2012. augusztus 28., kedd

Dior Holiday 2012


Sziasztok !


    Most, reggeli kávézás közben  találtam ezt a rossz minőségű de gyönyörű képet a Dior karácsonyi kollekciójáról.
A színek ízlés kérdése, de a középső aranyszínű paletta a semmi kis színeivel, borsos ára ellenére   is kívánságlistás!
Végül is a szemhéjpúderes paletták is szépek de ezek  olyan árnyalatok amiből gondolom már mindenkinek legalább 2 hasonló van színenként, no de majd meglátjuk. A duci körömlakkos üveg baromi ronda vagy inkább idétlen formája van, de azért kenegetném a körmeimre.
Tudom azt írtam elvagyok telve a sminkcuccoktól, de novemberre biztosan helyre jövök


Tetszik a kollekció ?

Ui.: a szájfények kupakja miért nem aranyszínű ? Így annyira kilóg a képből, zavar.

3 megjegyzés:

  1. Én nem jöttem rá magamtól, hogy az körömlakk akar lenni :O

    VálaszTörlés
  2. Nagyon regen mar volt hasonlo kiszerelesu lakkja, kb. 16 eve :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem aranyos a lakk! :D Tényleg gázos az ezüst kupak a szájfényeken :S

    VálaszTörlés