2012. augusztus 10., péntek

China Glaze - Desert Sun és I Herd That


Sziasztok!



       Az új őszi színek közül a Desert Sun és I Herd That bemutatásával kezdeném.



A DESERT SUN  egy nagyon különleges világos, krémes  karamell barna enyhe narancsos árnyalattal. Miután megrendeltem egy kicsit izgultam hogyan fog kinézni a kezemen, első használat után nagyon tetszik. A lakk állaga vékony de 1 rétegben is szinte tökéletes a fedése. Sima, fényes felületet képez a körmön, tökéletes.
Az  I HERD THAT nagyon apró  színes csillámokat tartalmaz, főleg arany, bronz és holografikus csillámokat, mindegyik azonos méretű. Vékony állagú annak ellenére, hogy nem is látszik az alap amiben a glitterek vannak, 2 rétegben teljes fedése van ha önállóan  használom. A finishe  matt.
Pillanatok alatt szárad, nem túlzok és ez számomra fontos.
A tartóssága nem kétséges, 3 nap kemény mosogatást kibírnak az előzőleg használt China Glaz (Dance baby, Aqua Delic) lakkok, így gondolom ezek is. Csak pár órát voltak a körmeimen , este már másik 2 színnel kentem át.


Itt látható a legélethűbben a szín




         Azt még fontosnak tartom megemlíteni, hogy kivételesen könnyű volt lemosni még a glitteest is.
Nagyon szeretem a Desert Sun meleg, kellemes színét, a gltterest már nem is említem, azt imádom és nagyon sok glitteres fedőlakk tulajdonosaként állítom az On Safari kollekció 2 glitteres lakkja meseszép és különleges, megérik az 1800 Ft.- körüli árat!
Még egy kép ami vakuval készült és a kollekció  2 glitteres körömlakkja látható fedőlakként, szerintem így nem nagy a különbség.

A következő bejegyzés az Elephant Walk és I'm Not Lion bemutatása lesz.



15 megjegyzés:

  1. Csodaszép mindegyik, de a Dress me up talán a legszebb!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos a Dress me up csalódás, a körmeimen nem ilyen szép színe van.
    Ezért a lakkért kellett várnom több mint 2 hetet a rndeléssel mivel elfogyot és újra rendelték :(

    VálaszTörlés
  3. Szépek, de nekem ez nem színvilágom.Mindenesetre neked jól állnak nagyon.

    VálaszTörlés
  4. A csillámos szép a másik nem igazán tetszik, de jó kis ősz színek, neked jól áll.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűszépek :-)
    A Dress me up tetszik nekem a legjobban!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a Desert Sun és az I Herd That kombinációja. A Dress Me Up-tól én sem voltam elájulva, sokkal szebbre számítottam a swatchok alapján, amit láttam...

    VálaszTörlés
  7. engem a karamell cukorkákra emlékeztet :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól mutatnak együtt, barna bőrhöz kiválóak ezek a színek :) Őszi hangulatom lett tőle :)

    VálaszTörlés
  9. Na hát nekem is a Dress me up tetszik így kép alapján, kár, hogy ezek szerint nem válik be.

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretem a blogod, viszont egy-két észrevételt szeretnék Neked leírni.
    Nos először is a véleményem az, hogy a blogod szép, érdekes viszont én nem értem, minek neked ennyi sminkcucc. Persze szíved joga eldönteni ezeket, de én úgy veszem észre mintha csak azért vásárolnád meg a csúcsminőséget, mindig a legfrissebbet, legújabbat, hogy legyen.
    Igazából olyan színeid is vannak amik tudod hogy nem állnak jól, de megveszed (én így vettem észre).
    Nem kötekedés, mindenki arra költi el a pénzét, amire szeretné. Csak megjegyeztem.
    Üdv!

    VálaszTörlés
  11. @Jucus: első, nem tekintem kötekedésnek a megjegyzésed, régóta kommentelsz a blogon :)

    Tényleg rengeteg sminkcuccom van (persze ez viszonyítás kérdése, kinek mi a sok), ezen először az összesítős bejegyzések fotózásánál döbbentem rá, meg is fordult a fejembe, hogy befejezem a blogot vagy zárt lesz, ami 100 olvasót engedélyez, még nem döntöttem el. Már nem sok mindene vágyom, megmondom őszintén. De! :) mivel mindig van valami újdonság ami megtetszik, nem tudok nemet mondani és közel a 40-hez úgy érzem nem sokáig lesz ez a hobbim. Természetesnek tatom, hogy ami újdonság megtetszik, és megengedhetem megveszem, ha mellé tarafálok egy-egy darabbal van kinek adnom (húgom, sógornők), de gondolom nem kell magyarázkodnom, mindenki tudja milyen jó érzés valami szépet megvenni.
    És tényleg azért veszem meg az új sminkcuccokat, hogy nekem is legyen :)

    VálaszTörlés
  12. Erzsi, szerintem nem kell magyarázkodnod senkinek ;)

    VálaszTörlés
  13. A csillámos lakk nagyon tetszik! :) A másik nem az én színem.

    VálaszTörlés
  14. Mindig olyan szépet mutatsz nekünk! :)))

    VálaszTörlés
  15. ha túl sok cuccod lesz majd gondolj ránk is!XD! jó dolog lehet családtagnak lenni nálatok!
    Jucus szerintem arra gondolt, hogy mindennek van lejárati ideje. még egy palettát kikeneget az ember hamar, de a lakkok! ezért is parancsoltam én is megálljt magamnak, mert ha mindent megvennék ami tetszik, nemhogy az egész családnak de az egész városnak elég lenne egy életre! :D

    VálaszTörlés