2011. december 6., kedd

Too Faced szemhéjalapozók tesztje



   A mai téma alapvető: szemhéjalapozók.
Miután az isteni szikra kipattant a fejemből, azon gondolkodtam hol volt az eszem eddig, hogy nem készítettem el  ezt a bejegyzést.
Hogy miért is ilyen fontos ?
Egyszerűen azért mert ennek a használatával bármelyik szemhéjfesték a helyén marad, nem gyűrődik be, nem maszatolódik el, a szín nem fakul, a helyén marad míg szeretnéd, sok bosszúságtól megkímélve, csak jó alapozó kell alá !
Nálam 10-12 órát kibír probléma mentesen, szeretem is:)

Tavaly mielőtt megrendeltem első alkalommal a Too Faced Shadow Insurance alapozóját napokig kerestem a blogokon az összehasonlításokat, véleményeket, melyik a jobb az Urban Decay vagy a Too Faced.Végül nem  a tartósság miatt, mivel az hasonló, inkább az nyomott plusz pontot a T.F. javára, hogy nem változtatta meg a szemhéjfestékszínét vagy csak minimálisan, a festéktől is függ.
De azóta már több változata is megjelent, a jelenleg létező 4 féléből,  4-et sikerült beszereznem ;)


-  Original
-  Candlelight
-  Lemon Drop
-  Glitter Glue

Az első az Original, A vitaminban gazdag szilikonalapú krém, bőrsimítóhatással, szinte észrevehetetlen.
A Lemon Drop halvány sárgás árnyalatú, ami eldolgozva szintén észrevehetetlen, a  bőrpír eltüntetésére szolgál valamint a színek tisztaságának megőrzésében segít.Ő a legújabb a sorozatból.
Candlelight teljesen más mint a két előző. Ő nem szerénykedik, fényes világos arany árnyalatával szinte önállóan használható, fokozza a csillogó hatást.
A Glitter Glue állítólag a legkelendőbb az alapozók közül, színtelen, vastagabb álagú mint elődei, tartósan betonszerűen rögzíti a csillám vagy glitter tartalmú szemfestékeket, valamint fokozza a ragyogásukat.
Ez volt a márka ismertetője az alapozókról.



Nézzük a színeket:

Az állagukat tekintve az Original  a legkrémesebb, legvékonyabb állagú, észrevehetetlen. A Candlelight nagyon vastag, erősen fed és szinte lehetetlen szemfestéket felvinni rá annyira erőteljes világos aranyszíne, szinte elnyeli a festéket és csak ő érvényesül, önmagában is szép. A  Lemon Drop-ot azoknak ajánlanám akik erősen elszíneződött a szemhéja, -néha nekem is annyira barna és nem tudom mi lehet az oka, igaz nem is kutattam utána- halványítja a szemfestékek színét is.
A Glitter Glue vastag akár egy kompaktalapozó, teljesen láthatatlan és tényleg ez a legtartósabb, de szerintem nem a csillogást hanem a fényességét fokozza az ilyen típusú szemfestékeknek.

A karomon nagyon vastagon van az alapozó, azt a pici mennyiséget kentem el ami az előző képeken látható.




A kedvencem a Glitter Glue valamint az Original.
Nagyon tartósak  és kis méretük ellenére (11g ) sokáig elég, mivel egy gombostűfejnyi is elég egy alkalomra.
Arról már nem is beszélve menni bosszúságtól megkímélhetjük magunkat.
Szóval ez megéri az árát, érdemes egyre beruházni, elsőnek az Oiginal-t ajánlom, vagy ha sok fényes, csillogó szemfestéket használsz akkor a Glitter Glue-t, de ez utóbbi sokkal  vastagabb állagú.
Az áruk átszámolva kb. 6000 Ft.-, nem olcsók de most ünnepek előtt úgy is kicsit többet engedünk meg magunknak és ez olyan termék amit mindennap, minden színű szemfesték alá használhattok, nem csak az ünnepek alatt, és remélem már tudjátok olyat soha nem ajánlanék  ami nekem nem jön be.

