2012. augusztus 9., csütörtök

China Glaze és Zoya újdonságok


Sziasztok Csajok !


                 Kezdem a legfontosabbal, nagyon hiányoztatok! Jövőhéten lassan kezdem folytatni a bloggolást, kicsit elszoktam, nehéz visszaülni a gép elé, igaz elszakadni is nehéz volt.

                       

Most egy kurta bejegyzéssel jelentkezem méghozzá  mindenki nagy kedvenceivel, körömlakkokkal.
Szülinapomra egy jó pár körömlakkal leptem meg magam aminek a fele már megérkezett. Ez nem is volna annyira nagy dolog,  ha nem ért volna kellemes meglepetés a színek láttán.Webshopos vásárlás volt ami mindig nagy izgalom, hogy valójában milyenek lesznek a színek, hiába nézek meg 1000 swatch-ot.
A China Glaze On Safari kollekcióból 4 darabot rendeltem és sokkal-sokkal szebbek mint azt bármely külföldi beauty blogon is láttam! A négy szín: Desert Sun, Elaphant Walk, I'm Not Lion és I Herd That.A többi régebbi kollekciókból való, kivéve a Zoya különleges kék Feifei árnyalatát.
Természetesen lesz róluk külön bejegyzés is, ezt inkább ajánlónak tekintsétek. Én a Nailpolishfashion.nl hollandiai webshopjából rendeltem de szerintem e-bay-en  is megtalálhatok.



Mi a véleményetek a színekről, tetszenek ?
Melyik szín bemutatásával kezdjünk ?



22 megjegyzés:

  1. Szep! Absolutely fantastic earth colours! Those glitter ones are gorgeous!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, a szívem :D
    Jöhet az összesről bejegyzés szép sorban ;)

    VálaszTörlés
  3. I'm Not Lion és I Herd That, velük!!! csodaszépek:)

    VálaszTörlés
  4. Jöhetnek a tesztek, gyönyörűek egytől egyig!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik gyönyörű, őszre tuti befutók nálam :)

    VálaszTörlés
  6. Siess velük, már csorog a nyálam :D

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ez a két csillogós lakk. Pedig a promókép alapján nem fogott meg egyik sem, pedig nagyon jól néznek ki.

    VálaszTörlés
  8. lesz mit írnod! és lesz miben gyönyörködnünk is! :))

    VálaszTörlés
  9. Örülök, h Nektek is tetszenek a színek :)
    Egy kis előzetest is találtok az Instagram oldalamon, a rendszeres olvasók alatt található Followgram-ra kattintva.
    Bal kezemen a Desert Sun+I'm Herd That, a jobbon Elephant Walk+I'm Not Lion kombinációban.
    És még lesz LAYLA és Modells Own haul is;)

    VálaszTörlés
  10. Jó ajándékokat kaptál :) Nekem Desert sun annyira nem tetszik, a többi jöhetne, szépek :)

    VálaszTörlés
  11. Mind gyönyörű :) Jöhet szép sorban a bemutató!

    VálaszTörlés
  12. Ú, nagyon szépek! Engem a szürkés érdekelne legjobban, mert én is egy ilyen árnyalatot tervezek beszerezni őszre (őt: http://beauty.hu/opi-koromlakk-i-have-a-herring-problem-15-ml.html) és kíváncsi lennék, hogy mutat kézen!:)

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűek! Várom a részletesebb postokat rólunk. ^^

    VálaszTörlés
  14. A két csillámos, hát az valami meseszép! Sok-sok fotót kérek! :)

    VálaszTörlés
  15. Juj. gyönyörűek .
    A kommentem után egyből nézek is utánuk.
    Köszönöm a bejegyzést. Ismét egy ok a vásárlásra ;)
    Sok-sok puszi.

    VálaszTörlés