2011. augusztus 2., kedd

Júliusi top 10

     Lányok , ez annyira tetszett másoknál, hogy úgy éreztem nem maradhat ki. Úgyhogy én is befotóztam az elmúlt hónapban legtöbbször használt dolgaimat nem kimondottan a kedvenceim de ez van ahogy mondani szokták, nekem  ezek ugrottak be elsőnek a legtöbbször használt kifejezésre :D





     Viccet félre téve egész júliusba szinte ki sem mozdultam, így nem sok sminkterméket használtam . Körömerősítő lakk, körömlakk, körömlakklemosó, ajakápoló,  szájfény (ezt bevásárláshoz), dezodor,  kézkrém, levendulás mattító papír ( a lelki nyugalmamért mert máskülönben nem sokat ér ), szempillaspirál (ezt is csak különleges alkalmakra azaz  bevásárláshoz).
Nem is emlékszem ilyen hosszú őszi júliusra, a nehezen megszerzett csokibarnaságom ( Chanel színskálán 40 Beige ) szinte már el is tűnt .




Annyi mindent láttam a blogos lányoknál és annyi mindent szeretnék kipróbálni, legfőbbként  sminkelni abból is a szemhéjfestések csodálatosak és minden nap elhatározom megpróbálom de addig még nem jutottam és ecsetem sincsen a satírozáshoz csak a képen látható 1 darab szemhéjfesték ecsetem van az is valamilyen Guerlain vásárláshoz kaptam valamint van Chanel szemkontúr ecset de ettől jobb a Sephora kontúr ecsete.
Ja és a fotón a pink legyezőecsetem amit még soha nem használtam de  olyan profi megjelenése van :)
Remélem augusztusba már megpróbálok egy szemsminknek készíteni :)




És egy kép rólam, a nyereményjátéknál beillesztett képem tavaly Karácsonykor  készült otthon és annyira nevettem valamin amit a férjem mondott de aki ezt nem tudja annak pökhendinek tűnhetek, erre akkor jöttem rá mikor a FB-on néztem a megosztásokat és az én képem jelent meg :(((, pedig azt hittem az egy jó képem.
Ezt a fotót most kimondottan ide készítettem és annyira természetes szerettem volna lenni , hogy egyszerűen nem ment :)

5 megjegyzés:

  1. Az első képen szétröhögtem a fejem :D
    Nagyon jó a képed, örülök, hogy másodszor is megmutatod magad (még-még-még!)
    Várom a sminkes képeket is :)

    VálaszTörlés
  2. Az a tisztítószeres kép nagyon ütős:-D Meg mindig folynak a könnyeim a nevetéstől!

    Szerintem is jó a kép, egy mosollyal tökéletes lenne.

    VálaszTörlés
  3. Szia E73!
    Figyelj csak, lehet hogy én vagyok vaksi, de nem találom az e-mail címedet? Hol van? :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, írtam e-malt de itt a címem :sofia87@t-online.hu

    VálaszTörlés
  5. áá de nevettem az elsőő képen ..D:
    Amúgy jóó a képed :))

    VálaszTörlés