2011. augusztus 22., hétfő

Sminkecske :) 3

     Nagy kísértés volt a tegnap bemutatott szemhéjfesték ! A lányok tanácsát megfogadva , egy könnyed sminknek estem a reggeli kávézás után , ami 3 perc sminkelés volt és 20 perc fotózás ami nem túl sikeres,de ehhez már hozzászoktatok :)



Annyira szeretnék egyszer legalább 10-15 percig készíteni egy sminket, tátott szájjal szoktam olvasni "gyors smink  15 perc alatt " el sem tudom képzelni mit lehet ennyi ideig csinálni , tudás és türelem nélkül nem megy.
Az este már nézegettem  az  egy alkalmas egyéni sminkoktatók kínálatát , nem olcsó főleg ha olyantól szeretnél tanulni akinek neve van a szakmában de egyszer ezt is ki kellene próbálni ,  már van 2 tippem kit választanék  de a legjobb lenne mindkettő tanácsát meghallgatni , megnézni, kipróbálni.
Engem főleg az alapozásnál az árnyékolás érdekel amivel az arcformát és az orrot lehet korrigálni :) És ezután meg minden A-tól Z-ig , úgyhogy ha túlélem a két fiam iskolakezdését anyagilag ,valamikor  befizetek egy sminkoktatónak.


Nagyon könnyed kis próbálkozás, de hát minden kezdet nehéz (remélem 4-5 hónap múlva már nem ezt írom)

Enyhe mosoly :)


Arc -alapozó: Zuii Floral Liquid Foundation - Natural Fair
      -arcpírosító :  Jane Iredale - Whisper barackos árnyalat
Szem -szemhéjfesték : YSL Ombres 5 Lumiéres-ből az 1-es-4-es 5-ös
         -szempillaspirál : By Terry Mascara Blackstar  barna színben
Száj -szájfény: Chanel Lévres Scintillantes 19 (több mint 8 éves és használható)
       - kontúrceruza : Chanel Mordóré Nude ( több mint 10 éves)


Verdikt: a kép nem adja vissza , hogy 3 színt ! használtam , magamhoz viszonyítva elégedett vagyok talán még utcára is kimerészkednék így de nem biztos :) most nem használtam szemfesték alapozót mivel komoly satírozáshoz készültem (az ujjammal) és az alapozón féltem hogy túlságosan megtapad. Meglepődtem azon, hogy ezek a színek tetszenek ! Nagyon-nagyon jó minőségű szemhéjfesték az YSL , messzemenően jobb az eddig bemutatott Chanel és Dior  szemfestékeknél.


Járt már civil sminkoktatónál, ha igen megéri, illetve kit ajánlanál vagy te kihez mennél ?
Szóval bármiről írjatok ami sminkoktatással  kapcsolatosan tudtok , tapasztaltatok :)


24 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és mennyire jól áll :) Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nyugodtan kimerészkedhetsz így az utcára, mert jól áll, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Jó lett :)
    Szerintem felesleges sminkoktatóhoz menni, tele van a net videókkal.

    VálaszTörlés
  4. Ügyi vagy! A kulcs a sok-sok-rengeteg-sok gyakorlás :)
    3 perc?!?!?!?! Én meg próbálom a 20-30 percemet lerövidíteni :D :D

    VálaszTörlés
  5. Kaptam egy nagyon jó és hasznos ötleteteket tartalmazó mail-t.

    CALO(Z)-tól akit az oldal nem engedett megjegyzést írni.

    A mai posthoz akrtam kommentelni, de nem engedi, uh bemásolom ide:

    Szerintem érdemes sminkkonzultációra menni, mert sok olyan apróságot mondanak el, ami rád, és csak rád vonatkozik, ráadásul nyugodtan próbálgathatsz színeket ajánlásra, mert sok ember azt veszi, ami tetszik neki és nem azt ami jól állna neki. Nem drága egy ilyen alakalom, max 10.000 ft és fényéveket tud dobni az emberen. 15.000 1 órás sminktanácsadás van a MAC-ben is, ami még le is vásárolható, tehát kvázi ingyenes! Szerintem most ősszel lesznek workshopok is.

