2013. július 28., vasárnap

Körömlakk gyűjteményem 5. rész - sárga és narancsárga körömlakkok


Sziasztok!


         A mai 3.bejegyzés a körömlakk gyűjteményembe lévő sárga és narancssárga körömlakkokkal folytatódik.
Összesen 16 körömlakkot láthatok, 9 sárgát és 7 narancssárgát.

 Kezdeném a sárgákkal, az igazság az, hogy 2 Zoya lakk inkább az arany színekhez csoportoítható, nem is értem miért ide tettem ezeket.

1-Orly  Melodious Utopia , 2-Zoya Piaf,  3-Jollie France 31, 4-Zoya Creamy,  5-Zoya Dracy,  6-OPI Candelight , 16-Zoya Kerry, 17-Zoya Solange PixieDust, 18-Lovely
Kedvencek:
A narancssárga színű körömlakkokból már kevesebb van, ennyi épp elég, sőt lehet sok is.

221-Nails Inc.Hampton Court Palace Gardens , 222-Essie Fear Or Desire, 223-OPI Hi Pumpkin, 224-Essie Meet Me At Sunset, 225-Zoya Thandie,  226-Zoya Tanzy, 227-Zoya Amy

Előző részek :
1. rész-barack-lazacszínek
2. rész-kék színek
3. rész-glitteres fedőlakkok

Augusztus elején következik a holo, pink-korral,  zöld és lila  színek összefoglalója, eddig ennyit sikerült befotóznom.

Kedd este újabb blogsale lesz, pár sminkcucc is felkerül de nehezen megy az elválás, beteszem-kiveszem a kis dobozból amiben gyűjtöm a blogsale-hez  a termékeket :)



8 megjegyzés:

  1. Ezek közül inkább az arany színűek tetszenek, de azok nagyon.

    VálaszTörlés
  2. A Nails Inc. narancssárgája nagyon csábító :) Ezek azok az árnyalatok, amik tőlem elég idegenek, inkább hideg tónusokat hordok. Bár a Lovely sárga baltic sand lakkja megvan, de csak egyszer volt rajtam.

    VálaszTörlés
  3. Nem nagyon szeretem a narancssárgát (kivéve 1-2 árnyalatot) és régen a sárgáért sem voltam oda, de idén egyszerűen megimádtam őket.:D Neon, baba, bármi jöhet ami sárga. Innen a 2 Zoya a kedvencem (Creamy, Dracy).

    VálaszTörlés
  4. A citromsárgával hadilábon állok, egy szem Baltic Sand van, ha már sárgás dolgok, akkor az aranyra szavazok :) De a narancsokat egytől egyig elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a 221es tetszik a legjobban :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. A sárgák bár szépek, de az én kezemen nem mutatnak jól, de a narancssárgák közül a Zoya Amy valami gyönyörűséges és a Essie Meet Me At Sunset is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  7. Nekem van 2 sárga lakkom meg pár narancs, inkább az aranyos árnyalatúakat kedvelem előbbikből, utóbbiakból pedig a korallosakat, lazacosakat, barackosakat :)

    VálaszTörlés

  8. A sárga körömlakkokból az 5-ös tetszik, a narancssárgák közül a 227-es :-)

    VálaszTörlés