2012. április 28., szombat

Glitter Gal - a káprázatos körömlakk


Sziasztok !

Aki régebben olvas emlékezhet, hogy mondtam nem vállalok terméktesztelést, nos erre szoktam mondani soha se mond , hogy soha. Van olyan termék amire már nem tudtam nemet mondani.
A véleményem is változott, lehet elfogulatlanul írni ha a termék kiváló minőségű.
Szóval az, hogy ajándékba kaptam nem befolyásolhatja a véleményem, de mivel nem csak én kaptam és még több blogon találkozhatok a lakokkal, meglátjátok mennyire igazam van.

Nézzük a  Glitter Gal körömlakkok bemutatását, infó a webshopból :

"A Glitter Gal egy kifejezetten a speciális hatású körömlakkok és egyéb kozmetikumok gyártására szakosodott ausztrál kozmetikai vállalat. Körömlakk kínálatukban megtalálhatók holografikus, holografikus csillámos, színátmenetes és opálos hatású körömlakkok, rendkívül széles színválasztékban.
A cég elsődleges célja a kiváló minőségű termékek előállítása prémium alapanyagokból, melyek bármely, a piacon található márkával felvehetik a versenyt. Körömlakkjaik szabadalmazott összetevőket tartalmaznak, formaldehid, tulén és DPB mentesek, teljes mértékben megfelelnek az Európai Uniós szabályozásnak.
A gondosan kiválasztott összetevőknek köszönhetően a Glitter Gal körömlakkokat élvezet használni. Könnyen és egyenletes felvihetők, gyorsan száradnak, tartósak és csodálatos fényüket sokáig megtartják, melyet az elégedett vásárlók világszerte bizonyítanak. Legyen Ön is egy közülük!"

Most pedig a lényeg : 



 Sajnos a körmeim olyan picik és olyan állapotban vannak (kertészkedés miatt ), hogy mindenkit kérek csak a színre koncentráljon.
Nem direkt napfényben, csak kültéri fotó :)))
A képeken 2 rétegben kentem fel a lakkot.
Bármilyen színre kenhető, a legunalmasabb lakk is jó alapnak szolgál a változatossághoz. Az alábbi képen csak 1 rétegben kentem fel, nem akartam pazarolni :)
 Véleményem: 
A Glitter Gal 3D/ holografikus lakkja lenyűgözött.
A  lakkot csütörtökön kentem fel és a képeket most szombat délután készítettem, ami 3 nap főzést - mosogatást jelent. A lakk nem vesztett a fényéből, nem kopott meg a vége!
Sok kiváló minőségű lakkot láthattatok a blogon (Zoya, China Glaze, Orly, Opi, Nail Inc., Color Club ) de mindegyik a 3. nap már kezdet pattogzani a körömvégén vagy vesztett a fényéből, illetve mindkettő jellemző volt, de a GLITTER GAL körömlakknál egyik sem látható !
Könnyen elterül, nagyon gyorsan szárad, az alaplakknak is szép fénye van, tükör sima a köröm felületén.
Valamint össze se tudom hasonlítani más holo körömlakkokkal amik észrevehetetlenek sima napfénybe, ez sokkal dögösebb.
Péntek délelőtt alig tudtam vezetni mert a szemem mindig a kormányon volt, a körmeimet nézegettem, sőt piros lámpánál még ki is nyújtottam, hogy messzebbről is gyönyörködhessek bennük és egyik ilyen alkalommal észrevettem a jobboldali sávban lévő kocsiban egy pasi is fürkészett, azt hitte tornázok, úgy mozgattam a karjaim mint a fekvőtámaszozásnál szokták :D

Az ára, nem az olcsó lakkok közé tartozik, de az árért magas, minden igényt kielégítő minőséget és egyedi holografikus hatású körömlakkot kapunk, aminél nem érhet csalódás !
Én egy más márkából rendeltem és annyira snassz volt, olyan kis semmilyen , hogy el is ment a kedvem a további hologramos körömlakk próbálgatástól.De a Glitter Gal lakknak még lesz folytatása .
További színeket, információkat  itt a webshopban találtok :) 
Valamint megkérem a bloggerinákat, akik kaptak még körömlakkot, hogy a megjegyzéseknél linkeljék a bejegyzésüket :)

Ti milyennek találjátok ? 


Ui.: szívesen vállalok tesztelést a következő termékekből, ha illetékes olvas  :  languszta, polip, királyrák, tintahal, szűzérme, borjú vesepecsenye és kukoricán nevelt tanyasi tyúk ;)

14 megjegyzés:

  1. Ú, ez is nagyon szééép!
    Én ezüstöt kaptam:
    http://bankanita.blogspot.com/2012/04/glitter-gal-ezust-3d-holografikus.html

    Színes alapokon:
    http://bankanita.blogspot.com/2012/04/glitter-gal-silver-3d-holo-szines.html

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép! Igazán különleges! :)

    VálaszTörlés
  3. óóóó....:)

    egyébként ne szabadkozz a körmeid miatt, inkább legyen kicsi, és formára reszelt, mint hosszabb,berepedezett.:)

    egyébként ma én is kertészkedtem, majd' leszakad a derekam az egész napos gyomlálástól-sarlózástól.:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem sem a köröm mérete számít.
    Az a lényeg, hogy ápolt legyen, a többi nem számít ;)

    VálaszTörlés
  5. Én is ezt a színt kaptam, és előre féltem, hogy fog állni a kis naturalista énemhez, de szerencsére nem veri ki az ember szemét.. vagyis csak jó értelemben :):)

    VálaszTörlés
  6. Na most már tényleg nem tudok színt választani, pedig "engedélyt kaptam" 1 db megvételére :DDDDD
    Én kicsit drágának találom, de párom azt mondta, ha nem az összes árnyalatot akarom, akkor miért ne rendelhetnék egyet?:)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűnek találom:$ de nekem nagyon drága:(

    VálaszTörlés
  8. Ez is egy gyönyörűséges szín! :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia, köszönöm a nagyszerű felülvizsgálatot, és külön köszönet támogató Ágnes, aki a készlet Glitter Gal márka, megöleli és megcsókolja, hogy mi magyar barátaink Glitter Gal Ausztrália - Kerry és Anna xoxoxo

    VálaszTörlés