2013. október 17., csütörtök

A-England TRISTAM

Sziasztok!


Ma egy gyönyörű sötétkék  körömlakkot szeretnék bemutatni.
Soha nem tetszettek a sötétkék körömlakkok, még más körmein sem, vagy két éve vettem egy Pupa sötétkék lakkot, a színe csodás volt, de nem volt tartós és lemosásnál csúnyán befogta a körömágybőrt és a körmeimet is (akkoriba még nem használtam alaplakkot). Legközelebb idén nyáron vettem sötétkék körömlakkot, ez a Zoya Sailor, nos ez telitalálat volt minden szempontból, de mivel ennek krémes a finise vágytam egy kicsit csillogósabb sötétkékre.
Azt tudtam, hogy A-England márkából kell, de sokat keresgéltem melyik is legyen, szerencsére ennek vége, mióta megnyílt a Nail Land, csak a az Árkád Plázába  kell elmenni és ott a helyszínen kiválaszthatom mi tetszik.


A lakk állaga közepes, egy rétegben is szépen fed, de én megszokásból kettőt használtam. Gyorsan szárad, tükörfényes a felülete, 3 napig volt a körmeimen, utolsó nap kezdett megkopni a vége egy picit, de nem pattogzott le.
Mivel rég nem körömnyomdáztam bármennyire is szép volt a szín ki kellett próbálnom az új mintalemezeimet, egy "nyers" képet azért meghagytam, mert a nyomdázás "elviszi" a színt.
Az alábbi képen még nem tisztítottam le, igaz később se lett sokkal jobb sietnem kellet, de azért látható mennyire fényes száradás után, a szín is élethű.
A körömnyomdázáshoz használt termékek:

Dashica SdP 72

Fab Ur Nails  Fun #12 mintalemez
A végeredmény nem lett volna rossz, ha ügyesebb vagyok, pontosabban ha nem torzít a bélyegzőpárna, de még most sem találtam erre megoldást, egyedül az biztos, hogy a tartójában nem marad meg.
árnyékba

napsütésben

vakuval
A körömlakkot tesztelésre kaptam a Nailland Hungary-től, ez nem befolyásolja a véleményemet, a lakkot és a márkát is nyugodt szívvel ajánlom. A címkefelhőben az A-England-ra kattintva, még sok lakkot láthatok amit ez év során vettem.
Újabb lakkok beszerzését tervezem, így ha valaki ráér jövőhét szerdán délelőtt, írjon és együtt csorgathatjuk a nyálunk, valamit vásárolgathatunk 1-2-3... lakkot, nagyon jó, új  Golden Rose lakkokat láttam több bloggerinánál...;)
Használsz sötétkék körömlakkot?
Tetszik az A-England körömlakk kínálata?



16 megjegyzés:

  1. Nem akarlak elszomorítani, de jövő szerda ünnepnap, szóval nem lesz nyitva :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a lakk, és annyi "arca" van :) Pont ez van most a körmeimen :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!!! Nyomdával még jobban tetszik ^^

    VálaszTörlés
  4. már nyomda nélkül is megőrülök érte, de így még jobban tetszik :D Bár nem Pest közelében lakom ,remélem,hogy egyszer én is be tudok személyesen vásárolni a Naillandnél :)

    VálaszTörlés
  5. @zizitim: köszi, ha nem szólsz még kaját is elfelejtettem volna venni, pedig nálunk az egy napos ünnepek is pánik rohamot idéznek elő élelmezés terén, félünk nehogy éhen maradjunk:D
    Legyen csütörtök :)

    @phoenix: igen, ez igaz, minden fényviszonynál más, de mindenhogy gyönyörű, nekem villanyfénynél tetszik a legjobban a színe :)

    @Azrail: köszi:)

    @Cserkó Muffin: amikor sikerül Pestre jönnöd, előtte írj, szívesen megismernélek és a Nailland tökéletes hely a körömlakkfüggőknek mint találkahely is:)

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a lakk, és a minta is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Ááá, gyönyörű magában is és nyomdával is <3

    VálaszTörlés
  8. Őszinte leszek, nekem a lakk színe magában jobban tetszik, de már nagyon kiakartam próbálni az új lemezeket :)

    VálaszTörlés
  9. Már írtam Neked korábban priviben is,hogy egy közös lakknézésben benne lennék, mert vége a lakkstopnak, de a munka miatt sajnos csak 5 után, vagy hétvégén érnék rá, amikor pedig már rég a családoddal vagy Te is.
    Az A-England lakkok iránti érdeklődésemet Te keltetted fel, úgyhogy egészen biztosan valamelyik Általad is ajánlott színnel fogom kezdeni.

    VálaszTörlés
  10. Azt hiszem,hogy sajnos nem most lesz, ,amikor megyek, de mindenképp írok, én is szívese megismernélek :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű ez a lakk, én is gondolkodtam rajta. Hoztam egy ésszerű szabályt, hogy egy hónapban csak egy A England lakkot vehetek, jók a határok:) és a lemezek tényleg szépek, ez az egész körmös minta is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, igen, használok, mert csodásak ezek a színek és naná, hogy bejönnek az A-England lakkok :D

    VálaszTörlés
  13. Jajjajajajaj! Beszabehu gyönyörű ez a lakk!!!

    VálaszTörlés
  14. @suzie:hátha egyszer összejön, az a england lakkok mind jó minőségűek, a Nail Land standon van színminta, a többi márkából meg teszter is, ezt is nagyon csípem :)

    @Cserkó Muffin : akkor megdumáltuk :)

    @Petronella's: kellenek a határok, mert hatalmas a kínálat, én is próbálom magam maximálisan visszafogni :) Igaz, épp most készülök elkövetni egy őrült dolgot lakkvásárlás terén, majd pár hét múlva eldől, h megéri-e az árát :D

    @Elíz: örülök, hogy neked is tetszik a szín és a márkát csak ajánlani tudom :)

    @Ayesha: igen :D

    VálaszTörlés
  15. Ennyire sötétkékem nincs, max. királykékig merészkedtem. :-) De azért nézni jó ezt a kombinációt is. :-DDD

    VálaszTörlés
  16. @Vervian: a királykéktől már nem hosszú az út a hasonló színekig :) nagyon mutatós ám élőben, nyomdázás nélkül is :)

    VálaszTörlés