2020. december 31., csütörtök

Szuper hatásos retinolos arckrém - MEDIK8

 Szia!

      Eljött az ideje az évi 1 bejegyzésemnek. Nincs időm, ez van.

     Nagyon sok minden van amiről írhatnék, de ma egy szuperhatékony retinol szérumot, egy nagyon szuper márkát szeretnék a figyelmetekbe ajánlani.

A Medik8 termékeit angol webshopokban láttam és a sok pozitív véleményt látva gondoltam egy próbát megérne. Black Friday alkalmával a márka webshopjában 30%-os kedvezménnyel tudtam vásárolni és ajándék teljes méretű arckrémeket is kaptam ajándékba aminek nagyon örültem, mert nem egy olcsó márka.

Körülbelül 3 hete használom a termékeket és szemellátható eredményei vannak. Retinolos szérum-krémből a Crystal Retinal 6-ost használom a pigmentfoltjaim gyönyörűen halványodnak, megvettem még az erősebb 10-es változatát is de azt majd ha elfogyott ez. A C vitaminos olaj és reggeli c vitaminos hidratáló valamint az esti hidratáló hatására a mosolyráncaim szinte teljesen feltöltődtek. A szemkrémek is csodálatosak. A kevés alvás, kevés víz fogyasztás miatt pandamacis szemkörnyékem szépen kezd világosodni. Szerencsés vagyok mert a 47 évemhez  kévés ránc ólálkodik a szemeim alatt/körül és ezek is szépen feltöltődtek.

Mindenkinek ajánlom aki hasonló problémákra keres gyógyírt, ezek a termékek működnek, hatásosak.

Amiket használok (linkkel):

- Surface radiance cleanse arctisztítógél 

- Clarifying Foam arctisztítóhab

- Pore refining scrub

- Press and glow arctonik

- Crystal Retinal 6 retinolos szérum-krém

- C-Tetra C vitaminos arcolaj

- Advanced Night Restore esti hidratálókrém 

- C-Tetra Cream nappali hidratáló

- Advanced day total protect fényvédőkrém

- R-Retinoate eye serum szemkörnyékre

- Advanced night eye szemkörnyékápoló

A lista hosszú, de a retinol szérumot kivéve, ez gyorsan fogy szeretem bemasszírozni az arcbőrömbe, szerintem 4 hónapra elég egy ilyen szett.


7 megjegyzés:

  1. 2012 óta vagyok az olvasód, te voltál az első akinél megismerhettem a Nars, Opi, China Glaze, Essie és számos prémium kategóriás kozmetikumot. Akkoriban fiatal lány lévén messze nem engedhettem meg magamnak ezeket, de mindig szívesen olvastam a posztokat :) A parfüm kollekciód is lélegzet elállító volt! Az évi 1 aktivitásért is hálás vagyok, boldog nosztalgiával gondolok rád, minden jót neked!

    VálaszTörlés
  2. Exactly what i was looking for. Can you write on Cooling Centrifuge as well.

    VálaszTörlés
  3. I love to reading out the articles posted, thanks for your information
    Gown medical

    VálaszTörlés
  4. Thank you for this important information it really helps me a lot to understand new things and keep doing this work also check out this Best fistula and fissure Surgeon in Delhi NCR

    VálaszTörlés
  5. Thank you for this informative post it really helps me a lot to understand new things English medium school in Faridabad

    VálaszTörlés
  6. Keep doing this work also check out this Best Egg Donation Centre In Faridabad it includes interesting topic and helped me a lot also thank you for this informative post.

    VálaszTörlés