2012. június 6., szerda

Egy kis fémes csillogás


Sziasztok !

   Azt hiszem besokalltam a sok gyönyörű színes körömlakktól és elővettem a régi aranyoskáim.
Az Orly már keverve  van, eredeti színét Luxe-nak hívták de nagyon sápadt volt ezért kapott egy kis szíverősítőt egy sötétebb aranyszínű lakkból, és így már nagyon jól néz ki.
A Color Club pedig a Take the Stage nevezetű arany és hologramos glitteres lakkja.

Kicsit karácsonyi hangulatú, de amilyen gyorsan telik az idő mindjárt az is itt van .


És így néz ki  a körmeimen:

Nagyon  szeretem az aranyszínű cuccokat, de mikor ez olvassátok épp egy másik színre készülök átfesteni.

Szoktatok aranyszínű körömlakot használni ?


32 megjegyzés:

  1. jaj ezek olyan szépek......hmmmmmm

    VálaszTörlés
  2. ez a kis kevert Orly milyen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. nem szeretem az aranyszínt magamon, de ezek gyönyörűek! *-*
    a lakk-keverés témán már énis gondolkoztam, csak sose volt hozzá energiám :$

    VálaszTörlés
  4. Milyen jól passzol a gyűrűdhöz! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szeretem az aranyt a körmeimen, de csak ritkán nyúlok ahhoz valamiért. most lila a körmöm és feldobtam mindet egy kis bordó csillámos körömlakkal.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szín. És a szíverősítő is jó ötlet volt,szép lett:D Nekem Manhattenes lakkom van aranyban, de már a végét járja nagyon és kezd csomósodni.

    VálaszTörlés
  7. Az arany nekem nagyon nem...de ez nem olyan nagy baj:-)

    VálaszTörlés
  8. őszintén szólva a csillámos lakkot annyira utálom lemosni, hogy már fel sem kenem... :)

    VálaszTörlés
  9. En is nagyon kedvelem az arany-bronzos arnyalatokat a kormeimen!!

    VálaszTörlés
  10. tényleg milyen jó ötlet színeket keverni. nekem még eszembe se jutott. :D

    VálaszTörlés
  11. tényleg milyen jó ötlet kevergetni :)) nagyon jó lett ez az orly lakk is :D

    VálaszTörlés
  12. Nekem a kedvencem a pink körmök, arany csillámos gyűrűsujjal! :)

    VálaszTörlés
  13. Szerintem nekem nincs is arany lakkom...MÉG! :)

    VálaszTörlés
  14. Imádom az aranyat :D Elegáns,finom,gyönyörűen mutat a gyűrűddel :)

    VálaszTörlés
  15. Nekem ez tetszik a legjobban rajtad.
    Totál jó.

    VálaszTörlés
  16. Jól megy a bőrtónusodhoz az arany! Szépek a lakkok, a glitteres különösen.
    Én max karácsonykor kenek fel arany színűt, magamon inkább a lilás, mályvás, barnás és pink színeket szeretem.

    VálaszTörlés
  17. Néha én is megunom az élénk színeket, nem tudom mindig azt használni. Nálam akkor a nude jön:) Úgy egy éve én is odáig vagyok az aranyért is, olyan elegáns tud lenni na :)

    VálaszTörlés
  18. Magamon kicsit furcsa az arany számomra, de neked jól áll! :)

    VálaszTörlés
  19. Az arany egy ideje már nagy kedvenc nekem is:)

    VálaszTörlés
  20. Szeretem az arany lakkokat, számomra olyan felsőbbrendűen elegáns :)

    VálaszTörlés
  21. Annyira nem rajongok az arany színért (még ékszerben is inkább a fehér aranyat pereferálom), de azért persze néha elcsábulok és előveszek valami kis "aranyosat" körömre, szemhéjra. Nagyon szép a lakkozásod, tényleg szuperül passzolnak a gyűrűdhöz! Elegáns!

    VálaszTörlés