2012. augusztus 19., vasárnap

Egy évvel öregebben


Sziasztok!


              A mai bejegyzés személyes témájú, egy kis elmélkedés  az idő műlásáról, könnyed formában tálalva.
A torták még nem voltak itthon, ezért pezsgős kép lett
            

Ma lépek az utolsó 3-al kezdődő évembe, azaz a 39. évbe, gondolom most aki olvas arra gondol és akkor mi van ? Semmi, csak sz idegösszeomlás határán vagyok, jövőre már 4-el fog kezdődni az életkorom.
Viccelek, el ne higgyétek, hogy épp ennyire bánt, oké nem büszkélkedni akarok a korommal ámbár amilyen tempóban hullanak az emberek a stressztől...lassan a 40 matuzsálemi kornak fog számítani, sajnos.
 Az időmúlását a gyerekeimen veszem észre és a 15 kg súlyfeleslegen ami nem akar lemondani rólam.
Ma egy éve hasonló személyes bejegyzést olvashattatok a blogon, ott sok-sok régi kép kíséretében, most inkább egy kis kronológiát állítottam össze.
 - 16 évesen: a 1,5 éves húgomat a játszótéren a lányomnak nézik, repdesek az örömtől, hogy ilyen "öregnek" tűnök. Pedig rohadt öregnek látom a 22-24 éveseket.
- 20 évesen: 1. gyerek már  6 hónapos, szórakozóhelyre nem akarnak beengedni 14 évesnek néznek, fel vagyok háborodva, ez több alakalommal  előfordult.
- 22 évesen a legszebb szülinapi ajándékként világra jön a 2. fiam.
- 24 évesen: fenékig tejfel az élet, a legjobb időszakom, utazás, szórakozás, imádom az életet, első ősz hajszálak.
- 27 évesen: elkezdek fitness klubba  járni, első osztályos a nagyobbik fiam, innentől felgyorsul az évek múlása, nálam  a szeptemberi iskolakezdés jelenti, h újabb évet kezdünk.
- 30 évesen: abszolút nem zavar, hogy átléptem a 20-as éveimen, már minden jobban megy, nem akarok a világnak megfelelni, nem törekszem a tökéletessége, rájövök elég csak jónak lenni. Szerénységem változatlan :D
- 34 évesen: egy alkalommal, új baráti társaságban meglepődnek, hogy a  gyerekek a fiaim (14 és 12 évesek) azt hitték a testvéreim, ez jó érzéssel tölt el.
- 35 évesen: hoppá! Innentől kezdve közelebb leszek a 40-hez,  semmi baj 4-5 évvel fiatalabbnak látszom,  nem is érzem magam ennyinek, hogy telt el az idő ilyen gyorsan ?!
- 36 évesen: abbahagyom az edzéseket, elkezdem lesni a ráncok megjelenését.
- 37 évesen: a nagyobbik fiam betölti a 18. évet, csodálkozom milyen hamar nagykorú lett, mintha csak tegnap vittem volna először óvodába. Nos, kezdődik az idő gyors és látványos rombolása. Nem tegeznek vissza az üzletek nagy részében, a szemem mintha mélyebben ülne és kisebb lenne, egy üzletbe a  a 23 éves húgomat a lányomnak hiszik, elsőre az eladót akarom megölni majd a húgom, miért látszik 17 évesnek, de nem teszek semmit, nyelek egy nagyot :(  Rájövök, hogy a 34 és és 37 év között nem 3 év a különbség a külsőmet illetően hanem 13 év.
- 38 évesen: pár plusz kiló zavar és egyre szaporodnak, megjelennek a szemem sarkában a ráncok, elkezdek vén fejjel beauty blogot írni,  noha sminkelni nem tudok,  örült dolgokat próbálok ki mint a kék, zöld színű körömlakk,  és tetszik.  A sok tini (25 év  alatt = tini korosztály) között keresem a fiatalság illúzióját :)

Összeszedtem a blogról az utolsó évet képekben, dokumentálva  az idő múlását, az üres helyre egy friss képet szerettem volna de nem volt rá időm.....igen, az idő nagy kincs!

