2014. május 12., hétfő

piCture pOlish - Geode, Shocked és Woodoo

Sziasztok!
          Ígéretemhez híven, ma  pár képet hoztam a címben szereplő körömlakkokról.
Számomra két szokatlan, ritkán használt színt választottam a Geode mellé.
Az alábbi képeket megnézve, remélem sokaknak fog tetszeni ez a két szín is, mesések! :)
Határozott elképzelésem ellenére, hogy csak a  Geode színt veszem meg, szó szerint "becsillogta magát" a Shocked és a Woodoo körömlakk.
Nem bántam meg egyiket sem.











Ma a Geode lakkot használta,  édes kis tejbetök, nyomdáztam rá, de csak azért, hogy kipróbálhassam az új Infinity mintalemezekből egyet.
A Shocked egy nagyon különleges pink, ugyanaz az átlátszó zselés alap mint az Ocean színnél, ugyanúgy tele szabálytalan alakú hologramos csillámokkal.
A Woodoo, ez kérem az egyik legelegánsabb szín a kollekcióból, igazi díva, megdöglök érte annyira tetszik,  első menetben K.O.-val kiütötte a 2x drágább Chanel Malice színt (erről lesz bejegyzés), pedig az sem kutya.


Mi a véleményetek a színeket illetően, van olyan ami ezek közül tetszik?

18 megjegyzés:

  1. Szerintem a Geode eléggé hasonlít a claire's kék pöttyös lakkjára (http://lakkomlakkom.hu/2013/06/kek-pottyos-claires-lakk/), a voodoo pedig az A-england briarwoodjára, de javíts ki ha tévedek!

    VálaszTörlés
  2. egyre jobban kezdem elveszíteni az érdeklődésem a PP lakkok felé. :/ szépek, szépek, de ennyi pénzt nem érnek meg, a Geode meg még hasonlít is az egyik kevert lakkomra. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem most ezek annyira nem jönnek be. :( A Geode talán, majd ha mutatsz vele manikűrt megmondom, a Shocked ugye rózsaszín, úgyhogy az azért nem, bár ez a zselés alapban holo szilánkok mindig elbűvölnek, akármilyen legyen az alapszínt, de magamon akkor sem bírnám elviselni, a Voodoo meg nekem túl barnás.

    VálaszTörlés
  4. @Zsozsó Sakklakk: a Claire's kék pöttyös lakkot még nem láttam , megnézem, a Woddoo sokkal szebb és jobb a textúrája is (nem olyan vastag és árban sem nagy a különbség 300 Ft.-al drágább a Woodoo) mint a Briarwood-nak.
    Ez a lakk is bekerül majd az összehasonlító posztba, megfeledkeztem róla, de megvan a Briarwood is :D

    @Gltterfinger Lexa. jönnek majd a manikűrök is, a Woodoo körömön inkább bordó mint barna, élőben szebb mint a margarétán látszik :)

    @Manna: én sem voltam túlságosan odáig értük, míg nem vettem meg az elsőt. Viszont az tény, hogy nekünk, körömlakkgyűjtőknek-függőknek nehéz újat mutatni, viszont a pp lakkok minősége szuper, aki nem lakkoz 1-2 naponta, az értékelni tudja, nálam nem számít -jelenleg- , hogy 2 vagy 5 napig marad fent változatlan állapotban, mivel szinte naponta festem át a körmeimet :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszenek, bár a voodoo nem tetszik. :( A shocked viszont nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. These look so pretty - I like the look of Geode!

