2012. június 19., kedd

Bobbi Brown Desert Twilight kollekció



Sziasztok!


              Véletlenül bukkantam erre a gyönyörű új Bobbi Brown kollekcióra.

Gyönyörű színeket tartalmaz és körömlakkot is. Bizonyára a lakk ára nagyon húzós lesz, még nem láttam B.B. lakkot itthon, sőt szerintem eddig nem is volt.

A pirosít/bronzosító duót már láttam láttam valamelyik hazai divatmagazinban, ott 14 ezer volt feltüntve mint ára, remél ezt csak elírták, mert  Amerikábna ez csak 36$-ba kerül (8.600 Ft.) :(
Oké itthon azért tuti drágább lesz.















       Nagyon tetszik a szemhéjfesték paletta, de nem igazán szeretem a minőségüket, nem tapadnak rendesen, reméljük ez jobb lesz. Valamint a High Shimmer szájfények is csábítóak, a mini ecsetektől meg megszédültem, pedig a formájuk szerint nem nagy durranás, alig van benne mókusszőr de ez a pezsgőszínű arany burkolat és  a csomagolás mennyei. A tubusos száj /arcpirosító nem hoz lázba, zsíros bőrre soha nem használnék krémes arcpírt, szájra meg  inkább ami kimondottan arra való, nem igazán jók a multifunkcionális cuccok, egy helyen teljesítsen  de ott a maximumon . A kék gyönyörű de nem az én színem.

És az elfelejtett kép, lehet az este sokkot kaptam az ecsetek láttán, e miatt maradt le :D


Van ami tetszik a kollekcióból ?


17 megjegyzés:

  1. a mini ecsetkészlet irtó aranyos :)

    VálaszTörlés
  2. A paletta tetszik, de megpróbálom azonnal elfelejteni, hogy valaha is láttam :)

    VálaszTörlés
  3. A paletta nagyon szép. :) Az ecsetek meg cukik!

    VálaszTörlés
  4. Az a bajom a Bobbival, hogy produkálja rajtam a smink- és márkafüggőség összes tünetét :( :D

    VálaszTörlés
  5. ÓÓÓn sajnos elképzelhető hogy én vagyok a béna, de melyik is a pirosít/bronzosító duó? : D egyszerűen nem jövök rá pedig arra voltam a leginkább kiváncsi, reméltem, hogy kompakt :(

    VálaszTörlés
  6. Basszus, lemaradt a kép a pirosító/bronzosító kompaktról, mindjárt kijavítom :D

    @Nikoletta: nem Te vagy béna... :D

    VálaszTörlés
  7. Azt a palettát mintha csak én terveztem volna... :)
    Meg fogod venni Erzsi? Csak mert akkor majd jól meglesem milyen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsetkészletet szrretném, a paletta gyönyörű de a minősége nem tudom milyen lesz....;-)

      Törlés
  8. Hát ömm..nekem ez most nem. Tudom,divat a púderszín, de ez nekem nem. :/

    VálaszTörlés
  9. Ez a paletta...de a pirosító is nagyon...:-))

    VálaszTörlés
  10. Paletta nagyon szep!!!!!! Figyu, Chanel alapozokrol nem csinalnal egy post-t??

    VálaszTörlés
  11. Hűűű az az ecsetkészlet,arany:)imádjuk:)
    Szép a paletta,de nem az én színeim.Bár ha extra fényesek és csillogósak...meggondolandó :D
    A bronzosító-pirosító duó viszont így nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés