2012. augusztus 16., csütörtök

Csak egy fehér körmlakk: CND


Sziasztok !

          Ma egy mini bejegyzés a gyarlóságról.
Csak egy fehér körömlakkra és egy körömágybőr  eltávolítóra volt szükségem.
És ez lett a vége:




A fehér lakkot a  glitteresek alá alaplakknak vettem, legalább 10 éve nem volt fehér lakkom,  a körömágybőr eltávolítóhoz ajándékba volt csomagolva a Solar Oil , a kézápoló szetthez meg egy hatásfokozó  lakk járt, nem vagyok hibás, szóval csak elfogadtam az ajándék termékeket.

A fehér körömlakk színe tökéletes, nem világító fehér, két rétegben látható a mintán.  Körmön még nem próbáltam de az illata tatszik, semmi vad aceton szaga nincsen. A körömlakk 1590 Ft.-ba kerül.
A körömlakkokból 50 színes és 15 effekt lakk kapható ami 800 szín variációt tesz lehetővé.

Idő hiányában ma ennyi, pár hét múlva részletes bejegyzés lesz mindenről, a kézápolási termékekkel kezdek majd, ha jók,  most lesz látszata, van mit rendbe hozzanak.
Aki nem szeretne addig várni, az üzletet kínálatát itt nézheti meg, minden termékről részletes ismertetőt találhattok, a kiszolgálás első osztályú, szakértelem és kedvesség szempontjából is, szeretem az ilyen üzleteket.


Holnap kék vagy lila lakkról legyen bejegyzés ?

12 megjegyzés: