2013. január 4., péntek

Zoya - Pixie Dust kollekció


Sziasztok!



     Körömlakk hírek. Az éjjel  a Facebook-ot böngészve, váratlanul vágott  mellbe a Zoya februárban megjelenő 2. kollekciója, a Pixie Dust ami egy matt-glitteres sorozat lesz. Izgalmasnak találom és 3 színért már odáig és vissza is vagyok. November végén láttam élőben az  Opi Mariah Carey kollekcióban található Liquid Sand matt-glitteres lakkokat, elmondhatom  sokkal szebbek mint a külföldi blogok fotóin láttam, bizonyára nehéz befotózni, visszaadni a különleges hatást ami olyan mintha kristály cukor csillogna a körmökön.
Azt hiszem ez ugyanaz a formula mint az Opi-nál a Liquid Sand csak itt más  az elnevezés, attól függetlenül szép és trend alkotó újítás, szerintem sorra fog megjelenni minden körömlakk gyártó kínálatába.









Neked bejön az új matt-glitteres lakk?

17 megjegyzés:

  1. Na hát ez a formula úgy látszik már mindenkinél menő lesz, kiváncsi vagyok a gyakorlatban milyen. Mindegyik nagyon tetszik, ha választani kellene akkor az első háromra szavazok :)

    VálaszTörlés
  2. A Dahlia, a Chyna és a London első pillantásra szerelem. Nagyon szépek, és már nagyon kíváncsi vagyok, milyen ez az új formula :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez az új finish, megnézném élőben is, hogy milyen. Mondjuk ezek az árnyalatok annyira nem jönnek most be, csak a piros, meg a nude, de azok gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  4. Fekete, szürke és a nude-t nagyon szívesen elfogadnám. Gyönyörű szép az összes. Tuti beszerzek egyet s kipróbálom, hátha végre valami meggyőz, hogy hagyjam a műkörmöt:)

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a matt-glitter, az Aston-nak is van ilyen lakkja, de azért ez milliószor szebb :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szépek! a két kedvenc a Chyna és Nyx :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nagyon tetszik az oldalad, ha gondolod nézz be hozzám is! Én még csak most kezdtem a blogolást.
    www.jellemzo.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. A Godiva tetszik nagyon!! :)

    VálaszTörlés
  9. vespán kívül az összesnek gondoskodó anyukája lennék! :D

    VálaszTörlés


  10. Nekem a nude, kék és fekete tetszik, de ajándékba elfogadnám a többit is :D

    VálaszTörlés
  11. Ez valahogy jobban bejön, mint az OPI kollekciója.
    Nem tudom, hogy magamon hogy tetszene, ha beleakad a hajamba, akkor ki van csukva. Szerintem a harisnya szálát is kihúzza (nem mintha hordanék)

    VálaszTörlés
  12. Ezek nagyon nagyon jóók*-* ti hol szoktatok OPI/Zoya lakkokat venni Budapesten?:O
    én még sehol sem láttam:(

    VálaszTörlés


  13. OPI lakkokat Budapesten több plázában láttam, valamint a márka hazai forgalmazójánál is meglehet venni vagy rendelni opihungary.hu

    Zoya lakkokat csak az USA-ból rendeltem, a salenail.com webshopból, kicsit lassú a szállítás.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek ezek a lakkok, már magam is kísérletezgettem azzal, hogy csillámos lakkot lemattítok, persze az ennyire nem lett szép. Ebből a kollekcióból a feketét nagyon el tudnám fogadni :).

    VálaszTörlés
  15. Húú ez most nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés