2012. augusztus 12., vasárnap

China Glaze Elephant Walk és I"m Not Lion

Sziasztok !

      Folytatódjon az őszi színek felvonultatása. Mára az China Glaze On Safari kollekciójából az Elephant Walk és az I1m Not Lion van soron.

.Az ELEPHANT WALK egy gyönyörű középszűke szín ami fényhatására kissé zöldesnek tűnik,vékony állagú,  egyenletes fedést biztosít 1 rétegben is, hasonlóan a Desert Sun-hoz.
Mértem az időt 3 perc alatt száradt meg  2 réteg tökéletesre, sima, fényes felülette van.
I"M NOT LION világos aranyszínű vagy inkább pezsgőszínű és holografikus apró glitterekből áll össze. Ez egy picit vastagabb állagú mint az előzőleg bemutatott I HERD THAT, fedése ennek is tökéletes szinte már 1 rétegren is használható önállóan.







A végén pedig a két glitteres körömlakk összehasonlítása:
árnyékban

napsütésben
    Elsőre ennyi lenne az őszi színekből, van még pár újdonság ami nyári szín, inkább ezekkel folytatom majd. A szürke és a karamella színt is szeretem, ősszel biztosan sokat fogom használni őket. Amit még szeretnék beszerezni az egy szép khaki zöld árnyalat, de ez még ráér.


Milyen új őszi színt szeretnél beszerezni ?

14 megjegyzés:

  1. Wow, de szépek, főleg az utolsó kép tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik mindkettő lakk! Nekem is van egy szürke lakkom, én is inkább ősszel használom. Gyanítom idén is sokszor előfog kerülni. :) Egyébként én is szeretnék beruházni egy khaki zöld lakkra, meg valami bordós árnyalatra is, mert van egy, de az csillámos, én pedig sima csillám nélkülit szeretnék :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép..Ez a 2 a kedvencem az egész kollekcióból :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a páros még jobban tetszik, mint az előző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, az utolsó kép meg gyönyörű, ahogy csillog a lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Teljesen beleszerettem az I'm not lion-ba!!!
    Amúgy pár hete írtad, hogy majd bemutatod a fedőlakkjaidat is, az várható valamikor? Kíváncsi lennék, hogy teljesít az OPI!!

    VálaszTörlés
  7. @Keesia: inkább most válaszolok, túl sok új lakkom van, soha nem kerülne sor a fedőlakkos posztra.
    Az OPI és Orly fedőlakkjai között nagy különbség van. Az Opi sokkal fényesebb de jóval drágább, ez a DS szériából való, 2 éve 3000 Ft. volt, az Orly-nak nincs ennyire magas fénye, ő is segíti a száradást és a tartósságot is nőveli, ez olyan 1400-1500 Ft. körül van.
    Az Orlyt a Moyra lakkok miatt vette, h hamaább száadjon, azoknál aranyat ér, máskülönben nem szoktam használni fedőlakkot.

    VálaszTörlés
  8. Csini.Bár én bordó-lila-vörös párti vagyok ősszel-télen. Nyáron meg piros :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik mindkettő, zseniálisak együtt is, külön-külön is. Nem tervezek már több körömlakkot vásárolni, de biztosan szembetalálkozom majd valamivel, amit nem lehet otthagyni :)

    VálaszTörlés
  10. @Melantha: bordóm még soha nem volt, de tetszik az ötlet..és ebben a kollekcióban egy gyönyörű pirosas-bordó van :D
    @StílusNapló: szerintem jó lesz ha megúszod az őszt 4-5 új körömlakkal, én is csak 6-7 új színt szerettem volna és a végén 20 darab lett :(

    VálaszTörlés
  11. Az összes tetszik :D az utolsó fotó pedig varázslatos *.*

    VálaszTörlés