2012. november 3., szombat

Legjobb kézkrémeim idén ősszel

Sziasztok !



         Ma egy nagyon fontos téma kerül újra napirendre, ez a mindenki által használt kézkrémek.
Volt erről már egy nagyobb összefoglaló, de mint minden szépségápolási terméknél itt is hatalmas választékkal és újdonságokkal találkozhatunk folyamatosan.
        Szeptemberbe beszereztem pár új darabot, pontosabban számomra új kézkrémet és körömágybőr ápolót. Nem szerettem volna külön bejegyzésben írni ezekről így egy posztba összefoglalom mit használok jelenleg.
Volt időm használni őket, mielőtt megírtam volna a bejegyzést.
Ez most nem teszt lesz,  nagyon elégedett vagyok mindegyikkel.
Nem akartam összehasonlítani sem őket, mert mindegyik mást nyújt az ápolóhatásukat tekintve.



Kezdeném a "nappali kézkrémemmel" a Swazi Secrets Marula és Shea vaj tartalmú test és kézápoló kréme. Ez a krém pillanatok alatt beszívódik, mélyen hidratál, selymesen puha marad a bőröm. Enyhe, érezhetően természetes citrusos illata van. Imádom, amit bánok, hogy nem a nagyobb, 200 ml-es kiszerelést vásároltam. Az igénybe vett (mosogatás, foglakozás miatt)  nagyon száraz kezeknek megváltás és gyógyír.


Esti kézkrémek  a Sweetsation Tharapy Jolissa kézkrémet használom , hamar beszívódik , vékony zsírréteg marad utána de nem kellemetlen érzés. 10-15 perc alatt teljesen beszívódik. Erőssége a szemmel látható, pigmentfoltok halványítása. Ezt 30-35 év felettieknek  jó szívvel ajánlom. Ár/érték arányt tekintve kiváló.


A CND  Almond Moisture kézkrémet és bőrradírt egy ajándékcsomagban vettem, a kézkrém kellemes felületi hidratálást nyújt és mámorító édes-mandula illata van, épp mint a jó minőségű marcipánnak. A kezeknek szánt bőrradír viszont mesés, ugyanaz az  illat, használata után extra sima, puha lesz a bőr, vékony mandulaolajos réteg marad vissza a kézfejen. Körülbelül hetente használom, az illata felér egy aromaterápiával, de az erős illat miatt gyanítom, szintetikus illat. Az 50 ml tartalmú tégely szerintem 12-15 alkalomra elég, 2.200 Forint körül lehet az ára.

A kézkrém összetétele:
 A CND Cuticle Eraser egy remek körömbőrágy eltávolító AHA savas hámlasztókrém. Első héten naponta kell használni, majd hetente 1-2 alkalommal. Felvitel után 20-30 percig hagyom hatni majd lemosom, nem szabad a bőrön hagyni irritációt okozhat, volt, hogy elfelejtettem lemosni és bekrémeztem a kezem, reggelre semmi bajaom nem volt. Az 50 ml-es kiszerelés 4-5 hónapra elegendő. Létezik 30 ml-es változata is, én a nagyobbat választottam, mivel ajándékba volt hozzá az alábbi körömágybőr ápoló olaj.


Körömágybőr ápoló olaj, jó. Azért ilyen rövid a véleményem mivel hiába vettem régebben több márkából hasonló rendeltetésű olajat nem használtam rendszeresen. Egy 7,5 ml üveg körülbelül 3 hónapra elegendő, ennyit mindenképp megér.Változatos méretben kapható, 3, 75 ml/ 700 Ft. körül van , ez a legkisebb, egészen a professzionális felhasználó méretig.

Az első két kézkrém nem a legolcsóbb kategória de ha utána számolunk hány kézkrémet megveszünk és nem tetszik a hatása, nem használjuk,  a legtöbb drogériás 50-75 ml-es kiszerelésű, 3-4 darab árából vehetünk egy igazán kiváló kézkrémet amit elégedetten használunk el.
Nincs többé a kézfejen, kipirosodott, égő-viszkető kézszárazság.

A termékek ára és beszerzési helye:
SWAZI SECRETS
SWEETSATION THERAPY
CND



Kedvenc, bevált kézápolási terméked, termékeid ?


6 megjegyzés:

  1. A CND Almond Moisture kézkrém és bőrradír most nagyon elgondolkodtat, imádom a marcipánt :)
    Amúgy teljesen igazad van, minden "hülyeséget" összevásárolunk mire megtaláljuk az igazit, ami jó is, és aztán a végén árban is ott vagyunk... sőt....

    VálaszTörlés
  2. Én most körömágyra és köröm melletti bőre keresek vmi jó krémet, olajat, mert az nagyon kellene! Amúgy csak Nivea krémet használok a kezemre, bár néha elfelejtem és jó száraz lesz a kezem :s :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem eddig egy gyógyszertári krém vált be a legjobban, bőrgyógyász ajánlotta, mert az akkori munkámból adódóan iszonyúan ki voltak száradva a kezeim. Egy próbát megér, nem is olyan drága (nagy mennyiség)!
    http://doodoogardrobja.blogspot.hu/2012/08/teszt-legjobb-kezkrem.html

    VálaszTörlés
  4. én az avontól használom a shea vajas planet spa kézkrémet, és az essence tavalyi téli kiadású eperkrémes muffin illatú kézkrémét :) mindkettőt nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  5. A The Body Shop-tól a kenderes kézkrém nagyon jó. Nekem eddig a legjobb! Használtam még a Lush-tól a Handy Gurugu kézkrémet is. Az is messze felülmúlta a drogériás kézkrémeket, de most ez a kenderolajos annál is jobb.

    VálaszTörlés
  6. Körömágybőrre nekem a Seacret-hiénák olaja vált be legjobban. Halálkomolyan mondom. Az értékesítési módszer elég borzalmas, a termék viszont jó.
    Kézkrémet én külön nem szoktam venni, testápolóval kenem a kezem, ami száraz bőrre való.

    VálaszTörlés