Ma még készítettem egy pár képet napfénynél is.
Az alábbi képen vízszintesen kentem fel az alapozókat, sajnos itt túl erős volt a fény, csak az aranyszínű púdernél látszik a különbség, valamint a felső Original nem látszik rendesen.



Használtok szemfesték alapozót?
Milyet és mennyire vagytok megelégedve vele ?

Ui.: Fényképezőgép vásárlásban tud valaki segíteni milyet kérjek a Jézuskától ?

Kompaktot vagy nagy objektívest (ez utóbbi nagyon teszik, komoly, profi megjelenést kölcsönöz :D),  kompaktot 35 ezerért láttam Sony 16 megapixelest, a másik fajta gép kicsit drágább de nem volt időm még a témába elmélyedni ezért kérek útmutatást, merre induljak a nagy kutatáshoz.
Nagyon olcsóra gondolok  maximum 45-50 ezerig, csak a hobbimhoz, a bloghoz kell, meg a családi eseményekhez. Az ötven sem kevés csak a profi fényképezőgépek árához viszonyítva piti összeg, egy profi gépet nem is tudnék használni, lehet be sem tudnám kapcsolni, én csak annyit tudok a nagy látószögű kell, a mostani is ilyen de már nagyon a végét járja, a vakuja néha füstöl, ez komoly én se akartam elhinni mikor láttam :(


Lányok ! 

Van egy vadiúj mini 5g-os Candlelight szemhéjalapozóm amit eltudok osztani 2 személy részére, aki szeretné írjon. Ez ebben a csomagban volt és most jutott eszembe.


A MINTÁKÉRT VÁROM A JELENTKEZÉSÉT : 

CHRISTY
ZSÓFI
BETTYNOVA
VADOR

LÁNYOK A CÍMEM A PROFILNÁL TALÁLHATÓ.

A többieknek köszönöm a jelentkezést és ha legközelebb rendelek lesz még egy ugyan ilyen játék.

                      

97 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos volt ez a poszt! Kíváncsivá tettél, kéne nekem is valami Too Faced.. Eddig semmim sincs tőlük :S

    VálaszTörlés
  2. too face nagyon jò màrka!!!milyen a sony amit nèztèl?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én még eddig nem használtam sosem külön szemhéjalapozót, csak ugyanazt, amit az arcomra is :-) Az Originál teljesen jónak tűnik, ki kellene próbálnom...
    Fényképezőgép ügyben én nem tudok mit ajánlati, ehhez szerintem szakember kell, talán egy olyan üzletben, ahol komolyan foglalkoznak a vevőkkel, tudnak Neked tanácsot adni, hogy ezekhez a speciális fotókhoz melyik a legmegfelelőbb. :-)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hasznos a poszt, meggyőzött, hogy nekem is kel ilyen :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is az original tetszik a legjobban:)

    Fotógép ügyben kérdezd meg Púderfelhő-Andit, neki nagy tapasztalata és szakértelme van, tuti tud vmi szuperséget ajánlani:)

    VálaszTörlés
  7. Jó estét! Nem használtam szemhéjalapozót, de elgondolkodtató a bejegyzés, hiszen a kicsi mandula szememet ilyen szempontból elég nehéz sminkelni, minden begyűrődik!
    Az jutott eszembe, hogy nekem vashiánynál szokott sötétebb lenni a szemem, leginkább a szemem alatt. De változó. Mensi előtt. Sima vas + c pezsgőtablettát szoktam ilyenkor iszogatni.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én a Fuji Finepix S3200-at vagy az S2950HD-t ajánlanám neked, mindkettő max. 50ezerFt körül kaphatóak mindenhol. Az elsőnek megvan az a kicsit tükörreflexes feelingje az objektív miatt, de persze attól azért még messze van:)
    Személy szerint én a kompaktokat nem nagyon szeretem, azok mindig kicsit "gyerek gép" hatást keltenek bennem, de azért azok között is vannak jók :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó, hogy meírtad ezt a bejegyzést ! :))

    VálaszTörlés
  10. Itt vagyok, csak blogokat olvastam :)

    Köszönöm az eddigi tanácsokat, bennetek jobban megbízom mint egy idegen eladóba akinek - tisztelet a kivételnek- az az elsődleges, hogy minél nagyobb értékű cuccot sózzon rám.

