2018. december 26., szerda

Utóbbi félév szerzeményei

Sziasztok!


     Van itt még valaki?
Nem csodálkoznék ha már nem lenne senki aki rákattintson, elolvassa a bejegyzésem, hisz két év alatt 1 bejegyzés volt. Ez van, nincs idő és máskülönben ott a gyors instagram....
Összeszedtem pár dolgot amit az elmúlt 4-5 hónapban vásároltam.
    Kezdeném a kedvenceimmel, ami a fenti képen nem látható, a parfümökkel.

A Bucheron Vanille de Zanzibar és az Ambre d'Alexandire illatokat egy Douglas parfümériában láttam meg, próbáltam ki az illatokat, az árukat tekintve 61-64.000 Ft. körül vannak a 125 ml.-es parfümök. Hazaérve rákerestem interneten, hogy hol kapható még és mennyiért.Nem akartam hinni a szememnek, a Notino webshopba 31-32 e volt az áruk, egyből megrendeltem amik tetszettek.Sajnos jelenleg 43 e.-be kerülnek.Tartós, finom illatok, nem mindennapi használatra.
     Rég vágyakoztam a Tom Ford Noir Pour Famme illatra, nem rossz de ritkán nyúlok érte, ez is Notinoról van. A Chanel Coco Mademoiselle új Intense változata jobban tetszik az eredetinél, így ezt valamelyik őszi kuponnapok alkalmával vettem meg Douglas parfümériában.
     Az igazi szerelmem, amiből a 4. 100 ml-es üveget fogyasztom az az Esteé Lauder Modern Mouse NUIT! Megnéztem most, a Notino webshopba 26 e  a 100ml-es változat, ez szuper ár az Esteé Lauder üzletekben 40 e.
Arckrémek, maszkok, kipróbáltam pár Kiehls terméket, vegyes felvágott, van ami szuper, van aminek semmi hatása.

Amik beváltak: a  C vitaminos arckrém, a Pwerful Strength Line Reducing Concentrate, használata után láthatóan szebb az arcbőröm. A Midnight Recovery tisztító arcolaj remek, szemre is használom, az arcolaja sem rossz.
Szuper az Iris Extract Activating Treatment Essence tonik, ami elősegíti a további hatóanyagok mélyebb bejutását a bőrbe, enyhe hámlasztó hatással.
A Ginger Leaf Hibiscus feszesítő éjszakai arcmaszk is jó választás volt, reggelre kipihentebb, simább arccal ébredek, heti 5 alkalommal használható.

Az alábbi ecset készletet a neszesszer miatt vettem meg, ez van.
Sok hülyeséget csinálok, az alábbi szemhéjfesték palettából két szín tetszett, ezért vettem meg, de nem vagyok elégedett a minőséggel, sajnos a Bobbi Brown márkából kevés termék vált be nálam. A bronzosító ecsete isteni mű, kb. 7 éve vettem és mai napig kiváló, nem találtam jobbat.
Bobbi Brown - Smokey Crystal


Egy kis Dior, mégpedig a Diorskin Nude Luminizer 02 púder, nem rossz, nagyon finom szemcsés, selymes fényű.A csomagolása viszont siralmas, olcsó műanyag, nem mint az 5 évvel ezelőtt hasonlóan kinéző bronzosító ami fémházban lapult.

Jöjjön egy kis Chanel.
A szemhéjpúder meseszép, minősége jó, próbáltam lefotózni de kevés sikerrel jártam.
A ceruzarúzs nem vált be, valahogy olyan érzésem van, hogy szétfolyik felkenés után.Hidratál, tartós a szín és mégsem jön be.
A legújabb szempillaspirálja, a Le Volume Revolution viszont remek.Nem csomósodik be, szépen szétválassza, beterítí a szempillákat.Nem pattogzik le, nem kenődik, nem lesznek kőkemények a szempillák száradás után.
Rúzs. Pat McGrath Labs, nos nem semmi sminktermékei vannak, eddig rúzsokat rendeltem, valamint egy szemceruzát, mindenek szuper minősége van, a rúzsok csomagolása meg nagyon egyedi. Nehéz a webshopból vásárolni a színminták miatt. Blitztrance - Nude Romantique.


Végül pár (k)örömlakk:










Az összes körömlakk közül eddig egyet használtam:, igaz 5.napos és eléggé megkopott, de szeretem ezt a színt. :)





5 megjegyzés:

  1. Olvasom, olvasom!!! :) üdvözöl a SPARITUAL aurum lakk a polcomról amit még te adtàl évekkel ezelőtt :) még mindig remek formában van, féltett kicsem. <3

    VálaszTörlés
  2. Hey Nice Blog!!! Thank you for sharing information. Wonderful blog & good post.Its really helpful for me. waiting for a more new post. Keep Blogging!
    list of best schools in sharjah

    VálaszTörlés
  3. Hey Nice Blog!!! Thank you for sharing information. Wonderful blog & good post.Its really helpful for me. waiting for a more new post. Keep Blogging! schools in al qusais

    VálaszTörlés
  4. I love to reading out the articles posted, thanks for your information
    Non Woven Gowns

    VálaszTörlés