    Szerintem aki nem született tehetség mint én is annak megér egy próbát.És tényleg számít az egyéni arcszerkezet amit egy sminkes egyből felmér.
    Én még abban sem vagyok biztos,hogy távol ülő szemeim vannak ,annyi biztos az arcformám kerek :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem az idő abszolút nem mérvadó.
    Valaki 10 perc alatt csinál csodaszép sminket, valaki botrányosan rondát. De ugyanez igaz egy 1 órás sminkre is.
    Szerintem az a fontos, hogy legyen érzéke hozzá az embernek, türelme, és gyakorlott(abb) keze.
    Az elsőn nem változtat semmi, a második és a harmadik tanulható ;)

    VálaszTörlés
  7. Anika!

    Igazad van de a Te szemszögedből aki született tehetség vagy .
    Nekem a sminkvideó csak úgy működne ha magam látnám a modell helyén.
    De tényleg vannak szuperek ilyen számomra Lisa Eldridge és Michelle Pahm.

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik a smink, szép lett :) Nézegess youtube-on videókat, én onnan tanulgattam :) Ha szeretnél egy jó könyvet ami megtanít az alapokra akkor én ezt ajánlom: Robert Jones - Smink mesterfokon... Ebben elemezve vannak a különböző arc és szemformák sminkjei! Majd feltöltöm a blogomra (ha szeretnéd) a szemes részt!

    VálaszTörlés
  9. Dehogy vagyok született tehetség :D :D
    Mondjuk, oviban már mindenkit kifestettem a bordó rúzzsal, jól lecseszett az óvónő, és lenyúlta a rúzsom :S (örökre)
    Senki sem úgy születik, hogy tud sminkelni.
    Picit olyan ez, mint a versírás, vagy a festészet... Ha elmész egy pár órás tanfolyamra, nem tanulsz meg festeni vagy verset írni, de ha érdekel a dolog és dolgozol rajta, jön magától.
    Személy szerint egy 2 napos sminktanfolyamon vettem részt, ahol semmit sem lehet tanulni... A kozmetikus suliban sincs sminkóra, vagy hasonló. Nekem szerencsém volt az oktatómmal, már az első divatbemutatón sminkelhettem kozmetikus tanuló koromban, amire mentünk, pedig előtte csak a saját sminkjeimet látta.
    Tehát az én véleményem továbbra is az, hogy gyakorolj, próbálgass és menni fog.
    De más meg mást fog írni :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép sminket készítettél. És sokat dob a képen a mosoly is.:) Szerintem már most rengeteget fejlődtél. Úgyhogy tényleg a gyakorláson múlik a dolog. Másrészt az is jogos, hogy ha segítséget kérsz egy szakembertől, akkor ő a te arcodra, adottságaidnak megfelelően ad tanácsokat.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  11. Kinga!

    Az jó lenne nekem nincsen sminkes könyvem :(

    VálaszTörlés
  12. Kinga, annak én is örülnék.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  13. Rendben, holnapra vagy holnaputánra bescannelem és lesz akkor ilyen poszt! :)))

    VálaszTörlés
  14. Szeretném ezt 3 perc alatt összedobni. :D

    VálaszTörlés
  15. Nah, végre egy sminkes kép és nem is rossz! :)
    Szerintem felesleges nagy névtől tanulni, mármint én tök szívesen ajánlok neked profi sminkes és maszkmester lányt, aki nekünk a stúdióban sminkel. Sok filmforgatásra is jár, tényleg nagyon tud. Csoportos órákat is tartott régebben, de egyénit is be szokott vállalni. És ő sztem nem lehet olyan méregdrága, ám nagyon szuper és biztosan megtanít arra, h neked mi áll jól, mit hangsúlyoz (és mit ne) és persze, h hogyan. Chanel, Dior és Clarins termékekkel dolgozik főként. Ha érdekel, hnapra megkérdezem tőle, h áll-e még ez a móka nála és megírom a címét/számát! ;)

    VálaszTörlés
  16. Itt vagyok csajok !

