2014. május 5., hétfő

HH - Hétfői Haul #30

Sziasztok!
A körömnyomdázás szerelmeseinek ma gyönyörű mintalemezeket  hoztam .
Sok szöveg nem lesz, mert a minőség kifogásolhatatlan, a minták viszont ízlés dolga, így első körben a nekem leginkább tetsző vadiúj Infinity Nails lemezekből válogatottam össze néhány darabot.
Az új lemezek közül az 59, 61, 64, 68 és 73-as  lemezeket vásároltam meg.
Infinity Nails #59
Infinity Nails #61 

Infinity Nails #64

Infinity Nails #68

Infinty Nails #73

A lemezeket a hollandiai Daschic Beauty Shop-ból rendeltem, szállítási költséggel együtt 1875 Ft/db.
Azaz, a  lemezek  ára 4.49€, a szállítási költség 40€-ig  9,95 €, efelett már 21€!
Nagyon hamar, 5 nap alatt megkaptam, ez szuper gyors.

Folytatva az esti bejegyzést, hoztam még pár képet, látható mennyire szépen kivehetek a minták a lemezről:


7 megjegyzés:

  1. Oh these look interesting :-)

    VálaszTörlés
  2. Szép minták, tudnék válogatni :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem hamarosan szerepelnek az alkotásaidban. Nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon jó dolgokat vettél. :) A #61-es lemezen a bikini és a gumikacsa nagyon nagy. :D

    VálaszTörlés
  5. Uhh, a 64-es egy álom, meg a 73-on a rózsaminták valami eszméletlen szépek! De a 68-as fölső mintái is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  6. 61 és 64! Wáóóó! De a többi is abszolút bejövős!

    VálaszTörlés