2014. május 10., szombat

Glisten and Glow HK Girl vs Seche Vite

Sziasztok!
          Elérkeztünk az idei 100. bejegyzéshez.
Mára két fedőlakkot hoztam, az egyik, a legismertebb gyorsszárító fedőlakk, a másik is egyre ismertebb, pár sorban összehasonlítottam a tapasztalataim alapján a két darabot.
Kezdjük a Seche Vite-el.
Nagyon szeretem, nagyon gyorsan szárad, gyönyörű fényes. Igaz, kell hozzá a saját márkás lakkhígító, de így nem változik meg a ,az egész üveg elhasználható.
Én nem tapasztaltam az összehúzó "mellékhatást", viszont hígítás után a nyomdázást elmaszatolja. Ez az egyetlen negatívum. A hologramos körömlakkok csillogását picit tompítja. Előnynek számít még, hogy itthon jó áron kapható, így nem kell borsos postaköltséget fizetni.

Glisten & Glow - HK Girl
Ez is ugyanolyan hamar szárad mint a SV, Ugyanolyan fényes, elég sokat használta és az állaga semmit sem változott, nem lett vastagabb, ez egy plusz pont, Amiért viszont nagyon szeretem, az a körömnyomdázás! Nem  maszatolja el a mintát, valamint a glitteres lakkokon is jobban szeretem ezt használni. A hologramos körömlakkok csillogását jobban tompítja mint a SV.
Sajnos itthon nem kapható,  a SV itthoni árával megegyezik, nem drágább, viszont a szállítási költség 9$, igaz ebbe több darab is belefér, mondjuk, még  két darab KBShimmer körömlakk, ami nagyon jó árban kapható..

A Seche Vite szerintem tökéletes fedőlakk, viszont akik gyakran körömnyomdáznak, azoknak nagyon ajánlom a G and G HK Girl fedőlakkot, értékelni fogják.
Alkalomadtán, külföldi webshopos vásárlásnál, érdemes beszerezni.

8 megjegyzés:

  1. Érdekes én a SV-et sima 200 Ft-os hígítóval használom, nem ront rajta és a nyomdázást sem keni el hgítás után sem... De én imádom ezt a fedőlakkot, nem is csábulok el azóta másfelé.

    VálaszTörlés
  2. Döbbenetes,hogy mennyire mások a tapasztalataink ugyanarról a két fedőlakkról,mennyire máshogy viselkednek Rajtad.Nekem a HKgirl baromira lassan száradt sok lakkon (pl.picture polishon is),a seche vite meg zsugorít.Vajon mitől lehet ez?

    VálaszTörlés
  3. @suzie: komolyan mondom, hogy fogalmam sincs mitől alakulnak ki a fent említett hatások.Nálam a HK G ugyanolyan gyorsan szárad mint a SV, a SV nálam nem húzza össze a lakkot a szárítás alatt.
    A szavatossági idő, gyártásnál eltérő alapanyag eltérés nem hiszem, h előfordulna.
    Nekem nem jöttek be az az OPI fedőlakkjai, pedig ezeket is sokan szeretik, szóval ha van valakinek ötlete, h ugyanazok a termékek egyeseknél beválnak, míg másoknál nem,írja meg, legyen szíves :)

    VálaszTörlés
  4. I've never used either of these! I tend to use the Nubar top coat. But I might try SV one day.

    VálaszTörlés
  5. @Ananka: I have not used the Nubar top coat, but I'll try. Thanks for the tip :)

    VálaszTörlés
  6. És talán még emlékszel,hogy az Aninál csúfosan leszerepelt OPI rapidry fedőlakk nálam meg egész jól működött.A páratartalomra,meg a levegő portartalmára gyanakszom.A Dunától pár utcányira lakunk,ráadásul az utca túloldalán építkeznek,és észrevettem,hogy máshogy száradnak a korábban már használt lakkjaim is.

    VálaszTörlés
  7. Nyomdázáshoz tényleg mennyire szép a G&G! Lehet elcsábulnék rá, vagy pár KBShimmer lakkra, de sajna kb. az összes lakk sold out amit kinéztem :D Az uv-s Seche-t próbáltad esetleg? Mostanában annak a megvételén gondolkodom...

    VálaszTörlés
  8. @Glitterfinger Lexa: nem, mert általában 2-3 napot hordok egy színt, de azért kíváncsi lennék rá mit tud :)
    A KBShimmer-el én is így vagyok, igaz most kapható amit kinéztem, de ellőttem a körömlakk keretem erre a hónapra :D

    VálaszTörlés