ki a szombati nagy főzést-mosogatást, szombat délutánra már csúnyán megkopott a vége. Nem éri meg az árát, 1980 Ft-ot fizettem érte.


 Használsz hasonló színű körömlakkot ?

15 megjegyzés:

  1. De széép...Kár a tartósságáért...
    Én nagyon szeretem a vörös-piros-bordó körömlakkokat...az élénkpirostól a sötétbordóig az összeset...
    Bár nincs sok körömlakkom...így piros körömlakkom sincs sok...De ennek nagyon tetszik a színe! :D

    VálaszTörlés
  2. Még elég olcsón is vetted, Angliában az OPI kb. 3500 forint. Én persze az eBayen veszem, Amerikából. :) Nekem tetszik ez a szín, de már van ilyen pirosom néhány, úgyhogy most kihagyom, meg úgy egyébként az egész kollekciót.

    VálaszTörlés
  3. Jol all a kezeden a piros:-)
    Nagyon szep szinek!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű piros árnyalat! :)

    VálaszTörlés
  5. "ez volt a nagy vörös korszakom, noha már rendszerváltás után voltunk" - komolyan mondom, néha felröhögök ezeken a dolgaidon, olyan meglepő helyeken írsz ilyesmiket, haláli :D amúgy sztem jól néz ki a rövid körmeiden a vörös lakk, kár, h csalódást okozott :S

    VálaszTörlés
  6. uh.... nagyon jól néz ki. Pont ilyen lakkot keresek.

    VálaszTörlés
  7. Jól áll pedig a piros, hordhatnád sűrűbben is.
    Nekem egy ősrégi essence lakkom van hasonló színben, azt nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  8. Szép, és hord mert jól áll! :)

    VálaszTörlés
  9. Én mostanában teljesen rá vagyok kattanva ezekre a színekre, mert semmi hasonlóm sincs. Köszi a bejegyzést, akkor ezt lehúzom a kívánság listámról. :)

    VálaszTörlés
  10. Egyből beugrott a Max Factor lakkja, írtam is róla a blogomon, sajnos a képek telefonnal készültek, de még így is látszik a hasonlóság! Érdekes, szép szín egyébként. :)
    (http://divatesatobbi.blogspot.hu/2012/04/max-factor-koromlakkok.html)

    VálaszTörlés
  11. Jól áll ez a szín, hordhatnál sűrűbben hasonlót. Kár, hogy nem túl tartós, mert a színe nagyon szép, bár szerintem ez az a szín amihez hasonlót elég sokan csináltak már

    VálaszTörlés
  12. Jajj de szép :)) Jól áll neked is :)

    VálaszTörlés
  13. Jó kis piros ez, hordjad csak! Szeretem a piros/pirosas lakkokat, szerintem nagyon szexik! :) Most is ilyen színűek a körmeim.

    VálaszTörlés
  14. Nekem is hasonlók a tapasztalataim a tartósságot illetően, viszont a száradása extra gyors.

    VálaszTörlés