2013. január 12., szombat

Essence - Nail Art Magnetics körömlakk



     Az Essence mágneses körömlakkjai közül egy középkéket választom s megvettem hozzá a külön kapható mágnest is.




Nem tudom elhallgatni, hogy a mágnes majdnem az őrületbe kergetett!
Hiába helyeztem a körömlakk felé nem történt semmi. Nézegettem a mágnes majd rájöttem a megoldásra, le van fóliázva, mivel műanyagnak tűnt tapintásra! Elkezdtem kapargatni a körmömmel, semmi, megnéztem a dobozán jelzi-e  a fólia eltávolítását, semmi. Majd írtam Aninak, hogy oké a körömnyomdázással még bénázok de, hogy a mágnesezés se menjen ez már sok!
Egyből jött a válasz és egy link, hogy sikerül az egyetlen mintát kiválasztanom az Essence mágnesek közül ami nem igazán működik. Először megnyugodtam még sem vagyok menthetetlenül béna kézügyességű, majd irtóideges lettem, mert a lakk és a mágnes ugyanannyiba került mint az Orly mágneses körömlakk, ahol a mágnes a lakkhoz tartozik, nem kell külön megenni.

    A körömlakkal nincs problémám, tetszik a színe, egy jó kis farmerkék,  az állaga közepes, egy rétegben is jól fed, csak nagyon-nagyon  lassan szárad, most már értem miért kell szárító fedőlakk.
Az Orly körömlakhoz kapott mágnessel nagyon szépen kirajzolódott a minta, pedig csak 4-5 másodpercig tartottam a lakk fölé.


A körömlakk jó minőségű is lehetne, ha nem kényszerítene szárító fedőlakk használatára, nem bántam meg a vásárlást.
Az Essence mágneseket el kell felejteni!


9 megjegyzés:

  1. Bah :s De a lakk legalább szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz az essence mágnes sem, csak a saját lakkjával nem működik. A Born Prettys mágneses lakkon tökéletesen kiadja a mintát.

    VálaszTörlés

  3. Én inkább a Born Pretty mágneseket választom, ez a csillag mintázatú essenc egy április 1.-i viccnek jó :D

    VálaszTörlés
  4. én viszont egy sima, egyszerű hűtőmágnessel használom :D Azt szoktam felé lakni, és tényleg működik!! :))

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom, hogy használhatatlan a mágnes, de legalább a lakk szép magában is...

    VálaszTörlés
  6. Ezt nem értem én sem, hogy lehet, hogy más lakkal működik a mágnes, a sajátjával nem, de más mágnessel mg jó a lakk... :DD

    VálaszTörlés
  7. pont ezt akartam a tegnapihoz írni, de a lustaság győzött :P
    valahogy ez essence mágnesezhető cuccai nem jönnek be, túl közel kell tartani a mágnest én meg remegős kezű vagyok és fixen bele fogom nyomni a mágnest a friss körömlakkba..és ezek után még jó lassan is szárad.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Ki szeretném próbálni a Born Pretty-s mágneses körömlakkot. Tudnátok segíteni, hogy hol tudom beszerezni és milyen árban kapható?
    A válaszokat előre is köszönöm!

    VálaszTörlés