2012. március 27., kedd

Illamasqua 4-Colour Liquid Metal Palette

Sziasztok Lányok !


A blog kezdete óta ilyen rossz minőségű sminkcuccot nem vettem !


Gyönyörű metál színek, vékony állagú krémes szemhéjfesték, megérintve inkább vizesnek érzem mint vastag krémszerű anyagnak, nagyon pigmentált. A könnyű, fényes műanyag csomagolását borzasztó nehéz kinyitni és bár csak ennyi lenne a negatív tulajdonsága.
De sajnos semmire sem jó !!!
A szemhéjon már nem annyira szép a szín mint a karomon látható, egyből minden pici ráncba begyűrődik és kb. 1-1,5 óra alatt teljesen eltűnik, a ráncokban még 30 percig látható:(((
Viszont nem kell szemfestéklemosót használni, ha nem használok spirált :D
Nem is pazarlom rá a szót, a lényeg , hogy az árát nem éri meg, sőt a márkát is elakarom felejteni.
4 x 2 g a tartalma, az ára  az UD Naked paletta közelében van (ordítani tudnék még most is, pedig 2 hónapja vettem, ez 30 az UD 36 Fontba kerül )

Sorstársaknál, akik vásároltak ebből, olvastam, úgy  próbálják elhasználni, hogy alapozóra viszik fel és utána porállagú szemfestékkel borítják, kipróbáltam, el lehet lassan használni és a szemhéjam is edzi a súly ami így borítja.
És még egy meghökkentő dolog, az összetételnél a mineral oil azaz ásványi olaj (kőolaj származék ) az első alapanyag, és a frissen megjelent BB krémjükbe is ezt használják, szóval nem értem ezt.




Csak kipróbálás után mernék még vásárolni ebből a márkából, de van annyi jobb minőségű és jobb alapanyagokból készült, hogy nem igazán vágyom rá:

Értékelés: 10/4 pont


16 megjegyzés:

  1. A karodon gyönyörű!
    Kár érte, hogy élesben meg nem működik...
    Az összes sminkcucc közül, amit bemutattál, ez tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  2. Kár érte, pedig nagyon szép színek :/.

    VálaszTörlés
  3. Kár érte.:/ máshol is olvastam rosszat már az ilyen krémes dolgokról. hát...kár érte.:/

    VálaszTörlés
  4. De kár érte, gyönyörű színek pedig :(

    VálaszTörlés
  5. óóóódekár.pedig milyen szép a karodon:(

    VálaszTörlés
  6. Ez megdöbbentő...
    Nem gondoltam az Illamasquaról, nekem eddig csak pozitív tapasztalataim voltak.:(

    VálaszTörlés
  7. Ohh milyen szép fényesek pedig :)

    VálaszTörlés
  8. Pedig a palettában és a karodon gyönyörű, nagyon sajnálom, ennyi pénzért meg pláne :(

    VálaszTörlés
  9. banyek, de jó hogy nem vettem meg...

    VálaszTörlés
  10. Pedig milyen gyönyörűen fénylenek a karodon! :(

    VálaszTörlés
  11. .ez egy velemeny. en mar pozitiv teszteket is olvastam rola. lehet h bor/szemhej fuggo a dolog. az illamasqua markat elfelejteni kar...nagy kar.

    VálaszTörlés
  12. @Bar:) én is a pozitív véleményekből találtam többet elsőnek, ezért is rendeltem meg, de sajnos nekem nem vált be, vagy lehet régi, már nem tudom mire gondoljak.

    De érdekes, mert ha rákerestek véleményekre vagy 5/5 vagy 5/1 pontra értékelik, sajnos több az utóbbi és közepes értékelést ritkán láttam.

    És még lesz a héten egy poszt, amin egy nagyon drága termék bukott meg, csúnyán :(

    VálaszTörlés
  13. Valóban kár érte, eddig többnyire pozitív véleményeket olvastam róluk. Bár az is igaz, hogy engem még egyik termékük sem "fogott meg".
    Kíváncsian várom a másik vesztest. :)

    VálaszTörlés
  14. kár érte, mert a dobozában csodálatos...

    VálaszTörlés