    Sony Cyber-shot amit láttam.
    De mindjárt rákeresek a Fuji géprkre, csak előbb vacsoráztatok :)

    VálaszTörlés
  11. szerintem a jò a sony.olyat vegyèl ami neked tetszik.szerintem egy 16 pixeles gèppel nagyon jò kèpeket lehet kèsziteni,foleg ha jò a zoom-ja is. nekem canon sx 30 is van..

    VálaszTörlés
  12. takàltam egy jò oldalt.szerintem èrdemes elolvasni:
    http://www.photoshopsuli.hu/blog/milyen-fenykepezogepet-valasszak

    VálaszTörlés
  13. Szia!:))
    De jó ez az összehasonlítás,szeretem az ilyen bejegyzéseket!
    Tavalytól most őszig UDPP Originalját használtam,nagyjából elégedett voltam,szépen teljesített.Lehet nagyok az elvárásaim....De most ősszel elfogyott és szerettem volna mást kipróbálni,így a Bare Escentuals Prime Time Eyelid Primerre esett a választásom. Nem bántam meg,mert számomra jobb,szebben kihozza a szemhéjpúder színét,másabb állagra is,másabb felületet biztosít,mint a UDPP.A ”zsírosodást” is jobban megelőzi.
    Úgy látom a Glitter Glue is szépen teljesít.

    VálaszTörlés
  14. Szió!! Szerintem a Glitter Glue adja ki a legjobban a színeket:) Nekem az jön be de mind jöhetne :)

    VálaszTörlés
  15. Azt hiszem meg van mit kérek szülinapomra :) A Fuji gépek nagyon jók. 40-50 között vannak. Nekem is az van, és imádom!!!!

    VálaszTörlés
  16. Szerintem ne a Sony-t vedd. Mármint vehetsz Sony-t, de a 16 megapixel sok kompaktra. Azzal már kb tapétázni lehet :) De egyébként az a baj, hogy a kompaktok nem tudják feldolgozni már ezt a nagy felbontást, ezért nem sikerül jól a kép a 10en akárhány megapixel ellenére ( mert nem csak a MP számít). Nekem Fuji-m van, 12megás, viszont a 6megás "nagy objektíves:D" ezer éves gépemmel sokkal szebb képeket lehet csinálni.
    Egyébként a Sonynak van egy gépe, amihez nagy objektív van, ez a köztes állapot a profi kinézetű és kompakt gépek között, szerintem tudod melyikre gondolok :D Esetleg faggasd ki púderfelhő Andit :)

    VálaszTörlés
  17. Köszi a tesztet, ezek a T.F. termékek nagyon jónak tűnnek! Én Elf szemhéjalapozót használok, nem rossz, de én örülnék neki ha kicsit élénkítené a színeket.

    VálaszTörlés
  18. modolla 1981 !

    Köszi szépen a linket, nagyon jó.

    Még csak a felénél tartok de érthetően, tömören nagyon jó útmutatást ad, hogy körvonalazni tudjam mit szeretnék, összeírjam és ezek alapján keressek gépet.