             Ez alkalomból egy  pici nyereményjátékra hívlak meg kedves olvasóm, ha tetszik a nyereménytárgy jelentkezz a megjegyzéseknél. Sorsolás 08.22.-én kedd este az Oroszlánokkal együtt és a következő csillagjegy nyereményjáték indulásánál, szóval a következő bejegyzés 3in1 lesz.

models own - Ibiza Mix
Szóval Lányok, ne féljetek az idő múlásától, minden kornak megvan az előnye  is csak észre kell venni és elfogadni, a fiatalságnak minden pillanatát lehetőség szerint ki kell használni, mivel gyorsan elszáll :)


Ui.: 08.20. Mindenkinek köszönöm szépen a kedves szavakat, ezeknek is rettenetesen örülök :)

66 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot! :)
    Tetszett, ahogy összeszedted ezeket az emlékeket. Mi nők már csak ilyenek vagyunk, alig várjuk, hogy elérjük a 18-at, aztán meg nem akarjuk, hogy elmúljon :D Legalábbis velem így volt! :)
    Egyik húgom és köztem szintén nagy a korkülönbség, 14 év, mindig a lányomnak nézték, első perctől kezdve... :( :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Erzsi!
    :) Annyira imádom, ahogyan írsz!!!
    Az első mondat, oh meg a többi, nagyon jó lett ez a poszt!
    Boldog Születésnapot!
    Én jelentkeznék a csillivilli körömlakkért :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Erzsi!

    Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok!:)
    Jelentkeznék a játékra!:)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon megható bejegyzés lett és ebből is látszik, hogy nincs jobb dolog annál, mint anyának lenni. Mindenem odaadnám, azért, hogy én is az legyek!
    A körömlakk nagyon szép, és úgy gondolom, hogy tennék egy próbát, szeretnék rá jelentkezni!
    Köszi és Boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog szülinapot kívánok!
    Jót kuncogtam az írásodon :D
    Pár éve még nem akartak cigit adni az üzletekben, hogy vagyok-e már 18, most meg 15 éves tinik csókolommal köszönnek.
    Az elmúlt 3 évet én is a lányom hihetetlenül gyors növésében, fejlődésében veszem észre, pedig mintha csak most született volna.
    Nagyon tetszik a körömlakk, tennék én is egy próbát :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett:-)
    Boldog szülinapot, így 30-on túl:-)

    VálaszTörlés
  7. nagyon boldog szülinapot!:)

    VálaszTörlés
  8. Boldog Születésnapot! :)
    Gyönyörű ez a lakk, szeretnék jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  9. Tetszett, amit írtál, hisz minden konak megvan a maga szépsége. Én csak 2 évvel vagyok nálad fiatalabb, de azt mondom, hogy egyáltalán nem kell a fiatalságot visszasírni. Annak is megvolt a szépsége, ki is használtuk, de elmúlt. 40 felett majd egy új korszak kezdődik, az önmegvalósítás ideje. Hisz, már megvan mindenünk, a család, az egzisztencia, már csak az igazi, titkos vágyainkra kell odafigyelnünk. Van egy éved, hogy kitaláld, mivel szeretnéd majd a következő 40 évet eltölteni, és ideje előkészíteni hozzá a terepet:)))
    http://epa.oszk.hu/00000/00022/00213/06517.htm egyik kedvenc versemet küldöm neked szülinapodra. Isten Éltessen!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, ez is jó hangulatú lett:) Még rengeteg boldog évet kívánok!
    Én is jelentkeznék a játékra, megint csodás lakkot választottál:)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog szülinapot:)
    Tetszett nagyon ez az írásod!

