2012. november 22., csütörtök

TAG - körömlakk

Sziasztok!
           Rég nem olvastam olyan Tag-et ami ennyire tetszett volna, így miután elolvastam egyik javíthatatlan körömlakkfüggő bloggerinánál, eldöntöttem én is kitöltöm.



1. Hány darab körömlakk van a gyűjteményedben?
Jelenleg kb. 150-160 darab lehet, de ebből vagy 25 darab mini.
 2. Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
OPI, mivel ez itthon is kapható, az üzletbe belépve hatalmas a kísértés.

 3. Melyik szín van többségben?
Arany.
4. Van olyan szín/finis ami még nincs a készletedben? 
Nincs. A pelyheseket nem szeretem de most is van egy darab. Illetve  nagyon tetszik az OPI Liquid Sand nevezetű matt-csillámos lakkok, nem jól mondtam,  mivel nem a szokásos csillámokat hanem a lisztszerűen  összetört üvegszilánkokra emlékeztet a benne lévő csillám, ezek még nem kaphatóak.

5. Melyik az a körömlakk, amit a legjobban szeretsz?
Egyet nem lehet választan, a nagy kedvenc amit a legtöbbet használtam az utóbbi időben, az a Dior Golden Jungle duo repedezőse, China Glaze - Dessert Sun és I Herd That, OPI Skyfall kollekcióból 3 nagy kedvencem van. Az első, a szürkés-taupe színű, fémhatású The World is Not Enough, ezt követi a Goldeneye  majd az acélkék On Her Majesty's Secret Service (hoppá, erről még nem volt poszt! De 98%-ba hasonlít a Zoya Feifei-hez), Essie -  Penny Talk rose gold színben mesés és a MAC -  Screaming Bright világos, ezüstös arany színét is kedvelem.

 6. Van olyan körömlakkod amiről ha meglátod az jut eszedbe, hogy "ezt miért nem dobtam még ki"?
 Igen, legalább 7-8 darab, főleg amiket én kevertem ki vagy nagyon régiek.

7. Hogy állsz a Franken lakkokkal? Csináltál már saját körömlakkot?
Én már gyerekoromban is kutyultam a körömlakkokat. A  legnagyobb baklövésem az volt, mikor csillámport kevertem 2 Chanel és YSL körömlakkba, ezután használhatatlanok lettek :(
Sikerélmény nincs.

8. Ha saját lakkot készítesz/készítenél a véletlenre bíznád, vagy megpróbálnál egy olyan árnyalatot kikeverni amire már régóta fáj a fogad?
Nem készítenék, ami tetszik megveszem, egyszerűbb és olcsóbb megoldás (lásd a 7. pontnál adott válaszom).

9. Kedvenc alaplakk?
Egy alaplakkom van az Essie First Base, viszonyítási alapom nincs de a lakkok tartósabbak a használatával, jobb tapadást biztosít és simább, egyenletesebb , szebb a lakkozás. Nem miden alkalommal használom.

 10. Kedvenc fedőlakk?
Az OPI DS  Top Coat. Iszonyú fényes és 2-3 nappal meghoszabbítja a lakkok tartósságát. Valamit az arany színűek, bármilyen uncsi kis színt feldobnak.

11. Melyik a legdögösebb lakkod?
Az OPI Germany kollekcióból a Danke-Shiny Red  a legdögösebb piros lakk amit valaha láttam,   Dior - Golden Jungle egyszerűen pazar,  Chanel - Malice  körömlakkban a végzet asszonya megtestesítője, elegáns,  mélybordó színe ellenállhatatlanMAC - Evrything That Glitters a fekete matt alapban millió színes mikro csillámmal megint egy különleges darab, Orly - Oui egy nagyon szép lila, erős arany finissel,  Essie - Penny Talk, rose gold színével unikum, különleges darab, vonzza a tekintet.
 
12. Nyomdázott vagy kézzel festett minták?
Nyomdázás lenne, ha megpróbáltam volna ...:(

13. Strasszkövek vagy csillámok?
Mindkettő plusz óriás glitter, holografikus lakk, csillogó matricák, minden jöhet. 

14. Mi a kedvenc kéz/körömápoló terméked?
Jelenleg az itt felsorolt termékek,  de állandó jelleggel  keresem a legjobbat és az újdonságokat.
   
15. "Meztelennek" érzed a kezeid ha nincsenek kifestve a körmeid?
Nagyon.
 El sem tudom képzelni körömlakk nélkül a kezem, fontosabb mint  sminknél az alapozó.
 
16. Melyik a kedvenc díszítőd/eszközöd/technikád?

Iciri-piciri körömdíszítő matricák, glitterek, gyöngyök, nem kedvenc, csak ezeket tudom használni :D

17. Amit még nem próbáltál, de a közeljövőben szeretnéd:
NYOMDÁZÁS és minden létező körömdíszítésre alkalmazható technika.

