2011. szeptember 7., szerda

Too Faced striptíz 1. rész

Sziasztok!

Sikerült befotóznom a nagy zsákmányom darabjait.
Nagyon lelkesen igyekeztem ,hogy élethűen mutassam be a kincseim

A címben szereplő sztriptíz a kicsomagolásra utal, még mielőtt arra gondolnátok pucéron sminkelem magam , vagy esetleg táncikálok közben .

A csomagolásuk kiváló minőségű , biztonságosan záródnak és könnyen nyithatóak ez minden termékre elmondható.

Kezdjük a szemfesték palettával ami egy hatalmas baki eredménye.
A sztori : Megpillantva a TF standját örültek módjára megrohamoztam és csak pakoltam,pakoltam a cuccokat majd elindultam a pénztár felé de félúton már magamhoz tértem és tudtam mindent nem vehetek meg , az eladó segítségével elkezdtem válogatni a szemfesték palettákból ez és a  zöld szemhez való  volt a kosaramban. Nehezen  de végül a zöld szemhez illőt választottam mivel arra gondoltam szakemberek állították össze a színválasztékot és világosabb színek számomra használhatóbbak. De annyit variáltam míg végül ezt ütötte be és ott észre se vettem pedig előttem csomagolta ,tudjátok mikor vettem észre? Amikor a csíkokat húztam a karomra és nem találtam az aranyszínűt ! Ne nevesetek nagyon izgatott állapotban voltam :D
Vannak hozzá kis kártyák egyfajta használati útmutatóként de még nem próbáltam.







Kivételesen élethű színek !


 

A festék pigmentáltsága jó, nagyon selymes, finom textúrája van remekül lehet vele satírozni  annak aki tud :), tartóssága alapozó nélkül gyengécske :( Csak alapozóval bír ki 8 óra munkát !
Ár / érték arányban  szerintem a 8.900 Ft.-( átszámolva) kissé túlzás de a csomagolást és a nevet is kifizettetik.

Másodiknak következzenek az ecsetek :)
Erről már panaszkodtam, hogy nem csak az ügyetlenségemért nem tudok rendes szemhéjsminket készíteni hanem a "felszerelés" is hiányzott de ez mostantól múlt idő! igaz még nem próbáltam és a kézügyességet nem lehet megvenni de nyugodtabb vagyok mióta haza jöttek velem.


Könnyű alumínium henger :)



Ezt imádom! Mármint a használati útmutatót

Mivel viszonyítási alapom nincsen  nem sokat tudok írni róla.
Szeretem a színét :), tömör és eszméletlenül finom szőrből készült ( el is neveztem csincsilla-selyem szőrnek ,mivel ez a két általam ismert legpuhább és legfinomabb anyag), kézre esik és TF-nek hívják ennyi nekem elsőre a boldogsághoz elég.
Ezt nem találom drágának kb. 9500 Ft  3 darab és nekem nagyon-nagyon sokáig elég lesz.


 Igyekszem még a héten feltenni a 2. részt is :)



13 megjegyzés:

  1. Szépek a szemhéjpúderek, de erősebbre számítottam felkenve.
    Az én Too Faced palettám (Bathing Beauty)baromi erősen fed, pedig csupa világos szín van benne.
    Aminket mikor látunk vele?

    VálaszTörlés
  2. A smink a blog Karácsonyi ajándéka lesz a kedves olvasóimnak :D:D:D a jelenlegi időbeosztásom miatt ez a legkorábbi időpont, de lehet elhúzódik Húsvétig ezért már semmit nem ígérgetek :D

    Nekem a karomon is tetszett :DDD

    VálaszTörlés
  3. Nem azt írtam, hogy a karodon nem tetszenek :)
    Nekem ez van:
    http://bankanita.blogspot.com/2011/07/too-faced-bathing-beauty-teszt.html
    Most meg is kívántam :D
    Karácsony, perszeeeee!!!

    VálaszTörlés
  4. Ezzel csak magam vigasztalom , hogy a karomon milyen szépek :)
    Megyek megnézem a Tied.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű paletta, nagyon jó színek, a csomagolása pedig eszméletlen jó! Mindig is tetszettek a Too Faced paletták, kipróbálni igaz még nem volt szerencsém.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ez is jól fog állni, és talán a sors keze, hogy végül ezt vetted meg! :) Imádom a TF palettákat, meg mindent, annyira szépek, és jó minőségűek... :)

    VálaszTörlés
  7. Jaja biztos nem véletlen.:P Amúgy is szép a paletta, biztos jól fognak állni a színek. A cím nagyon találó.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  8. Az ecsetek valami eszmeletlen jok! Olyan tokeletesek. A szinuk, a formajuk. Valoban nyalcsorgatasra jar ide az ember lanya:-)

    VálaszTörlés
  9. Csorrr...(ez volt a nyálam)
    nekem az ecsetek bejönnek, meg az a kis használati útmutató:))) nagyon édes.

    VálaszTörlés
  10. Hú, vmi eszméletlen gyönyörű a Too Faced-paletta csomagolása... nem beszélve a színekről :).

    VálaszTörlés
  11. Ó, ez a paletta nagyon szép, ötletes a csomagolás is, és a swatchok is tetszenek. Irigykedem. ;-)

    VálaszTörlés
  12. Kéne egy nyáladzó nekem is. :D

    VálaszTörlés