    Megy az idő... Pár éve még az volt fura, hogy kettessel kezdődik az életkorom:) Most meg az utolsó kettes jön majd:D de már nem is olyan fontos, nem az enyém a lényeges szülinap az évben, hanem a gyerekeké. a fiúké. és elkezdődik nekem is a szeptemberi évkezdés. elsős lesz az elsőszülött... hihetetlen


    A Képen a felső sor 3. a legjobb:)

    Köszi a játék lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon Boldog Születésnapot!

    Olyan jó volt ezt a kis összefoglalást olvasni:) És a képek összeválogatása is jó lett, látszik hogy folyamatosan változtál, ami szerintem egyáltalán nem baj:)
    Mit kaptál születésnapodra? Ha szabad megkérdezni?:)

    Nagyon jól néz ki a körömlakk,szeretnék jelentkezni érte.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  13. Boldog szülinapot! :)
    Jó volt a kis összegzés. Érdekes, hogy hogyan tekintessz vissza magadra. :)
    Jelentkeznék én is, köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  14. Boldog szülinapot!
    Tetszik ez a kis összegzés, érdekes volt olvasni :-)
    Jelentkeznék én is a játékra, köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  15. Boldog születésnapot Erzsi!

    Tök jó volt olvasni ezt az összegzést, nagyon tetszik, hogy így állsz a dolgokhoz!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon nagyon boldog születésnapot! :]
    Én szeretem az írásaid, és örülök, hogy belekezdtél a blogolásba. :]
    Engem az zavar, hogy 22 sem vagyok, de a kisgyerekes anyukák a fodrászatban alapból azt mondják hogy "A NÉNI"... Viszont volt, hogy az újságos megkérdezte, amikor cigit vettem, hogy "UGYE elmúlt 18 éves?" Mondom hát, már pár éve igen... És akkor így kacsintott hogy jóóó... :D
    Ja és ha egy észrevételt megengedsz, a februári hajad szerintem nagyon nagyon jól állt :]
    A lakkért én is szeretnék ringbe szállni, köszönöm a lehetőséget. :]

    VálaszTörlés
  17. Boldog szülinapot! Én csak azt tudom, hogy a világos barna sokkal jobban áll, mint a szőke! :)

    VálaszTörlés
  18. először írok megjegyzést, de ez az írás nagyon megfogott, így szeretnék hozzászólni:)
    nagyon tetszik ahogyan felfogod ezt a dolgot, úgy értem, az idő múlását :) szarkasztikusan, mégis átjön, hogy minden életszakasznak meg volt a maga boldogsága :)

    VálaszTörlés
  19. Jajjj ezért élek én úgy minden nap..., mert tudom hogy nem jön vissza :/ 20 évesen már szinte rettegni kezdtem a szülinapokkor :S :(
    (most vagyok 23)

    VálaszTörlés
  20. Jajjj de barom vagyok!!! :$
    Boldog születésnapot kívánok Erzsi! :))

    VálaszTörlés
  21. Nagyon Boldog Születésnapot! Isten éltessen sokáig!
    Fantasztikus volt olvasni a bejegyzést! :D

    Ha most kell jelentkezni a játékra, akkor megteszem én is:D
    Köszi!

    VálaszTörlés
  22. Boldog Születésnapot!-jelentkezem a játékra-köszi.

    VálaszTörlés
  23. Boldog születésnapot Erzsi! :))

    VálaszTörlés
  24. Először is Isten éltessen még nagyon sokáig! :-) Nekem is nagyon tetszett a kronológia, mindig jókedvre derítesz. :-)


    És én is szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra, mert gyönyörű lakkot választottál (ismét). :))

    VálaszTörlés
  25. nagyon-nagyon boldog születésnapot! (:
    annyira tetszett a bejegyzés, jó lenne, ha az emberek többsége ilyen pozitív lenne. :)
    jelentkeznék én is a játékra :)

    VálaszTörlés
  26. Isten éltessen sokáig!
    Nagyon tetszett a bejegyzés! :)
    És nanáhogy én is szívesen kipróbálnám a lakkot! :))

