2011. szeptember 4., vasárnap

Sminkcuccok kínzása :(

Sziasztok !

Lehet, sőt biztos ezt a bejegyzést megbánom mivel sokan leiratkoztok a képet látva.
E nélkül is már eltűnt 2 olvasóm :( . De aki maradt a  nyereményjátékoknál több esélye lesz .
A képet csak erős idegzetűeknek  ajánlom .


Mindig táltott szájjal nézem a bloggerinák sminkes táskáit, gyönyörűen rendbe szedve minden és ilyenkor arról álmodozom egyszer nekem is lesz ilyenem és szépen rendbe rakok mindent.
Ehhez viszonyítva én  kínzom a kis drágaságaim, gonosz mostohaként viselkedem velük, pedig szeretnék mindent szépen sorba rakni de nincs hely ezért amit nem használok napi gyakorisággal a dobozban pihennek.
Mennyivel barátságosabb így nevezni "pihennek" a végén már úgy jön ki mintha megkímélném őket.
Szóval nálam a bárszekrény mélyén várakoznak,  hogy végre használjam őket.



Van még valaki közülünk aki ilyen galád.aljas módon tárolja  az "értékeit" ?


7 megjegyzés:

  1. Csak megnyugtatásképp, szerintem nincs olyan, aki legalább a kollekciója 1 részét nem így tárolja, mert valahova rakni kell, nálam IKEA-s tárolok vannak meg fonott kosarakban arckrémek, hajápolási termékek, körömlakklemosó, naptej.... meg az asztalon, meg a táskámban, meg a másik táskámban, meg a kocsiban, meg az irodában....

    VálaszTörlés
  2. hihi nálam rosszabb a helyzet hidd el! :)

    VálaszTörlés
  3. Én egy teljesen közönséges cipősdobozban tárolom a lakkjaimat, már azokat, amik épp nem hevernek az íróasztalomon nagy halomban, mint most is. :P

    VálaszTörlés
  4. Én is dobozokban, kosarakban tárolom a sminkcuccokat. :) Szerintem szépen elrendezted!

    VálaszTörlés
  5. Én ugyanilyen dobozokban tárolom,csak a doboz szín olívazöld:)

    VálaszTörlés
  6. Oké lányok doboz ! de minden szétcsúszik benne és horror levenni a tetejét :D

    VálaszTörlés
  7. Én ha smink lennék, nem bánnám, ha Chaneles dobozkában kéne pihennem :)Amúgy szerintem nem is szerencsés mindig mindent kitenni, mert most nyáron is olyan meleg volt, hogy az környezet inkább árt.

    VálaszTörlés