2011. augusztus 5., péntek

Parfüm újdonságok

         Imádom az illatokat (de ki nem :)) és kíváncsian várom az újakat még ha nem is vásárolok , de izgatnak hát ha éppen az újonnan megjelent  valami csodálatos és az lesz az abszolút kedvenc. Már az összetevők listájáról elképzelem mire számíthatok van amikor meglepetést okoz az üzletben a kipróbálása . Ami nálam nyerő illat :vanília, szantálfa, babarózsa, pézsma, fahéj, kókusz, körte, gyöngyvirág szóval ha ezekből 3-4 illat összetevőt tartalmaz általában tetszik de természetesen minden összetevője számít ezért  csak olvasva nem lehet eldönteni, sőt próba után is várni kell legalább 30 percet vagy estig és esetleg másnap vásárolni.



A kis büdi :(((
      Ezt a leckét sok évvel ezelőtt megfizettem. A történet a következő volt , minden nyári szezon előtt az Escada kiadott ( és talán most is ?) egy könnyű nyári illatot  akkor épp a Lily Chic-et ,az üzletbe befújtam a belső könyökhajtatba  a teszterből csodás illat zöld alma, körte, gyöngyvirág  egy nagyon finom ,tiszta illat volt egyből megvettem a parfümöt, testápolót, tusfürdőt és boldogan indultam haza.Az autóban egyszer fura szagot éreztem mosószappanhoz hasonlót  el nem tudtam képzelni mitől ,honnan, miért van és a kezem megemelve tudatosodott bennem ez az új parfümöm ! itt még lett volna vissza út ha indulás előtt ki nem bontom a parfümöt és nem permetezem le magam, biztosan kicserélték volna . Haza érve az első utam a zuhanyfülkébe vezetett és a kis boldogság csomagomból egy ismerősnek lett szülinapi ajándék.

És akkor most jöjjön az előző rész folytatása, a sorrend most a kíváncsiságom szerint lefelé csökkenő :)
















Kinek mi a kedvenc illatjegye , illatösszetevője, parfümje ?

6 megjegyzés:

  1. Én az orientális illatokat szeretem, olyan nőiesek :)

    VálaszTörlés
  2. Givenchy: Amarige (valamiért a gyerekkoromra emlékeztet ez az illat, így most ez a nagy kedvencem)


    Latom, kicsit átalakítottad az oldalad berendezését:-)

    VálaszTörlés
  3. Jól felbolygattál a kérdéssel, ugyanis egyik régi kedvenc illatom neve nem jut eszembe... Egész éjjel ezen gondolkodtam. Könyv alakú doboza volt, ha kinyitottuk a könyvet, az első oldalon egy vers volt. Az oldalát selyemszalaggal lehetett összekötni, arany gerince volt. Sajnos a dobozát is kidobtam... Aki tudja, miről miről beszélek, megírná a nevét? Amit imádtam még régebben: Cassilia, Le Fleur, és egy sötétkék Escada, de ezek nagyon régen voltak már, egyiket sem lehet kapni, ha jól tudom :( Utóbbi időben csakis az Euphoria jött be :)

    VálaszTörlés
  4. Megvaaan! Fél nap keresés után megtaláltam!!!
    If by Sorelle Fontana :)
    Aaaaz valami isteni!

    VálaszTörlés
  5. Anika ! ezt nem ismerem de azért rákerestem én is :)

    Poppy! az nekem is meg van de ez a melegítős-futkározós napjaimhoz nem igazán illik ,ez egy kifinomult elegáns illat :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem az avonból a bali bliss a kedvencem és a
    bruno banani !! :)

    VálaszTörlés