2012. augusztus 23., csütörtök

China Glaze - Peachy Keen


Sziasztok!

  Egy nagyon szép barack színű lakkot hoztam ma, bemutatni.
Nem új kollekcióból van, ez a 2009-es Up and Away kollekció darabja, viszont az én kollekciómba nemrég érkezett.


Az állaga kissé vastagabb mint a szokásos C..G. lakkoknak  de így is 2 réteg szükséges a szép fedéshez.
Bedobtam minden kézügyességem,  kreativitásom, technikai tudásom amiinek a végeredményét  a gyűrűs ujjaimon láthatjátok, aki ismer azoknak nem okozok csalódást :D
Tavasztól mostanáig egy egész barack- narancs színű kollekcióm lett, a kedvencek ezek közül a Lime Crime és A C.G. Peachy Keen árnyalatai.





Peachy Keen  és Dance Baby


Nálam a legtöbbet használt szín körömlakkból a barackosak voltak, de jön az ősz és már megvannak az új kedvencek, méghozzá olyanok amit eddig soha nem használtam!

Mennyire jött  be idén nyáron a barack szín sminkcuccokban ?
Legyen "Mit kaptam a szülinapomra" bejegyzés ?


21 megjegyzés:

  1. Naná, hogy legyen, micsoda kérdés :D
    Gyönyörű lakkok, legjobban az Orly Cotton Candy tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Ohhw micsoda lakkok! Én teljesen barack lázban égek/égtem ruhák, sminkek, lakkok kiegészítők terén is. Az én "sötét" világomban a barack a szín. A gyűjteményedben az Orly Cotton candy lakkja fogott meg legjobban, a Zoya pedig a legkülönlegesebb!
    Én szeretném látni a szülinapos ajándékokat, kíváncsi vagyok mivel leptek meg. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a barack! :) és jöhet a bejegyzés ;)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg gyönyörű :]
    A kérdés meg..hát még szép, hogy legyen! :P

    VálaszTörlés
  5. ezek a színek a kedvenceim!
    http://tunderilonka.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Határozottan legyen olyan bejegyzés!! :))
    Nagyon jó színe van a lakknak (szeretem a barack színt)! Én is elviselném! ;)

    VálaszTörlés
  7. Mind mind mind kell!! Kerek en is szulinapos ajandekos bejegyzest!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk! Nem is értem miért nincs egy darab barack színű lakkom se :(
    És persze hogy legyen szülinapos poszt!

    VálaszTörlés
  9. Sztem nagyon gyönyörű a barackszínű k.lakk :)
    De nekem még a Zoja Tanzy lakja is nagyon tetszik,nyáron,főleg fesztiválokkor menő az olyan csillogós lakk,nekem legalábbis :D

    VálaszTörlés

  10. Látom nem csak nekem jött be a barackmánia :)

    Szeptember elején kezdek a szülinapi ajándékokról a bejegyzésekkel.
    Most még jön egy kis pihenés iskolakezdés előtt.
    De egy pár körömlakkos bejegyzés előre megvan írva, még nem unom :D

    VálaszTörlés
  11. Legyen!!!!! A barackos lakkok tetszenek, sminkben nem igazán használtam.

    VálaszTörlés
  12. Szép kis gyűjtemény :) Nekem a Lime Crime tetszik a legjobban belőle, de ez a CG is gyönyörű szép :)

    VálaszTörlés
  13. Imádom a barackot ruhában és sminkben is. :) legyen szülinapos post! :)

    VálaszTörlés
  14. nálam is hódítottak a barackok, igaz csak kettő van belőle.. :(
    és én várom!! ^^

    VálaszTörlés
  15. Legyen szülinapis bejegyzés:) kíváncsi vagyok:D

    VálaszTörlés
  16. Szia, en regota olvaslak, egyszer egy ulto helyemben elolvastam az egesz blogod visszamenoleg. Egy korosztaly vagyunk, ( en egy kicsit idosebb vagyok) es nagyon orultem, hogy vegre van valaki, aki egyreszt idosebb korosztaly, masreszt olyan high end termekekrol ir, amiket en is vasarolok magamnak. Sajnos a magyar beauty bloggerek nem tudnak lekotni az essence es hasonlo markakrol irt bejegyzesekkel. En foleg Chanelt, Macet, Bobbi Brownt, es Guerlain termekeket hasznalok. Szeretnelek megerositeni, hogy ha a hatterben maradunk is, de van erre olvasoi igeny( en nem szoktam kommentelni) mas oldalrol viszont, ha elfogasz pozitiv kritikat, nekem tul sok a koromlakk, es tul keves abtermekismerteto, en sokkal jobban preferaltam a regi bejegyzeseidet, mint ezeket az ujakat. Koszonom, hogy elmondhattam, udv.

    VálaszTörlés

  17. @Kedves névtelen: minden olvasónak nagyon örülök, ha megjegyzést is ír plusz öröm és a hab a tortán/blogon az amikor a korosztályomból talál rám valaki, mivel nagyon kevesen vagyunk.
    Az olvasóim közül akikkel levelezem, 6-7 csaj van aki elmúlt 35 éves.

    Mostanában semmi új sminkcuccot nem vettem, egyszerűen rengeteg van, 3 cipősdoboznyi lehet, de természetesen a sok őszi újdonságból kinézem pár darabot amit szeretnék, konkrétan a folyékony rúzsok érdekelnek, ebből is a Shiseido (nagyon jó vélemények olvastam erről), MUFE és Guerlain (ebből a színválaszték ami nem igazán teszik, 7 színnel jelent meg).
    Valamint Hakuhodo ecsetek amit még szeretnék venni, pedig a Bobbi Brown ecsetei is tökéletesek számomra, de a sok áradozás amit olvastam róluk nem hagy nyugodni :D

    Remélem ezek szeptember folyamán meg is érkeznek.

    Valamint rengeteg olyan krémem van ami nem vált be és még nem dobtam ki, ezekről is lesz bejegyzés.

    A körömlakkokat meg azért szeretem mert olyan színeket tudok használni amit szemre vagy szájra nem mernék :D

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörűszép! Az arannyal csodás!

    VálaszTörlés
  19. a rózsaszín annyira szép! :)

    VálaszTörlés