    VálaszTörlés
  7. Szerelmes lettem a Geode lakkba O.O És kéne a Monroe is, de várom már hogy rám szakadjon valami bank :D na majd szépen sorban, beszerzem a kívánságlistás darabokat, azt hittem az Electric Dream-nél megállok, de nem :D

    VálaszTörlés
  8. nekem ezek most annyira nem. a shocked-nak mondjuk nagyon szép színe van, de nekem nem érnek meg ennyi pénzt egyszerűen :(

    VálaszTörlés
  9. A Shocked gyönyörű! A Monroe-val még hagyom magam, hogy megbarátkoztass vele. :)

    VálaszTörlés
  10. Na, akkor jövök és írom, hogy gyö-nyö-rű-ek!!! Szerintem. :)
    Én dettó ugyanígy jártam, mint Te: a Pirouette-ért mentem, de még hazahoztam mellette az Ocean-t és a Shocked-t is. És egyetlen pillanatig se bántam meg, sőt! Mindhárom gyönyörű, különleges szín és úgy terül, mint az álom! A színeket nézzétek meg élőben, mert messze nem az a szimpla rózsaszín vagy málna vagy kék, amit bármelyik drogéria vagy parfüméria polcáról leemelhettek.
    Nálam ezek a PP lakkok váltották ki azt a "Wooow!" hatást, amit az A-Englandok esetében, az óriási hype ellenére is hiába vártam.
    Bocs az ömlengésért, de szeretném őket megvédeni, mert megérdemlik. :)
    Erzsi, a Woodo/Briar Wood posztnak nagyon örülnék, mert pont azért nem vettem meg a Woodo-t, mert a Briar wood már megvan. De a képek alapján már nem tudom, hogy indokolt-e így gondolkodnom... Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  11. Jajjjj, a Geode nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. A Voodoo nagyon ígéretes én arra lennék leginkább kíváncsi, valószínű napfényben mutat a legjobban. Szép, mély, gazdag, tele rejtett kis csillogással, szeretem az ilyet.

    VálaszTörlés
  13. Nekem ezek most nem jönnek be. A Voodoo is csak akkor kéne, ha utánamdobnák. :/

    VálaszTörlés
  14. A Shocked megvan, vlaóban különleges, a Geode-ot az arany glitterek miatt hagytam ki, de helyette a Douceur-t vettem meg, a Voodoo pedig nem jött be, szintén az arany miatt. Hozzád viszont illik a két általam kihagyott lakk!

    VálaszTörlés
  15. @M: A Shocked a legszebb a 3 új szín közül nyárra, nagyon szép felkenve :)
    @Ananka: Yes, the Geode beautiful summer color:)
    @Azrail: szép a Geode, de érdekes, mert messzebbről nézve jobban tetszik mint közelről, erre a fotózás közben jöttem rá:D
    @Lora: nem sokkal kerül többe mint egy OPI lakk, a Shocked a 3 közül amire egyértelműen azt mondom, h annyira különleges körmökön, h megéri az árát! :)
    @Zita: ha tetszik a Shocked színe, csapj le rá, én nem vagyok nagy pinkes, de az a szín...nagyon bejött :)
    @Erina: teljesen egyetértünk! :)
    Szépe színeket vettél:)
    Még nem volt időm elővenni a BW-ot (mostanában napi12 órákat dolgozom, ez az átka a saját vállalkozásnak:(), de a woodoo szerintem látványosabb, körmön nem annyira barnás mint a BW. Szerintem ráér megvenni ősszel, most jönnek a jó kis nyári színek a Zoyákból:)
    @Claudia: szép az alapszín, az arany glitterek nem igazán látszanak felkenve, a kék glitterek dominánsak. :)
    @Lakk Matt: villanyfénynél is remekel, jó kis szín, igaz nem kimondottan nyári, de elegáns szín:)
    @Melantha: pedig az utánadobós színre tippeltem, h Neked bejön :D
    Na, majd ha lesz róla bejegyzés lehet jobban fog tetszeni, nagyon nehéz ezt a színt élethűen fotózni, bordósabb mint az üvegben látszik.
    @suzie: a Douceur nekem is nagyon tetszik, de mindig elfelejtem megvenni, mivel a Frosting kerül a szemem elé, az meg nem jön be mert lila. :D

    VálaszTörlés
  16. Shocked nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  17. Innen most legjobban a Geode tetszik, olyan kis cuki :)

    VálaszTörlés