2012. április 27., péntek

MAC Preview Party - Hey, Sailor !


Sziasztok !

Borzalmas dolog történt !
Új fényképezőgépem van, egy kis kompakt Olympus, ami ma került a birtokomba és még nem igazán ismerkedtünk meg :(((
Az összes képet elcsesztem :(((

Viszont a Hey, Sailor, Fashion Sets, Real Sexy kollekciók FENOMENÁLISAK ! ;)


Legjobban a Hey, Sailor kollekció érdekelt, főleg a bronzosító, ami megújult összetételének köszönhetően  8 órát kibír valamint könnyebben,  egységesen, lehet eloszlatni a bőrön.
A szemceruzák, szájkontúrceruzák puhák és nagyon tartósak.
A szemhéjfestékek is csodálatosak, selymes szinte már krémszerű a textúrájuk.
A pigmentekből az aranyszínűt próbáltam ki a kézfejemen, egy világosabb arany, nagyon parányi színes csillámokkal, könnyen tapad, nem pereg le.
Sajnos már volt olyan termék ami el is fogyott .





Nagyon szépek még a Fashion Sets összeállításai, ami közül nagyon nehéz választani :)
Bizonyára megveszem még a sötétebb nude szettet is, gondolom kitaláljátok most melyiket  vettem meg :)


Nos a 3. kollekció a Real Sexy nem igazán volt rám hatással, olyan értelembe tekintve, hogy ebből nem vásároltam. Viszont nagyon izgalmas színekkel találkozhatok, érdemes megnézni.

Hétvégén lesz egy bejegyzés is a termékekről amit vettem, normális minőségű képekkel.


Nos Lányok, ez a mai bejegyzés nagyon "se füle, se farka "  de  annyira szépek a MAC új sminkcuccai, hogy arra gondoltam ez is jobb mint semmi.





6 megjegyzés:

  1. Régebben írtam róluk egy bemutató cikket és annyira jó neveket adtak a termékeknek, engem rögtön az fogott meg :) Na meg a matróz mintás csomagolás is nagyon dekoratív!

    VálaszTörlés
  2. konkrétan hihetetlen, hogy én itt ülök amerikában és nekem még több mint két hetet várnom kell rá... fakk

    VálaszTörlés
  3. Annyi mindent szeretnék megvenni :(((( De annyit nem lehet... Hogy fogok választani? És miaz hogy már el is fogyott valami??????????? Micsoda???? Ne streszelj, kérlek!

    VálaszTörlés
  4. A Hey, Salior! korall szájceruzából már nem volt a Westendben lévő üzletbe, tetszett a jelenlévő csajoknak az újdonságok, vásárolgattak rendesen :)

    @Lolly :) ez szerintem nem lesz így állandóan, de mi sokkal jobban megfizetjük itthon a MAC cuccokat mint "odaát", úgyhogy az ilyen apróságok jólesnek :D

    VálaszTörlés
  5. Tegnap megnéztem a kollekciókat és most nagyot csalódtam.

    A szemhéjpúderek érdekeltek, de nem az én színvilágom. Egyedül egy rúzst vettem a Hey, Sailor! kollekcióból, amire nem is gondoltam :)

    A Reel Sexy kollekcióból a Pink Popcorn rúzs szép színű, de hasonlóm már van. Ebből a kollekcióból a szemhéjpúderekben az nem tetszett, hogy matt állagúak, én pedig azokat nem kedvelem.

    A Fashion Sets-ben azért láttam egy-két dolgot amit el tudnék fogadni, de nagyon nem fogott megy egyik sem. Saint Germain és Angel rúzsaim már vannak, szeretem is őket. Egyedül az Impassioned szájfény 'izgatott', mert jól néz ki, viszont nagyon büszke vagyok mert nem csábultam el és így marad a nagy-nagy kedvenc szájfényem, méghozzá a Funtabulous.

    Van pár körömlakkom a MAC-től,de most nem fogott meg egyik szín sem.

    Kíváncsian várom a további kollekciókat!

    UI. Engem most nem hívtak meg a Preview Party-ra :(

    VálaszTörlés
  6. A Real Sexy kollekcióból semmi nem tetszett, a Hey, Sailor!-ból egy bronzosítót és arcpirosítót vettem, mivel elmondták új az összetételük és tartósabb is, kipróbáltam az üzletbe, ezeket használom és szeretem.

    A Fashion Sets-ből a Saint Germain árnyalat rúzsát és szájfényét vettem meg, de a húgom már elkunyerálta, neki jobban áll :)

    VálaszTörlés