2013. július 6., szombat

CND VinyLux körömlakk teszt


 Sziasztok!



Rég adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, de megmondom őszintén elfelejtettem, ma viszont nem volt kedvem és az idő sem kedvezett a fényképkészítéshez, így elkezdtem keresgélni a gépen lévő képek között, ekkor jutott eszembe, hogy nem írtam meg róla a tapasztalataimat.
A képen látható színek közül a teljes méretű Tropix 157-es lakkot használtam.
Akik nem olvasták a júniusi  bejegyzést a  CND Vinylux körömlakkjainak ismertetőjéről, itt a prospektus befotózva.





Megvásároltam a körömfelület zsírtalanítására szolgáló Scrub Fresh  folyadékot ami a lakk jobb tapadását hivatott elősegíteni, borsos ára van 3990 Ft. és szerintem fölösleges, mert ha használat előtt körömlakklemosóval lemosom az előző színt és csak sima, langyos vízzel mosok kezet, nem marad a körömfelülete zsíros.
A kiválasztott, használt  körömlakk a 154-es számú Tropix volt.


Elégedett vagyok. Nem volt fent 7 napig, de 4,5 napig tökéletesen bírta, nem kíméltem a kezeim, nagy igénybevételnek voltak kitéve a napi főzés-takarítás közben.
1,5 kg liszt pizzának, gyúrás előtt

gyúrás után :D
Nos a tészta gyúrás keményen teszteli a körömlakkok tartósságát, például egy glitteres lakkot szinte teljesen le lehet gyúrni 15 perc alatt, ezt bevezethetnék egyfajta tesztelési szabványak. De volt rántott hús, a lisztbe kézzel forgatom a húst, ez is egy körömlakk elleni merénylettel felér.
Tapasztalataim szerint akinek erős, egészséges körme van (nem válik fel a vége) sokkal tovább tartanak a lakkok, például ami nálam 3 nap az már jó minőségű körömlakk, de a sógornőmnél ugyanaz a lakk 5-6 napig tökéletesen fent marad a házimunka mellet.
Az 4,5 nap után készült kép:

Akinek fontos a körömlakk  tartóssága, nincsen ideje/kedve sűrűn, 2-3 naponta lakkozni, a CND Vinylux lakkjait nyugodt szívvel ajánlom, van bennük jó adag plusz a tartósság terén, valamit hasonlóan a géllakkokhoz extra magas fényük van, de szükséges hozzá a saját Vinylux fedőlakk. 
 A lakk ára 2990 Ft, ugyanennyibe kerül a fedőlakk de van mini szett ami 3990 Ft és 4 darab mini körömlakkot és a fedőlakkot tartalmazza,  készítettem színmintákat a miniszettről is.






További információkat itt találtok.

Mennyire fontos szempont egy körömlakk tartóssága?
Nekem régebben ez volt az elsődleges szempont, olyan márkát találni ami tartós, majd ezután jöhetett a színválasztás :)


8 megjegyzés:

  1. Vártam már ezt. A gél lakkal én befürödtem kíváncsi voltam ez a lakk mit tud. Nekem fontos a tartósság, mert nincs mindig időm-kedvem újra lakkozni.

    VálaszTörlés

  2. Azt elfelejtettem a bejegyzésben megírni, hogy a mini szettet ajánlom kipróbálásra, így a legolcsóbb. Viszont ha nem tetszenek a minin szettben lévő színek, akkor nem marad más mint a normál méretű lakk és fedőlakk, a fedőlakk nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Mostanában az ilyen színek a kedvenceim, mint ez,amit mutatsz a posztban. Nekem azért jó, ha mondjuk 4 napig fennmarad a lakk, szintén nincs kedvem/időm két naponta manikűrözni.

    VálaszTörlés

  4. @Ayesha: szépek is az ilyen színek és szerintem ez a világos és sötétebb bőrtónusú kezeken egyformán jól mutat. Én egy fokkal "perverzebb" lettem, a narancsszínek vonzanak jelenleg, én semmiben nem szeretem a narancsszínt, körömlakkba meg főleg kerültem :D
    Most a hőségre sem foghatom a narancslázat ami elkapott...nem értem, h lehet ennyire megváltozni :D

    VálaszTörlés
  5. Nálam szinte csak az alap-és fedőlakktól függ, hogy mennyi ideig marad fent egy lakk. A Rimmel is, anno a Lora is fent maradt 7 napig (mosogatással, főzéssel, hajmosással, stb..)
    Nálam nagyon nem számít a tartósság, mert mindig új manikűr jut az eszembe, amit ki kell próbálnom.
    Azért azt javasolnám, hogy szappanos vízzel moss kezet a körömlakklemosó után, ne csak sima langyos vízzel.

    VálaszTörlés
  6. Hát igen, a házimunka valóban keményen teszteli a lakkokat. :D
    Nagyon szép, nekem se válik fel a körmöm szerencsére, így nekem is viszonylag sokáig tartanak. :)))

    VálaszTörlés
  7. Én is vártam már ezt a bejegyzést! A Tropix-nak van a legszebb színe, és ilyen igénybevétel mellett jónak mondható a 4,5 nap tartósság. Nálam a tartósság rekordot alap és fedőlakkal egy Sally Hansen lakk tartja, ami 1 hétig volt rajtam egy kis lepattanással. Bár ez valószínűleg a körmeim "érdeme", amik egyáltalán nem válnak fel lemezesen, hanem inkább keményebbek az átlagnál, és ha már sérülnek akkor inkább hosszában törnek be.

    VálaszTörlés
  8. Nálam nem kell a nagy tartósság úgy alapból, de a munka miatt azért fontos, mert ha sokat mosom a vendég haját, babrálok a vizes hajon, stb, azért az meg tudja viselni a lakkot, viszont 2-3 nap után magamtól amúgy is újra lakkozom. :]
    Amúgy ami a körmödön van szín, valami mesés :]

    VálaszTörlés