2011. augusztus 8., hétfő

Drága kis semmiségek




 Lányok most látom milyen sokan vagytok és MINDENKINEK nagyooooon örülök!



      Ma készítettem egy sminknek nem nevezhető valamit de annyira nem sikerült, hogy már nem bírtam idegekkel és lejegeltem a témát, így inkább  másról írnék  De azért valamelyik nap felteszem, a smink kb . 4-6 perc volt a fotózás egy óra de nagyon félre sikerült  képek lettek. Most vagy a közeli fotózás nem megy nekem vagy a tükröm "rossz " vagy a legrosszabb és tényleg így nézek ki. Láthatjátok az akarat meg van csak a tehetség hiányzik nálam :)



    Na de térjek rá a címben lévő főszereplőkre.
    Van , hogy az ember kíváncsi főleg ha olyat lát amit nem ismer.
Velem is ez történt egy internetes vásárlás során , igazából  hajápolási termékeket rendeltem de gondoltam megnézem mi újdonság , érdekesség van a webshopban , sajnos találtam :(

Méghozzá egy levendulás mattító papírlapocskákból álló tömböt és egy arcpirosító papírtömböt . Az előzőt már jól ismeretem az első ilyenem  már ciki leírni de Chanelből volt  az szuper tükrös és a lapok púderezettek még most is lehet kapni, volt Shiseido , Clinique, Decleor ... és ezek mind  jók voltak , de ez nem sokat ér. Kis halványlila vékony levendula illatú semmiség 13 $-ért , oké mellényúltam de arcpirosítós változattal én még nem találkoztam, elképzeltem milyen praktikus letépsz egy kis lapot megpaskolod vele az orcád  és egyből kis nett az ember lánya .
De az élet nem ilyen egyszerű, a pirosítós  lapokat dörzsölni kell , hogy lejöjjön róla a  leheletnyi szín , ettől első próbálkozásnál úgy néztem ki mint aki komoly bőrbetegséggel küzd !
Nem kis üde , friss színem lett hanem valami borvirágos kinézetem és mindezért potom 29,5 $-ért , ennyit perkáltam le mivel tokkal együtt  rendeltem.
Lányok ha hiszitek ha nem én az ujjamat  akartam lerágni amivel lenyomtam az entert a rendelés megerősítéséhez, hogy ilyen hülyeségekre kidobtam  43.5 $-t.
Ha valami jó , megéri a pénzt nem sajnálom de ilyen esetekben nagyon tudok haragudni magamra.
Pedig maga a szín gyönyörű de  használhatatlan és nehéz egyforma árnyalatra színezni mind a két orcát. Nem tudom mennyire látszik a fotón a szín , egy gyöngyházfényű rózsás-pink.


Egy ilyen színt szívesen vásárolnék, de hagyományos kiszerelésben :)


Bizonyára mindenki mellényúlt már valamilyen termékkel kinek mi volt a legnagyobb tévedése vásárlásai során ?

4 megjegyzés:

  1. Én sajnos inkább a ruhákkal vagyok ilyen. Van, amit évekkel ezelőtt vettem és még soha nem volt rajtam...:\

    VálaszTörlés
  2. Mar megint jót derültem a bejegyzésed első felén. A fotózás része nekem is nagyon gyengusz. A férjem szoktam kinevezni erre a nemesi feladatra. Sajna, nem mindig fogadja kitörő örömmel ezt a megtiszteltetést:-D

    VálaszTörlés
  3. Ha valamiben nem vagy biztos h megvedd, csak dobj 1 mailt és indul a le ill. rábeszélő szolgálat.:-)

    Érdekes, de nekem eszembe nem jutott volna ilyesmit venni. Alapvetően mindkét dolgot elég feleslegesnek találom. Most nagy őrület ez a mattító lapocska, de én sosem értettem minek kell ez feltétlenül. Beteszem az utazó kabukimat picit bepúderezve a táskába és kész, jobban tudom kontrollálni úgy a dolgokat, mint a lapocskákkal. Szerintem csak az a lényeg, h az ember könnyed kézzel púderezzen, mert sok réteg szintén nem előnyös.

    VálaszTörlés
  4. Calo(z)! köszi az ötletet és a segítséget :)

    VálaszTörlés