2012. március 7., szerda

MAC Black Line szemceruza a Vera kollekcióból


Sziasztok Csajok!


Ma röpke bejegyzés lesz egy különleges szemceruzáról.
A Black Line A Vera kollekcióban megjelent 7 színe közül a legkülönlegesebb, mivel ezt tetszett :)
És most itt szeretném világgá ordítani, hogy utálom a limitált kollekciókat, mert mi van ha újra szeretnék vásárolni és már nem kapható ?



A Black Line Pearlglide Intense szemceruza egy világosabb fekete alapszín, tele nagyon apró és nagyon sok olívazöld és arany csillámmal, ami egy nagyon szép sötét olívazöldnek mutat a szemen és van rá egy külön technikám, hogy hogyan csaljam elő a fényesebb oldalát !
Ez a véletlen  műve volt, fotózás után a tartósságát teszteltem és így jöttem rá az egyszerű de zseniális módszerre.
Felviszem a ceruzát, hagyom megszáradni és 1 perc után picit megdörzsölöm ettől előjönnek teljes mennyiségben a csillámok, nos ilyen szép színű szemceruzám még nem volt :)
Jöjjenek a képek és utána a véleményem.






Nos ez ronda lett, de nem a minta  a lényeg
Egy nagyon puha, szinte már krém állagú szemceruza, nagyon tartós, de, mert ha nem lenne ez a "de ", túl szép lenne , hogy igaz legyen. Ami nem tetszik az az állaga, annyira puha, hogy az alsó szempillatövek kihúzása komoly kézügyességet igényel, hogy ne olyan vastag vonal legyen, mint a swatch-os képen és irtózatos mennyiségben fogy, kopik, 1 szem egy hegyezés :(

De ennek ellenére is szeretem és újra megvenném.
A többi szín is szép de én feketét, szürkét és zöldet szoktam használni.


Milyen színű szemceruzát használsz mostanában ?
És milyen színűt szeretnél venni legközelebb ?



14 megjegyzés:

  1. Uh, de nagyon szép :)
    Én barnát és feketét használok, de csak vízvonalra, mert felülre folyékony tus kerül :D Akármilyen sminket csinálok, kell a tusvonal :D

    VálaszTörlés
  2. Ez csodaszép és az összes árnyalat!!

    VálaszTörlés
  3. Elmúlt két napban egyébként szürke, aztán kék, zöld, khaki, lila, barna...mindenféle. :)

    VálaszTörlés
  4. Én a sötét kéket tervezem megvenni:) De az összesnek gyönyörű színe van:D

    VálaszTörlés
  5. Én mostanában zöldet és barnát használok leginkább, erősen gondolkozom rajta,hogy megvegyem-e a lilát.:)

    VálaszTörlés
  6. Fekete, fehér,barna,lila. Meg mindig böngészek a perfect szemceruzáért.

    VálaszTörlés
  7. Aztaa nagyon szép, egy avon szemceruzához tudnám hasonlítani :)
    üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Én mindig csak feketét használtam, pedig semmi kifogásom a színes cerkák ellen, egyszerűen eddig nem volt nekem. Ez a csillogós nagyon szép! Sminkben is szeretném látni ha lehet:)

    VálaszTörlés
  9. A márciusi kollekciókból én csak ezeket a cerkákat éreztem kihagyhatatlannak! Gyönyörű a szín, amit választottál! Nekem a kedvenceim: Black Swan, Undercurrent és a Lord It Up, az utóbbit be is szereztem.

    VálaszTörlés
  10. Én a lila szemceruzát vettem meg, már a preview-n, mert abban teljesen biztos voltam hogy kell. Leginkább én lila szemsminket viselek és itt valaki már említette hogy hasonlít az Avon Glimmerstick szemcerkához - én is hasonlóan gondolkodtam, de NEM. Ez sokkal jobb! Nagyon örülök hogy megvettem mert azóta szinte csak ezt a színt használom és a fekete tusvonalat hanyagolom.

    Még erősen gondolkodom az Undercurrent Pearlglide (türkizes) és/vagy az Industrial (szürkés - lilás) színek beszerzésén.

    VálaszTörlés
  11. Nekem ezek a ceruzák annyira tetszenek, főleg a lila. Kár, hogy nincs a közelemben Mac mert arra tuti beruháznék.
    Viszont én nagyon ritkán használok szemceruzát, akkor is általában világos árnyalatokhoz nyúlok. Még mindig nem találtam meg az ideális alanyt ami elvisel egy egész napot velem..

    VálaszTörlés
  12. Én RIMMEL szemceruzát használok (vagyis nem használom...) és abszolúte NEM AJÁNLOM, mert a fekete kb halványszürkének látszik a szemen.:S
    Viszont ez a Mac jónak ígérkezik lehet hogy be kéne szereznem egyet.

    VálaszTörlés
  13. Én az Industrial-t vettem meg, nagyon-nagyon szép, szürkés, de kékes beütéssel. Viszont valóban baromi gyorsan fogy. Vérzik a szívem egy-egy faragásnál...

    VálaszTörlés