2019. december 26., csütörtök

Apróságok

Szia!

    Remélem minden kedves Olvasóm jól van, vagytok itt még páran.
    A blogra sajnos már nincs időm, nagyon szívesen folytatnám de nem megy. Hónapok telnek el úgy, hogy eszembe sem jut megnézni a bloggert. A mai bejegyzésnek sincs sok értelme viszont nem szerettem volna, ha 2019 bejegyzés nélkül fejeződik be.
    Összeszedtem pár dolgot amit az utóbbi pár hónapban vásároltam, bár az egyik BB palettát tavaly vásároltam, erre akkor jöttem rá mikor megnéztem az előző bejegyzésem....repül az idő, esküdni mertem volna, hogy azt is idén ősszel vásároltam.
Kezdem a kedvencekkel:

Hourglass - Ambient Lighting Blush Quad Ghost arcpirosító. Gyönyörű, használható színek, jó vétel volt nem lesz porfogó. Itt vásároltam



CHANEL GABRIELLE ESSENCE a sima Gabrielle illat nem jött be, ez viszont nagyon tetszik, így a legnagyobb méretben vettem meg. A képen mellette látható szemhéjpúder valójában egy top coat, színtelen viszont parányi irizáló csillámokat tartalmaz, finom és szépséges. Limitált kiadás volt, valószínűleg már nem kapható.

Chanel Eclat Magnetique - metal peach, nagyon finom, szerényen fénylő highlighter az idei karácsonyi kollekcióból.
SENSAI Rouge Vibrant Cream Colour VC15, szerintem abszolút nyári babarózsaszín szín de ennek ellenére az elmút napokban ezt használtam.Valójában világosabb mint a képen látható. Minősége szuper!
Sensai Flawless Satin Foundation SPF 20 alapozó, fedése enyhe közepes, nem okoz pattanásokat, szépen egybeolvad az arcommal nincs maszk hatása. A fényédő tartalma miatt vettem meg, igaz 2 üveget, 2 színt vettem ezeket keverem. A MAC színskálán N25-ös az arcbőrszínem, ezekből a 202 és 203-as árnyalatokat vettem meg.
Bobbi Brown - Luxe Gems szemhéjfesték paletta. Pazar csomagolás, szép színek, finom textúra, a bibi még mindig az, hogy nem elég tartós. Limitált kiadás volt az Aréna Mallben lévő üzletükben én vettem meg az utolsót.


Bobbi Brown Luxe Shine Intense Lipstick - Power Lily, ez a rúzs nagy kedvenc volt ősszel, sokat használtam, ez a képen látszik is.
Charlotte Tilbury rúzsokra rég vágytam, mikor megvettem csalódott lettem. A választott színek nem tetszettek, vastag állagú rúzsok, egyedül amit használok néha az a The Duchess, rózsaszín nude. 


Sisley Phyto Ombre Glow szemhéjfestékeket hirtelen, sőt nagyon hirtelen felindulásból vásároltam. Selymes fényűek, szendék, még nem használtam ezeket viszont iszonyatosan drágák! Levegő után kapkodva fizettem ki a kasszánál az árukat.Soha többet nem vásárolok Sisley termékeket, nekem nem jönnek be.
 BECCA márkából még nem volt sminkcuccom, két rúzst és egy szájfényt vásároltam valamilyen akció során. A minőségük jó, a színválasztás nehéz internetes vásárlásnál hiába keresek az adott szín képeire....


     A végére egy kis arcápolást hagytam.
Állandóan keresem a számomra legjobb kozmetikai készítményeket. Az életvitelem miatt, a 3-4 órás alvások miatt a szemem gyakran "pandás" elsősorban erre kerestem megoldást. Vadászat, böngészés közben akadtam a TINAMU hazai webshopba egy szemkörnyék ápoló krémbe.
Elmentem megvettem, működött, meggyőzött. Nem olcsó termékek, közeledett a fekete péntek, regisztráltam a márka svájci webshopjába és vártam milyen akció lesz. Az itthon és svájci árak megegyezőek, a márka webshopjában nincs akció.
Meglepetésemre -35%-os kedvezményt adtak mindenre, plusz utazó méretű ajándékokat lehetett választani. 
1 hónapja használom a krémeket, eddigi eredményekkel elégedett vagyok.


Mindenkinek nagyon Boldog,
Egészségben, Sikerekben Gazdag 
Újévet Kívánok!!!

2 megjegyzés:


  1. This is really an amazing article. Your article is really good . Please share something on Hard Disk Recovery as your article has always good content with informative information.

    VálaszTörlés
  2. I love to reading out the articles posted, thanks for your information
    Eye Drape

    VálaszTörlés