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Szakadozik az internet kapcsolatom és 2x írtam meg az utolsó hozzászólásom :)

    VálaszTörlés
  21. én szeretné kipróbálni:) puszi

    VálaszTörlés
  22. én is szeretném kipróbálni, legalább megtudnám, hogy milyen az UD-hez képest... :)

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szeretném kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  24. Én is nagyon szeretném kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  25. úú, én is szeretném kipróbálni :)
    pont 2 napja fogyott el az előzö (ami házikészítésű volt). szóval ideje lenne egy újat beszerezni :)

    köszönjük a játékot :)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon jó lenne kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  27. énisszeretnék jelentkezni :)

    mástéma: essence you rock szemhéjalapozóról mi a véleményed? :)

    VálaszTörlés
  28. Szivesen kipróbálnám:)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Szia! szívesen kipróbálnám :) most keresek egy jó szemhéjalapozót

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Én is jelentkeznék, szívesen kipróbálnám! :)

    VálaszTörlés
  31. Én is szívesen kipróbálnám, próba cserkóóóó! ;) Köszi Erzsike a felajánlást! :)

    VálaszTörlés
  32. én is szeretném kipróbálni:D

    VálaszTörlés
  33. Szívesen kipróbálnám! :))

    VálaszTörlés
  34. Örülnék neki, ezért jelentkezem!:)

    VálaszTörlés
  35. Fúú én is nagyon szeretém kipróbálni, már meg is néztem Beautybay-en (szintén Tőled kaptam az ötletet) őket, annyira kíváncsi vagyok!

    :) *fingers crossed*

    VálaszTörlés
  36. Naná, hogy kipróbálnám! Eddig én is csak sima alapozót használtam, nem sok sikerrel :(

    VálaszTörlés
  37. Az előbb ez lemaradt.essence szemhéj alapozót már használtam.

    VálaszTörlés
  38. Jelentkezek! Szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  39. Szia! Kipróbálnám szívesen! :) Köszi a lehetőséget :)
    Magyar Alexandra

    VálaszTörlés
  40. Szuper lenne kipróbálni, szeretém :)

    VálaszTörlés
  41. jajj, elárasztod a népet játékkel :) én is szeretném, ha lehet :)

    illetve még valami a fényképezővel kapcsolatban: néhány műszaki cikkeket árusító áruházban előszeretettel tukmálják az emberre a dolgokat, sőt, mindig mutatnak drágábbat, még ha az olcsóbb is ugyanannyit vagy még többet tud, erre figyelj oda, célirányosan menj, valóban jó lenne kiírogatni, hogy mit is vársz majd el a géptől.

    VálaszTörlés
  42. Szia! Pont szemhéjalapozót szeretnék venni majd! Úgyhogy jelentkezek :)

    VálaszTörlés
  43. Szia! Szeretném kipróbálni a szemhéjalapozót, mert épp azon gondolkodom, hogy be kellene ruházni egyre, de előbb szeretném kipróbálni. Úgyhogy Én is jelentkezek érte! :) Köszi :)

    VálaszTörlés
  44. Én is szívesen kipróbálnám. :)
    Gyürüsné Kocsis Piroska

    VálaszTörlés
  45. Hmm, nekem az original a legszimpatikusabb.
    Szeretném kipróbálni a a mintát, ha lehet:)

    VálaszTörlés
  46. Tetszett ez a post:) kíváncsi lennék, hogy a MAC paint potokkal hogy veszi fel a versenyt a TF. Előbbiekkel jó barátságot kötöttem már, utóbbival még csak ismerkedek a neten keresztül.

    VálaszTörlés
  47. Szia Erzsi!
    Én már megkaptam a karácsonyi ajándékom egy kompakt fényképezőgép formájában.Egy Canon Power Shot A2200.És azt kell hogy mondjam nagyon nagyon profi kis gép.Nem hiába a Canon készíti a legjobb gépeket:)
    Mi is a családi élet megörökítéséhez használjuk legfőképpen.Gyönyörű nagy képeket csinál,a videó egyenesen szuper(HD-s).Én egyszerűen imádom.
    8Gb-os memóriakártyával együtt volt (a legolcsóbb helyen) 30eFt.Igaz most kicsit emelték az árát.
    Itt a link-->http://pixinfo.com/fgep/Canon_PowerShot_A2200