    VálaszTörlés
  27. boldog szülinapot :) tetszett a bejegyzés, szeretem a személyesebb posztokat.

    a lakkot én is kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  28. Nagyon Boldogat !:)) És nem csak a 20-éveseké a világ:))

    VálaszTörlés
  29. Boldog szülinapot! Én most töltöttem be a 18-at, és furcsa, amennyire vártam sok-sok éve, most annyira nem izgat. :D Nagyon tetszett ez a bejegyzés! Tetszik a körömlakk, még sosem volt ilyenem, szeretnék jelentkezni, hátha.:)

    VálaszTörlés
  30. Nagyon Boldog születésnapot!!! :) Tetszik ez a hozzáállás! Sosem értettem az olyan embereket akik siránkoztak a koruk miatt. Azt az energiát amit ebbe fektetnek, fordíthatnák mondjuk arra, hogy élvezzék az életet. Úgysem az számít, hogy az ember hány éves, hanem, hogy mennyinek érzi magát! ;)Az én életkorom is a kettes számjeggyel fog már kezdődni pár nap múlva...fura belegondolni de tuti ugyan olyan lesz 20 évesen is felkelni, mint 19 évesen. :)Ráadásul a játék pont a szülinapomon zárul le. De szép is lenne nyerni! :D

    VálaszTörlés
  31. Isten éltessen! Tetszett ez a személyesebb bejegyzés. :)
    Kipróbálnám a lakkot!

    VálaszTörlés
  32. Tök jó összegzés, megmosolyogtattál és kíváncsivá is tettél! Mutathatnál egyszer régebbi képeket akár magadról pl tablófotót, akár közöseket a gyerkőceiddel, férjeddel, tesóddal. :)

    Gratulálok a nemes naphoz, és csak óvatosan azzal a nagyon finom pezsgővel! :D

    Ja, és persze én is jelentkezem a körömlakkért. :P

    VálaszTörlés
  33. Nagyon boldog szülinapot! Még sok-sok szép évet neked! Tetszett ez az összegzés, megmutatja, hogy mindennek megvan a maga szépsége :) Remélem hasonlóan fogok én is visszatekinteni a dolgokra.

    A lakk meg ismételten nagyon szép. Eddig nem igazán fogtak meg a csillámos lakkok, de egyre jobban tetszenek, ideje lenne, hogy nekem is legyen egy :)

    VálaszTörlés
  34. Nagyon sok boldog szülinapot!
    Tetszett ez a bejegyzés :))
    Nagyon szép a körömlakk, bár ritkán használok csillámosat mert rohadt nehéz lemosni :S.. de ha megnyerem remélem megszeretem :))

    VálaszTörlés
  35. boldog szülinapot
    tök jó, hogy fiatalabbnak nézek ki a korodnál és a gondolkodásod is fiatal

    VálaszTörlés
  36. Boldog születésnapot!
    Jó volt olvasni a kronológiát, hogy különböző életkorokban mennyire mások lehetnek az élmények és a környezet megítélése is. Az utolsó bekezdésben írottakat pedig jó lenne eltárolni, és néha-néha emlékeztetni rá magunkat, ha éppen nyomasztani kezdene az évek múlása.
    (+ a körömlakkot én is elfogadnám...)

    VálaszTörlés
  37. boldog születésnapot, jelentkeznék én is!

    VálaszTörlés
  38. Isten éltessen sokáig! :]

    A játékra én is szeretnék jelentkezni.

