2012. augusztus 15., szerda

Lime Crime Peaches Cream


Sziasztok !

      Ó, Lányok nem is tudom hol kezdjem, ez a lakk szerelem volt első Fb.-os látásra. Szaladtam a webshopba és megdöbbenve láttam, hogy bármit szállítanak hozzánk kivéve körömlakkot :(


      Pár hétre rá egyik kedvenc blogomon  a havonta megrendezett nyereményjáték egyik nyereményeként mi látok ? A LIME CRIME PEACHES CREAM lakkja. Egyből jelentkeztem, sőt éreztem nyerni fogok mivel annyira szerettem volna ezt a lakkot,  a vonzás törvénye, a gondolatok rezgése  megint bebizonyosodott. Csak ezzel tudom magyarázni, miért pont ez a lakk volt az egyik  nyereménytárgy és miért én nyertem meg :D
De mielőtt ezoterikus gondolatfuttatásom a végtelenig nyúlna, nézzük inkább a képeket.







Ez egy nagyon szép krémes kajszibarack szín némi neonos befejezéssel, nagyon nehéz volt lefotózni, igyekeztem de valójában erősebb a szín és a ráeső fény is befolyásolja  a szín erősségét, a képeken mattnak látszik de nem az. Tartóssága jó, hamar szárad, állaga közepes, jól kenhető, 2 réteg szükséges, jó minőségű körömlakk,  a különleges színe ami a legjelentősebb, hasonlót még nem láttam, nagyon szeretem.
Sajnos a körmeim nagyon rossz állapotban vannak és  a napi 3x lemosás sem tett neki jót, nagyon kiszáradt, ezek után a borzalmas képek után kicsit rendbe hoztam. A férjem előtt már nem merek lakkozni  mivel valamelyik este mikor látta, hogy 3. alkalommal lakkozom aznap a körmeim rákédezett, hogy jól vagyok, minden rendbe, nem ennyire finoman fejezte ki magát  de a sok új körömlakk miatt nem vettem zokon, sőt kivételesen megértettem, hisz férfi. Nagy gondba akkor lennék ha ő is annyira örülne egy-egy új sminkcuccnak mint én.
Erre a hétre még 2 bejegyzésem van előre megírva, utána  2 hétig nem igazán lesz időm a blogra de Instagram oldalamon  több képet találhattok az új lakkokról, színekről ami a blogon még nem szerepelt.
Látjátok egy körömlakkért is mennyire tudok lelkesedni, remélem sok olvasóm megért.


14 megjegyzés:

  1. Megértem a lelkesedésed, sok körömlakkba vagyok szerelmes :D
    Gyönyörű ez a szín

    VálaszTörlés
  2. Naná hogy megértem a lelkesedésed én is, és ez a lakk tényleg megérdemli ezt a lelkesedést mert gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép színe van, kellemes kis baracknak tűnik
    fantasztikusan fogalmaztad meg a színt!!!
    "krémes kajszibarack szín némi neonos befejezéssel" ez egy kampányban is megállná a helyét és én vinném is mint a cukrot :D

    remélem nálam is működni fog a vonzás törvénye!:D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!
    És megérdemelted, és még sokadjára is gratula :P

    VálaszTörlés
  5. Nekem picit túl neonos, de a te kezeden tetszik.:)

    VálaszTörlés
  6. Annyira bírom az őszinteségedet (a férjes rész:))

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik ez a szín és imádom amikor ilyen szórakoztatóan írsz :D és igen...napi dolgok ezek,de mégis annyira humoros :D

    VálaszTörlés
  8. De jó, gratulálok! A férjes rész meg :D

    VálaszTörlés
  9. hatalmas gratula a nyereményhez, sosem hittem,hogy ezek a giveaway-ek normálisan működnek, azt hittem majdnem mind meg van bundázva :)
    a férjed pedig aranyos, nálam ugyanezt a kérdést akkor teszi fel, amikor kétnaponta át merem lakkozni a kezem :)
    a sok új szerzemény pedig mind-mind annyira szép, jó ízléssel válogatott körömlakk, én meg közben már vágom a centit, hogy októberben végre elkezdhessek én is új lakkokat venni :) (majd priviben megkereslek akkor, hogy mit éppen honnan érdemes)

    a körmeidre valamelyik orly körömerősítő nem vált be? azt láttam,hogy a nailtrition-t a blogsale-en meghirdetted, de nekem pl a nail defense nagyon bejött.

    VálaszTörlés
  10. Ami nekem nagyon bejött a körmök rendbehozásához:
    Rimmel Nail rescue 14 days nail treatment.
    Nagyon rottyon voltak a körmeim, de ettől beton biztosak lettek, és szépen meg is tudnak nőni. :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem a milky way tetszik.Meg az egész márka hozzáállása nagyon szimpatikus nekem. állatbarát a bevételek egy részét állatmenhelyeknek adományozzák.Ezért is szeretném kipróbálni. Honnan lehet rendelni ilyen körömlakkot? Vagy nem lehet még?Köszi a választ előre is.

    VálaszTörlés