2011. szeptember 27., kedd

A 7 főbűn (sminkes :))


        Nagyon tetszik  ez a TAG, végig olvastam az összes bloggerinánál  (lista a bejegyzés végén )
 Én Mllacsilla- tól  kaptam , ezúton is köszi :)

Kezdjük is el :
1. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?
Már nem emlékszem pontosan de valamilyen Essence termék évekkel ezelőtt , több mindent vettem és kipróbálás után elajándékoztam , azóta sem próbáltam pedig láttam már jó visszajelzéseket is .

2. Harag - Melyik smintermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
Azok a termékek amik a jó reklám hatására hiú ábrándokat keltenek bennem és a nagy elvárásokból semmi sem igaz :(  Például a Suki szempillaspirál, Esteé Lauder egyes arcápolási termékei, Dior arcápolási termékei egytől egyig.
Ja és most jut eszembe tegnap elejtettem a Chanel  Illusion D' Ombre lila színét és millió darabra tört az üvegtégely :( Miért üvegbe csomagolták ? Valamennyit megmentettem :(

3. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze(illata)?
Nem szeretem a beauty termékek ízét ! Testápoló az oké , általában  a kedvenc parfümhöz veszem meg a testápolóját de nem használom napi szinten   a lustaságom és az ára miatt sem (aranyárban van ) .


4. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?
Oh , itt most rövidebb lenne felsorolni  mit csinálok napi szinten. De a legfontosabb a bőröm tökéletlensége miatt a mindennapi alapozást kellene bevezetnem :(  Talán ha hidegebb lesz.


5. Kevélység - Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak?
Szempillaspirál , szájfény vagy rúzs és mióta  blogom van köszönhetően a bloggerináknak akiknek a blogját olvasom,  már láthatóan használom az arcpirosítót, amit eddig szerényen használtam, főleg a tükrös részét használtam ki a legjobban de ennek most már vége! :)


6. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?
A teljes ápoltság  + egy kellemes parfüm, például imádom a férjemen a Gucci férfi Envy-t , Cartier Pasha-t


7. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?
Az elején leszögezem erre a kérdésre a válaszom végtelen , és a kérdés is hibásan van feltéve :) a helyes kérdés így hangzana " Melyik az a 101 sminktermék amit magadnak ajándékoznál a legszívesebben" szavak helyett néhány kép:









Nagyon visszafogtam magam még a képekkel ;)

És akkor következzen a többi bloggerina aki már kitöltötte:
Millacsilla
Lolly 
Smink és stílus 
Mymakeupcake 
Kezelese 
Zitu blogja 
Katiebeauty 
 És bizonyára a lista már sok bloggal bővült :) 

Akiknek ajánlom :
 Poppy Vintage. 
Justamakeup 
Forumshops 
Viktorias Style 

És mindenkinek akinek megtetszett !



2 megjegyzés:

  1. Jó ez a 101..és milyen igaz, de lehet 1001-et kellett volna írni...mint a mesében.

    VálaszTörlés
  2. Igen ,igazad van :) , az első gondolatom 1 millió 1 de szerénykedni akartam és ezért csak simán 101 -et írtam (101 Kiskutya, 101 sminkcuccocska , de jó is lenne!)

    VálaszTörlés