2013. január 24., csütörtök

Kell egy kis szünet

         Kell egy kis szünet, időnként mindenkinek.... 


   Az elmúlt 30 nap alatt, 40! bejegyzést olvashattatok a blogon.
Megmondom őszintén,  kezd kicsit monotonná válni, sok időt is elvesz.

 Annyira rajongok a termékekért, hogy 1-2 mondatba 1-2 képpel nem tudok elintézni egy posztot.
Főleg a képekre fektetem a hangsúlyt, mert írhatok bármit is, a képek helyettem is mesélnek, ezért kell sok kép, ezért jelzem mindig (monitorom szerint) hol a legélethűbb az adott termék színe.

Nos nem hetekig  csak pár napig hanyagolom a blogot,  mint láthatjátok rengeteg körömlakk vár még bemutatkozásra és más termékek ami időközben, tavalyról felgyűlt.

Tudom sokan várjátok/izgultok a nyereményjáték sorsolása miatt, péntek estig jelentkezhet aki még nem jelentkezett, hétfő este  a Random.org. használatával sorsolunk, addig törlöm azokat a megjegyzéseket akik nem a játékra jelentkeztek (illetve nem rendszeres olvasók) és majd együtt kiszámoljuk kinek fog kedvez a szerencse.

Addig is, ha nem olvastad mind a 40 bejegyzést, most lesz idő átnézni :)
- a következő nyereményjátéknál ez előny lesz-

Kellemes hétvégét mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. :( ez a pár nap is hiányozni fog azért, de teljes mértékben megértem :D Én az egyensúlyt azzal tartom, hogy heti 1-2 nap egyáltalán nem írok bejegyzést, és naponta is csak egyet, így nem válhat "monotonná". :)
    Egyébként én nem éreztem annak ezt a 40 bejegyzést!

    VálaszTörlés
  2. Én meg sem merem számolni, nálam mennyi az elmúlt 30 napban :D
    Mindenesetre örülök, hogy nem hónapokig tartó szünetet akarsz, és a CC lakkokért pusztulok, hogy mutasd már! :D

    VálaszTörlés
  3. sajnálom azért, de megértem, hogy kell egy kis szünet, egy kis pihi, hogy másra is tudj koncentrálni és feltöltődni. :)

    VálaszTörlés
  4. Pedig olyan jó volt ilyen sűrűn látni a szebbnél szebb körmös posztjaidat, de megértem, tényleg kell egy kis pihenés mindenkinek, és aztán újult erővel várjuk a többi gyönyörűséget :) (a cc holokat nagyon várom :) )

    VálaszTörlés
  5. Látok pár lakkot ott a kis képen, amire kíváncsi vagyok már :) Jó pihit!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg jó egy kis szünet.
    A csoki nagyon fincsi ám :)
    Pusza.

    VálaszTörlés
  7. Igen-igen..arról volt szó anno, hogy mértékkel..nehogy aztán tele legyen a herbária ugyebár :-D aztán meg majd abba akarod hagyni..naneee:-)

    Tessék visszafogni magad heti 2-3 bejegyzésre, és akkor tök jó kis hobbi ez, nem fog a fejedre nőni :-)

    De persze tök jó olvasgatni ilyen sűrűn, csak a jószándék szól az arcomból, hogy ne éld majd meg tehernek és akkor tudod csinálni még 20-30 évig ;-)

    VálaszTörlés
  8. Nekem már nagyon hiányoznak a sminkes/sminkekkel kapcsolatos bejegyzések! Mostanában csak a körömlakkos van :)

    Pixiboxot rendeltél már? Már az YSL is partner ;) Jan 25 óta lehet rendelni....300 db van most.

    Zita

    VálaszTörlés