2013. július 24., szerda

Zoya Hazel


Sziasztok!

           Ma egy nagy kedvencemet hoztam, rengetegszer használtam ezt a lakkot mióta megvettem, nagyon tetszik.

             A Zoya Irresistible kollekció mind a 6 színe gyönyörű, fóliahatású, élénk színekből áll, itt már láthatóak voltak egyben a színminták.

 A Zoya Hazel körömlakk minősége extra, már 1 rétegben is kellően fed, nagyon gyorsan szárad és a tartóssága is szuper.


Többféleképpen próbáltam díszíteni, a legjobban a strasszköves verzió tetszett.





Idén nyáron mi a kedvenc színed/színeid körömlakkból ?

11 megjegyzés:

  1. Jujj de szép színe van :]
    Nálam most megint az Nfu Oh 61 a nyerő.. :]

    VálaszTörlés
  2. Mióta megkaptam Tőled a Rocky-t, csak az van rajtam, feldobja a legszürkébb napomat is :)
    Nagyon szép a Hazel is. Nekem az utolsó előtti képen lévő díszítés tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó kis szín. Most a pink-korszakomat élem :)

    VálaszTörlés
  4. ...és persze tetszenek a körömdíszítések, ez lemaradt :)

    VálaszTörlés
  5. annak ellenére, hogy a kedvenc színem a kék (és ezért ez is rettentően tetszik), ezt a textúrát valami élénk pinkben annyira megnézném, mert most nem bírok leállni a neonrózsaszínnel :)

    VálaszTörlés

  6. @ Ani: igen, a pinkek... a Bobbi a másik kedvenc a 6 színből, jelenleg mindenevő vagyok a körömlakk színeket illetően :D

    VálaszTörlés

  7. @Craptrash: igazad van, nyáron kötelező a hologramos lakk, nem csodálkozom, h az a kedvenced :D

    @Szami: örülök, hogy Neked is tetszik :)

    @Ingrid : jó az ízlésed :D

    @Suzie: a Bobbi ami ebben a kollekcióban pin, de nem neonos, nagyon szeretem azt is :)

    VálaszTörlés
  8. Erzsikém, ünnepélyesen kikiáltalak Sparkling Queen-nek:) Annyira illenek hozzád a fényes izék!

    VálaszTörlés
  9. Szép lakk, de nekem az utolsó képen lévő kiegészítéssel tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  10. ez a kollekció gyönyörűséges. *-*
    a körömdíszítések is nagyon szépek, nekem is a köves a kedvencem. :)

    VálaszTörlés