2012. augusztus 17., péntek

Models Own - Lilac Dream


Sziasztok!


         Models Own Lilac Deam lakkjára esett a választásotok, ma erről  hoztam képeket.

         Első rendelésem ebből a márkából, sokszor láttam Fb.-on és tetszettek a színek, csomagolás, gondoltam ideje kipróbálni. A lakkok 5 Fontba kerülnek  ( kb. 1800 Ft), 5 darabnál viszont van 7 Font kedvezmény, épp annyi amennyibe a szállítás kerül. Gyorsan, 5 nap alatt megkaptam, futárszolgálat hozta ki, nagyon biztonságosan volt  becsomagolva, egyenként buborékos fóliába , majd az összes egy nagyobb buborékos fóliába csomagolva  ésa márkanévvel nyomott selyempapírral a rések kitömve.
Ami még nagyon tetszett, hogy minden lakk le volt fóliázva, így biztos senki nem bontotta ki előttem :D A lakkok mérete 14 ml.
A webshopot itt találjátok.
Eddig csak a lila Lilac Dream nevezetűt használtam, az állaga közepes vastagságú, 1 rétegben is teljesen fed, gyorsan szárad, fényes felülete van, tartóssága  remek, meg vagyok elégedve a minőségével.

A szín egy kellemes  orgonalila (kinyílt virágra gondolok :)), nekem  nagyon tavaszias a hangulata, szóval ha ránézek, az udvaron álló kivirágzott orgonafa jut eszembe és ettől nem tudom elvonatkoztatni.
A kezemen tetszik a szín, nem az a kalapáccsal végig vertem az ujjaim és belilult szín.




                        
 A két utolsó, vakuval készült képen élethűbb a szín.

         Lassan minden szín bemutatása sorra kerül de előbb a nyári színeket hozom, ami még ezekből hátra van a China Glaze Peachy Keen  és Blue Island Iced Tea árnyalatai.őszintén mondom nem jó egyszerre ennyi körömlakkot venni, tegnap este is tanácstalan voltam melyiket használjam, próbáljam ki, olyan mint mikor ott állsz egy nagy gardróbszekrény előtt és nincs mit felvegyél. De külföldről meg nem lehet 2 darabonként rendelni a magas szállítási költség miatt.


14 megjegyzés:

  1. Nekem a Vintage Pink tetszik legjobban a kép alapján.
    Erzsikém, ennél nagyobb gondod sose' legyen, mint a bőségzavar ;)

    VálaszTörlés
  2. Én is megnéztem a webshopot, tényleg klassz színek vannak, és attól, hogy orgonaillatú, egészen megjött hozzá a kedvem... Ha lakkozok is, nem szalad ki a hálóból a szerelmem :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szép szín, jól áll :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek! :)
    és ismerem az érzézt.. de ha egyszer olyan szépek, nem lehet nem megvenni/megrendelni őket. :)) *-*

    VálaszTörlés
  5. mind szép, de az ezüst érdekel most legjobban :$

    VálaszTörlés

  6. @CRaPTRaSH: ha a "csoportképen" lévő másodika gondoltál, az nem ezüst, egy gyönyörű enyhén rózsa árnyalatú pezsgőszín, a neve is Champagne ha jól emlékszem.
    Ha szép ezüstöt keresel az Orly Shine-t ajánlom, remélem még kapható, itt meg volt róla bejegyzés:
    http://bioarcapolas.blogspot.hu/2011/11/figyelem-kovetkezo-bejegyzes.html#axzz23pmjK1CK

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek. Ez a lila engem kép alapján a Milkára emlékeztet :D

    VálaszTörlés

  8. @Apterous Angel: ez a hasonlat eszembe sem jutott, ehet azért mert a Kinder csokit jobban szeretem :D

    VálaszTörlés
  9. a lilának nagyon szép színe van, a többi annyira nem tetszik, talán még a két csillámos. :) a margarétáról pedig az Orly-Oui a kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  10. Én bármelyiket elfogadnám igazából. :)

    VálaszTörlés
  11. Huh de szép az összes az első képen, ez a kis lila meg pláne csodás!

    VálaszTörlés