18. Milyen körmös terméket vásároltál legutoljára?
Lakkokat, a Zoya Ornate kollekcióból, China Glaz-ból a Cirque de Solei és Holiday Joy kollekcióból pár darabot, még nem érkeztek meg.


19. Volt már olyan, hogy megfogadtad, hogy nem veszel egy darabig körömlakkot? Sikerült 
betartani?
Igen, nemrég 2-3 hónapra terveztem a lakk-stopot.
Nagyon büszke vagyok, hogy 2 hétig kibírtam.

20. Hogy neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatodat? Hobby, függőség, pillanatnyi szeszély, szenvedély, szerelem 
Jelen pillanatban, szenvedélyes szerelem ami függővé tesz.

A bejegyzést egy összefoglalónak is tekinthetjük, egyhamar nem lesz időm készíteni egy részletes összefoglalót.
     
Akinek tetszett töltse ki, ha nincs blogod de van időd akár a megjegyzéseknél :)  

16 megjegyzés:

  1. Ú, mennyi gyönyörű lakkod van Erzsi :)
    Mindig is sejtettem, hogy elég sok lehet, de így együtt látva, nem semmi kollekció :) kíváncsi lettem volna a "kutyult" lakkjaidra is :) szerintem azok is szépek lehetnek... de azért a Chanel és az YSL lakkokat sajnálom, hogy tönkrementek :(

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erzsi ! Ez aztán a gyűjtemény, meseszép ! :-)
    Most már legalább nincs bűntudatom a 25-30 db körömlakkom miatt.
    Kérdeznék, ha lehet: 1.) Hogyan tudod megakadályozni, hogy ez a rengeteg lakk ne száradjon be ? Épp két napja néztem át a készletemet, és van olyan lakkom, ami még fél éves sincs, de lakkhigító nélkül használhatatlan. Mondjuk nem OPI vagy Dior, de akkor is...
    2.) OPI lakkot hol lehet beszerezni normál kereskedelmi egységben ? Úgy értem, hogy netes rendelésen kívül.
    Nagyon jó a blogod, káprázatos az igényességed, Igazán szép és kiváló minőségű kenceficék tulajdonosa vagy, gratulálok ! :-)
    Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés

  3. @Marcsi: OPI körömlakkokat Budapesten a Hungária krt. 191 sz. alatt lévő OPI szaküzletben vásárolhatsz, több száz darabos a színválaszték. Vagy az üzlet webshopjából is rendelhetsz, ha nem Bp.-en élsz.
    http://www.opihungary.hu/

    VálaszTörlés
  4. Úristen mennyi gyönyörű lakk! Azt hiszem tudnék válogatni közülük :))

    VálaszTörlés
  5. Ez aztán gyűjtemény... És még rám mondják, hogy sok lakkom van :)

    VálaszTörlés

  6. Szépek-szépek de butaság ekkora mennyiség, mivel egy színből 2-3 darabnál többet úgysem használok, megvannak a kedvencek ami kb. 35 darab és nagyon ritkán nyúlok más lakkért.
    Havi 2-3 darabnál többet nem szabad venni, folyamatosan érkeznek az újak.
    1-2 naponta festem át a körmeim és még mindig van legalább 10 körömlakk amit nem próbáltam ki :(

    VálaszTörlés
  7. Szia! Tök jó, hogy képekkel is illusztráltad a posztot! :) Amúgy egyetértek veled, tényleg nem szabad(na) túl sok lakkot venni, mert úgysem használja ki az ember. Én most már bő egy hónapja nem vettem egyet sem, és még mindig vannak bőven olyanok, amiket nem próbáltam a felhalmozott lakkokból.:S Remélem januártól okosabb leszek. :)

    VálaszTörlés

  8. @edina (lakkomlakkom): remélem jövőre én is betartom a havi max. 3-4 darabos limitet.
    (Már nem jól kezdődik, előbb 2-3 darabot írtam, de eszembe jutott, h január végén érkezik az Opi M. Carey, ez minimum, visszafogottan is 4 darabos vásárlás, gyönyörűek voltak a színminták :D)

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó volt. Főleg az a rész ahol lakk vásárlás toppot mondasz, két hét? gratulálok, én nem bírnám ki:)

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Azért a 2 hét önmegtartóztatás nem semmi! :)

    VálaszTörlés
  11. Ahh mintha álmodnék. Meseszépek, csorgatom a nyálam... :-)

    VálaszTörlés
  12. Hú, de jó volt olvasni! A gyűjteményed igazán lenyűgöző :))) A linket pedig köszönöm :))

    VálaszTörlés
  13. Mennyi gyönyörű darab. Elképesztően csodás a gyűjteményed :)

    VálaszTörlés
  14. Na hát ettől a mennyiségtől messze vagyok:) Ja és gyakorold a nyomdázást.:)gondold el milyen szép lesz majd a gönyörű arany lakkokon pl:)

    VálaszTörlés