    Ja és Andi készített egy postot régebben hogy mi szerint válaszon az ember gépet a blogoláshoz,szerintem azt sem ártana vissza nézned.link-->http://www.puderfelho.hu/2011/08/faq-milyen-fenykepezogeped-van-milyet.html

    VálaszTörlés
  48. Szívesen gondját viselném :)

    VálaszTörlés
  49. Én is szeretném kipróbálni! Nagyon! :)

    VálaszTörlés
  50. szia! én boldog lennék, ha kipróbálhatnám.

    VálaszTörlés
  51. Szivesen kipróbálnám a szemhéjalapozót,úgyhogy jelentkezek:)

    VálaszTörlés
  52. Ha szerencse is úgy akarja én szívesen kipróbálnám!! :-)

    VálaszTörlés
  53. Én használok szemhéjalapozót, Make up Factoryt, mülleres, nekem jó, mondjuk mást még nem próbáltam. De szívesen kipróbálnám a Candlelight darabját.
    ui: jó volt a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  54. Ms.Xixin :)
    köszi, jelenleg egy 2-3 éves Cannon Ixus 870IS gépem van, életem legjobb gépe egy Olympus volt 10-12 évvel ezelőtt még a filmes változat, azzal szebb képeket készítettem mint a vlóság :D

    Fanni:)
    nekem csak egy Paint Potom van de az színezett, önmagába vagy a kékes MAC Shimmermint alá szoktam használni és ugyan ilyen tartós, nagyon szeretem :)
    Nem tudom a Paint Potok között minőségileg vagy tartósság szempontjából van-e különbség ?

    http://bioarcapolas.blogspot.com/2011/11/mackekulve.html

    a hero of war :)
    köszi a tanácsot, én is hasonlóan gondolkodtam , ezért is kérdeztem rá.

    VálaszTörlés
  55. szia!
    én is szeretném kipróbálni :) hátha ez segítene az extra rejtett szemhéjamon is :D
    köszönjük a lehetőséget

    VálaszTörlés
  56. èn is kipròbàlnàm:)) had oruljek;)

    VálaszTörlés
  57. jelentkezek! szeretném kipróbálni :3

    VálaszTörlés
  58. Elég meggyőzően hangzott, kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  59. Én is szívesen kipróbálnám, kíváncsivá tettél!! :)

    VálaszTörlés
  60. Én is jelentkezem kipróbálásra:)

    VálaszTörlés
  61. Én is szeretném kipróbálni, imádok sminkelni. :)

    VálaszTörlés
  62. Én is jelentkeznék érte :D Nagyon jó kis terméknek tűnik, szívesen kipróbálnám :D

    VálaszTörlés
  63. nagyon szeretném kipróbálni!

    VálaszTörlés
  64. én is szívesen kipróbálnám! =)

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Én is szeretném kipróbálni, imádok sminkelni. :)

    VálaszTörlés
  66. Szerintem ha kompaktban gondolkodsz, akkor is vmi jót vegyél: Nikon, Canon vagy Leica. Azt hiszem a Panasonic Leica lencséket használ, de egy Nikon vagy egy Canon szerkezet kifinomultabb.

    Én is szívesen kipróbálnám :-)

    VálaszTörlés
  67. szerelmes lettem ezekbe, jelentkezek én is játékra, hátha... :D

    VálaszTörlés
  68. Nekem a legjobban a Glitter Glue tetszik, eppen keresoben voltam alapozo tekinteteben, nagy segitseg, koszi!
    Fenykepezogep teren pedig az egyik legjobb a Panasonic Lumix DMC-TZ7 ami olyan szintu minosegi videofelveteleket is keszit hogy hihetetlen. Ez a video ezzel a geppel keszult:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZRbGF0fgDoA&feature=mfu_in_order&list=UL
    Mindenki csak azt kerdezgeti a kommentekben hogy milyen gepet hasznalt a feltolto. Azota en is ilyen gepre palyazom.

