2013. október 1., kedd

OPI GWEN STEFANI kollekció és színminták

Sziasztok!


Egy kis előzetes az OPI januárban megjelenő Gwen Stefani kollekciójáról, színmintával.

      Nagyon nehéz új színekkel, textúrákkal előrukkolni a körömlakkpiacon, de az OPI mindig úttörő ebben, trend diktáló.
A Gwen Stefani kollekció 7 színből áll, különböző finisekkel.







 A színek élőben szebbek, mivel csak telefonnal tudtam képeket készíteni, de majd bepótlom, még a megjelenés előtt.
A Push and Shove  színre nagyon kíváncsi vagyok, arról semmilyen információ nincsen....
Holnap, a 2014-es tavaszi kollekció előzetese következik, a Brazil kollekció, ez 16 színből áll.

Új swatch-ok itt 2014.02.05

13 megjegyzés:

  1. nagyon szépek a színek és a finisek is változatosak. kedvenc a hey baby, de igazából mindegyik jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  2. Pink és arany <3 de az ezüst is jöhetne :D A titkoskára meg nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Imádtam Gwen Stefanit a No Doubt-ban! A Justa a Girl volt a kedvenc számom tőlük :D De rég volt, te jó ég! Amúgy a lakkok nagyon jók! Nem csalódtam a névadóban :) Ja, és az arany a befutó nálam... aranylázban égek!

    VálaszTörlés
  4. Látom aranyosak vagytok, a szó mindkét értelmében :)
    Tényleg szép az arany, ez a félig matt finis nagyon különleges, nekem a fekete is nagyon tetszett, de még mindig a ketteske izgat :D

    VálaszTörlés
  5. huh az arany..! A honey ryder óta teljesen arany-lakk lázban égek, pedig előtte pont kerültem, érdekes :)

    VálaszTörlés
  6. A kedvencem a Hey baby és a G26 :)

    VálaszTörlés
  7. Asszem a mini dobozt meg fogom venni. Nagyon tetszenek ezek a lakkok. Szerintem a meglepi lakk piros lesz. Nem tudok elképzelni egy GS kollekciót piros nélkül...

    VálaszTörlés
  8. Ja! Bocs látom, hogy van egy díszdobozos piros, az valahogy elkerülte a figyelmemet. akkor nem tudom, milyen lesz a meglepi...

    VálaszTörlés
  9. Ezt a kollekciót szívesen elfogadnám :) Még a végén csődbe fogsz vinni :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Díjat kaptál tőlem! :)
    http://glitterfingersss.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam-testverkodextol.html

    VálaszTörlés
  11. @Zsozsó: a dobozos lakkhoz díszítő kövek lesznek és majdnem dupla áron lesz kapható. Nagyon kíváncsi vagyok, én valami glitteresre gondolok. Januárban kiderül :D

    @Christy: ajánlom a mini szettet, de lehet igazad lesz mert nagyon szépek :D

    @Glitterfinger Lexa: köszönöm, megnézem :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik ez a kollekció :)

    VálaszTörlés