    VálaszTörlés
  39. Nagyon Boldog Szülinapot! :))
    Már megint milyen bolondságokat írsz:D Csinos vagy mindig és az is leszel :)ez nem fog változni vagy elmúlni :)
    Én isss szeretném a lakkocskát :)

    VálaszTörlés
  40. Nagyon sok boldog születésnapot! A 39 még nem öreg nem szabad pánikolni!! :)És jelentkeznék a nyereményjátékra. :)

    VálaszTörlés
  41. Besírtam ezen a bejegyzésen, akkorát derültem! De minden szavad igaz, én is vágytam rá anno, hogy idősebbnek nézzenek most pedig 24 évesen, hogy fiatalabbnak főleg reggelente amikor a táskák eltakarják a szemem. Viszont megragadom a fantasztikus alkalmat és kívánok NAGYON SOK BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! A füled azért ne bokáig érjen, a képes válogatás pedig szuper lett!

    VálaszTörlés
  42. Nagyon boldog születésnapot Neked!

    VálaszTörlés
  43. Boldog szülinapot Erzsike! Hidd el, akkor sem omlik össze a világegyetem, ha már 4-gyel kezdődik a korod. Én már csak tudom...;)
    Nagyon jó kis poszt lett, valami hasonló gondolatsoron én is végigmentem 10 napja. Az életkor csak egy szám. Ami igazán számít, hogy mennyi pozitív emlék, élmény, szeretet van az eltelt évek mögött!

    VálaszTörlés
  44. Én is sokat gondolkozom az 'időn' mostanában, gyorsan át kell lendülnöm ezen, mert gyorsabban fogy, mint szeretném :)
    Isten éltessen, Erzsi!

    VálaszTörlés
  45. Nagyon nagyon boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  46. Boldog születésnapot Erzsi! Maradj mindig ennyire vidám, és ilyen jó önkritikájú, öniróniájú. Abból baj nem lehet.:)
    Tök jó, hogy te ilyen fiatalon családot alapítottál. Irigyellek.:)

    (u.i., szeretnék én is jelentkezni)

    VálaszTörlés
  47. Nagyon sok boldog születésnapot! :)
    Nagyon tetszett a bejegyzés.
    És jelentkeznék a játékra is.

    VálaszTörlés
  48. Boldog Születésnapot!
    És jelentkeznék a játékra is.

    VálaszTörlés
  49. Sok Boldog Szülinapot Kívánok!

    Jelentkezek a játékra.

    VálaszTörlés
  50. Boldog Szülinapot Kívánok.
    Nekem is nagyon tetszik a bejegyzésed.
    Jelentkeznék a játékra.

    VálaszTörlés
  51. Még sokszor negyvenet Erzsi:)
    (én idén leszek triplaiksz, valahol zavar is, de valamiért meg tök izgalmasnak tartom, hogy nem lehetek már huszonéves)

    Nagyon jó volt ezt a kis összefoglalót olvasni és sok-sok boldogságot neked:)

    VálaszTörlés
  52. Nagyon boldog szülinapot! :)

    Jelentkeznék a játékra!:)

    VálaszTörlés
  53. Boldogságos Születésnapot kívánok :)))

    VálaszTörlés
  54. Drága Erzsi!
    Isten éltessen sokáig!és tartsa meg még sokáig a humorodat!:-)nagyon tetszett ez a kis visszatekintés,nagyon tudok azonosulni vele,bár én későn szültem,(29 évesen)így valószínű mire a gyerekem nagykorú lesz,azt hiszik,a nagyija vagyok....:-))))))

    VálaszTörlés
  55. ne aggódj, mai napig nagyon csinos és ízléses vagy!

    jelentkezek a játékra:)

    VálaszTörlés
  56. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  57. Boldog születésnapot!
    klassz volt olvasni:)

    VálaszTörlés
  58. Csak most olvasom, így megkésve kívánok boldog születésnapot! A kisebbik lányom is augusztus 19-i, ő most lett 8 éves. :)

    VálaszTörlés

  59. @Anitacska: Köszönöm.

    De jó! Ez minden szülinapomon eszembe fog jutni, hogy a kislányodnak is aznap van a szülinapja, jól időzítettél :)

    VálaszTörlés
  60. Sok Boldog Szülinapot így utólag is! Aranyos bejegyzés volt. :)

    VálaszTörlés