2013. október 25., péntek

Too Faced - Better Than Sex szempillaspirál teszt

Sziasztok!

              Ma, a Too Faced legújabb szempillaspirálról a Better Than Sex-ről szertném megosztani a tapasztalataimat. Pár képet is készítettem magamról,  nagyon rég nem mertem feltenni magamról képet a blogra....

          A szempillaspiráloknál már megszokhattuk az extrém reklámokat amiben lósörény meg hasonló hatást elérő szempillaspirált ajánlanak.
Kedvenc sminktermékeim közé tartoznak a szempillaspirálok, gyönyörűen kiemelik, keretezik a szemet, megnyitják a tekintetet, ebből a termékből vásárolok a legtöbbet (természetesen a körömlakkok után), a leghamarabb és leggyakrabban is. Legtöbbször a Lancome vagy Dior kínálatából választok, van, hogy  2x-3x is ugyanazt a szempillaspirált veszem újra, illetve figyelem az újdonságokat.
Nézzük a mai darabot, mit ígér és mit tud.






A szempillaspirál színe mélyfekete, 1 rétegben használtam,  a dúsítóhatásával nem vagyok elégedett, de a hosszabító és göndörítő hatása remek. Tartóssága megfelelő, a meleg  rohangálós napokban, erősen izzadtam, 7-8 órát bírt ki maszatolódás nélkül, másnap nyugodtabb napom volt akkor lemosásig (10 óra telt el)  nem volt gond.
Egy képzeletbeli 10-es skálán, 8 pontra értékelném, az ára valamivel  5000 Ft felett van.
Mindezek ellenére legközelebb Lancom vagy Dior szempillaspirált fogok venni, abszolút jól teljesítenek minden szempontból.
Egy Too Faced szempillaspirálról más olvashattatok a blogon, ez a Queen Size volt, sajnos nem találtam meg, valószínűleg nagyon régi bejegyzés, nem címkéztem meg a bejegyzést.
Az iciri-piciri kép amit ígértem, este készült, smink nélkül, itt kb. 10 óra telt el a használatától.
Amit viszont soha nem vettem, az a színes szempillaspirál, egyszer próbáltam egy lila Chanelt  parfümériába, de annyira idegennek éreztem, hogy soha többet nem is próbáltam színes változatot.


Te használtál már színes szempillaspirált ?


11 megjegyzés:

  1. régen volt egy nagyon szép kékem, talán tavasszal, nyáron ismét beruházok egyre
    :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de szép vagy ezeken a képeken! :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem ebben a bejegyzésben van az a spirál! :)
    http://bioarcapolas.blogspot.hu/search?updated-min=2010-12-31T15:00:00-08:00&updated-max=2011-10-06T16:20:00%2B02:00&max-results=50&start=60&by-date=false

    VálaszTörlés
  4. @Lilla: ó, ez merész szín, de biztosan jól áll neked :)
    Szívesen megnéznék a blogodon egy bejegyzést, ahol színes szempillaspirált használsz :)

    @Szilvia A: köszönöm, mostanában fehér holló az ilyen bók :)

    @Alíz Szépségblog: köszi a linket, tényleg ebben a bejegyzésben volt, bár a rólam készült képek iszonyatosak, talán törölnöm is kellene :D

    VálaszTörlés
  5. Jónak tűnik, tetszik íg, én jobban szeretem a színes spirálokat, mint a feketét. :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép vagy a képeken :) letagadhatsz sok sok évet :) szép vagy!

    VálaszTörlés
  7. @Niki Strawberrykiss: én túl nyuszi vagyok a színes spirálokhoz, meg azt hiszem jobban szeretem a drámai, vesébe hatoló pillantásokat szórni :)

    @Nail Judit: köszönöm, noha nem értek egyet veled :D

    VálaszTörlés
  8. Ez ám a terméknév, van ám önbizalmuk :D
    Nekem régen volt kék színű szempillaspirálom, imádtam és most beszereztem egy újat. Mostanában terveztem felavatni.

    VálaszTörlés
  9. Olyan jó látni az arcod a sok körmös bejegyzés mellett! Nekem régen volt egy kedvenc kék Oriflame spirálom, azóta viszont sajnos nem találok jó minőségűt. A terméknév nekem is nagyon tetszik :-D

    VálaszTörlés
  10. Annyira nem meggyőző a képek alapján, viszont Te szép vagy a képeken :)

    VálaszTörlés
  11. nem kizárt, hogy lesz ilyen bejegyzés, amint lesz színes szempillaspirálom :) :D

    VálaszTörlés