    VálaszTörlés
  69. Lehet lemaradtam de én is szeretnék jelentkezni a játékra.
    Én szinte bármelyik Nikon fényképezőt ajánlanám neked, mert nagyon jók.

    VálaszTörlés
  70. a Glitter Glue-es nagyon bejön így.én szívesen elfogadnm amúgy a szemhéjalapozót

    VálaszTörlés
  71. Én is jelentkeznék, kíváncsi vagyok hogy teljesítene az UDPP szemben, most azt használom :) Jó, hogy megkérdezted az olvasóid véleményét, mert én is gépvásárláson gondolkodom, így tudok szemezgetni az ajánlások közül :)

    VálaszTörlés
  72. Ja, és ha minden igaz akkor nemsokára már tudok véleményt mondani a MAC paint potjáról is, mert egy Tündér segít hozzá jutni :D

    VálaszTörlés
  73. Ez hasznos poszt volt. De miért ilyen gyengus a középső kettő? A két szélső tetszik nekem is így képen a legjobban, jól visszaadják a színt. Mindenből az original a legjobb általában :D

    VálaszTörlés
  74. én most azon vacillálok, hogy UDPP vagy original too faced? sokat nyomna a latba ha kipróbálhatnám..:P

    VálaszTörlés
  75. Én is szeretném kipróbálni, hátha nem gyűrődne annyira a sminkem , bár ahogy látom, elég sokan vagyunk rá :-)

    VálaszTörlés
  76. Ilyenkor sajnálom, hogy nem szeretem arannyal sminkelni magam. :(

    VálaszTörlés
  77. húúú... de szuperek :)) kíváncsi lennék egy szemhéjalapozóra,sajnos még sosem használtam más mint az arcomra... de kipróbálnám.. :)))

    VálaszTörlés
  78. Szokás szerint megint nem nyertem :(
    Gratula a nyerteseknek :)

    VálaszTörlés
  79. Majd legközelebb...
    Gratulálok a nyerteseknek! :-))

    VálaszTörlés
  80. Én nagyon szívesen segítek fotógép ügyben:9 a Nikont nagyon ajánlom! nekem is az van, bár az már egy másik árkategória... lássuk csak... esetleg canon, vagy olymupst lehet jót kapni ennyiért...de a samsung is jókat gyárt...de nem mindegy, hogy miylen adatokkal dolgozunk

    VálaszTörlés
  81. Wow... Erzsi, sárgulok a parfümjeid láttán :) Na azok sem kispályások :)

    VálaszTörlés
  82. És hogy a szemhéjalapozóhoz is szóljak. Aranyosak meg minden, de nekem most a Make up factory a kedvencem. Fényképezőgépben anno nekem a Fuji-t ajánlották. Picike, optikai zoom is van rajta, 8,3 mega. Gyönyörű közeli és távoli képeket készít. Nem bántam meg, hogy megvettem.

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy hol lehet beszerezni (és mennyiért) ezt a csoda Too Faced-et? :) Miskolcon lakom, itt csak Marionnaud van, de nem hiszem, hogy ott kapható. (Vagy tévedek?)
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  84. @Andi :) webshopból lehet rendelni itthonról.
    lookfantastic.com vagy beautybay.com

    VálaszTörlés
  85. Nagyon köszönöm. Azóta meg is vettem. Szuper! :)

    VálaszTörlés
  86. Azt szeretném kérdezni, hogy ők mennyivel jobbak mint mondjuk a mac painetly-je? én azt használom alapnak, és nem tudom, hogy érdemes lenne-e váltani mondjuk too faced-re..

    VálaszTörlés
  87. Hopp, most látom, hogy már írtál a paint potokról, bocs, akkor nem szóltam :)

    VálaszTörlés