    Köszi Mindenkinek a segítséget és dicséretet :)

    Sminkelés terén minden segítség rám fér, ámbár ennyi dicséret után talán nekem kellene sminkleckéket adnom:DDDDDDDDD
    Komolyra fordítva a szót tényleg kiszeretnék próbálni egy-két oktatót és ma néztem Smink és Stílus (Suzy) blogján az új MAC termékeket és van 2-3 cucc ami nagyon tetszik és amit Calo(z) is írt a fentiekben ,1őra sminktanácsadás a MAC -ben 15 ezer de a teljes összeg levásárolható lehet ezzel a lehetőséggel élek előbb.

    VálaszTörlés
  17. istenien áll,szépen kiemeli a szemed!:)
    én jártam oktatóhoz, rohadt sok pénzért,de
    magamtól és a netről sokkal többet tanultam meg!
    de ez a MAC dolog még nekem is tetszik :P

    VálaszTörlés
  18. Csak annyit szeretnék még hozzátenni, hogy amit nekem a MAC sminkelésen mondak mind igaz volt, csak akkor fel sem fogtam, de most már értem, hogy több tapasztalatom lett. Én Bognár Edina 3 alkalmas sminkoktatásán jártam, és az is megérte az árát, mert 50%-os akcióban volt 15.000 Ft = 3x 4 óra, ahol RÁD koncentrálnak. Hiába nézek végig egy xy sminkes videót neten, ah nekem nem az áll jól, ráadásul az apró trükkök nem is mindig látszanak. Villanyt szerelni is villanyszerelőt hívok, nem én kísérletezgetek. Minden tanulható, de szerintem a pozitív, jól irányzott első lépések meghatározóak. Van aki eleve őstehetség, de mi, földi halandók szerintem rászorulunk némi iránymutatásra. Én szívesen tanulok olyantól, aki tényleg 15 éve napi szinten sminkel, mert 1 szimpla beszélgetés során is önkéntelenül is adja át az infókat. A MAC preview partykon is sok tippet mutatttak, pl h hogyan tartsuk a szemceruzát...apróság, de én régebben mindig a rossz módszerrel dolgoztam....mióta tudom, természetesen ez is változott.

    VálaszTörlés
  19. Calo(z)!

    Köszi még egyszer a tippeket .

    És várunk - gondolom beszélhetek a lányok nevében - egy meztelen sminkes ( a meztelen sminkes alatt egész arcosra gondolok mert én így éreztem magam mikor az első "arcos" képem feltettem, tiszta égés volt mintha meztelen képet raktam volna fel :D ) bejegyzést a blogodon :)

    VálaszTörlés
  20. Én azért szívesen vennék tanácsokat egy profitól. TÖk jó a MAC-féle lehetőség, de nekem ez is drága így egyszerre, úgyhogy maradnak a videók, képek.

    VálaszTörlés
  21. Akkor hajrá a MAC tanfolyáshoz, ha utána még tanulnál valaki mástól is szívesen, jelezd és mondom a sminkesünk számát! ;) Dyna, csak nem enged belépni

    VálaszTörlés
  22. nekem ez a sminked tetszik talán a legjobban idáig, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szép lett a sminked és olyan szépen kidobja a szemeidet, wow! :)

    Egyébként tiszta sor, hogy a net kevés ahhoz, hogy az ember magabiztosan megtanuljon sminkelni. Aki tud, annak meg csak egy inspiráció forrás, és talán néhány tippet is kihalászik belőle, meg egyszerűen annyi sminkvideó van már fent, hogy áá mindegyik lánynak/fiúnak megvan a maga szokása, sminkelési technikája, ahogy neked is kialakult vagy ki fog alakulni. Kár lenne csak rájuk támaszkodni.Tény, a kulcs a gyakorlásban rejlik, de nem mindegy, hogy olyat gyakorolsz ami helytelen, esetleg olyan sminket ami nem is a te karakteredhez illik, vagy elmész, elmondják mi fán terem aranyom, tudod, hogy na, ez istenien áll nekem, és otthon addig addig próbálgatod, míg álmaidból felkelve is 5 perc alatt feldobod, ráadásul még egy elégedett nőci is visszanéz majd a tükörből ;)) hidd el utána már tényleg nehéz lesz mellélőni. :)
    Bevallom, hogy én már aaaannyira várom azt a napot, hogy sminksuliba mehessek, már a gondolatától is annyira boldog leszek!!! :)))

    VálaszTörlés