2011. szeptember 3., szombat

CARELESS a gyógynövények varázslatos hatása

       Sziasztok!

        Ma szeretnék bemutatni nektek egy nálunk ismeretlen márkát ami a természetes alapanyagokból álló kozmetikai termékek terén zseniális hatású.


A Careless márka tulajdonosa egy nagyon kedves kozmetikus hölgy aki családi vállalkozás formájában működteti a cégét.
Gyerekkorában megtanulta a nagyszüleitől a növények, virágok néphagyomány útján terjedő gyógyítóhatásait.Később hosszú évek folyamán tovább tanult , hogy alaposabban megismerje a növények titkát, működési mechanizmusát, amit felhasználhat a bőrápolásban  a bőr egészségének, fiatalos állapotának megőrzésére. Évekig kísérletezett több mint 60 növény különböző kombinációján , hogy elérje a kívánt és meggyőzőhatást.
Saját növénytermesztésből állítják elő a termékeiket megkezdve februártól októberig tartó begyűjtésüket
mint a homoktövis,jázmin, liliom, tubarózsa, levendula, mályva, körömvirág, rozmaring, hogy csak néhányat említsek a termékek alapanyagából , valamint különböző illóolajok és gyógyhatású agyagot használ a termékekhez.

 A gyógynövényes alapanyagokból készült termékek előnyei, hogy sokkal könnyebben hatolnak be a bőr mélyebb rétegeibe, hatékonyak az irritációk, allergiák, rosacea , bőröregedés és pattanások kezelésére.








 A honlapjukon  a fejlécben a hölgy szépséges lánya látható tökéletes bőrrel, személyesen ismerem őket és annyira tökéletes a bőrük, hogy csak ámultam főleg miután kiderült hogy nekik is voltak problémáik a pattanásokkal.
weboldalán számos videó látható az elért eredményekről, nézzétek meg a honlap angolul is olvasható.
Csak azt sajnálom, hogy a kabinkezelést ( több mint 3 óra ! ) nem tudtam a távolság miatt kipróbálni erről is van fent videó, gyógynövényes borogatások , pakolások szuper lehet.

Elsőnek  megnézte az arcomat és felsorolta mit ajánl valamint  tanácsolta legyen türelmem megvárni a hatóanyagok hatását ami legalább 4 hét. Megvettem gondolván ha nem használ legalább nem irritál az összetevők alapján. Sok terméket emelnek az egekig és általában csalódás tisztelet a kivételnek úgy hogy eléggé szkeptikus voltam.
Elkezdtem használni és első alkalommal már leeset az állam a hatását illetően .
Ami számomra nagyon bevált az a hámlasztó pakolás ez maga a CSODA a gyulladt , kipirosodott, pattanásos bőrre, összetétele búzacsírapor,fehér liliom, méz, agyag illóolaja. Mint a képeken is láthatjátok a krémek intenzív színét a gyógynövények , gyümölcsök,virágok adják semmi színezék, illatanyag mentes. A tonikok teára emlékeztetnek az illatuk alapján, kevés alkoholt tartalmaznak tartósítószerként Az arctisztító olaj is remek, ásványvízzel átitatott vattakorongra kell pár cseppet önteni minden szennyeződést és sminket eltávolít.
Van még hidratálópakolás (a rózsaszín ) ettől feszes és életteli lesz a bőröm, a reggeli élénkítőpakolás (a sárgás) ez magas homoktövis tartalmú vérkeringést serkentő  és a  hámlasztó pakolás (a zöldes színű) amit az én gyulladt pattanásos bőröm imád és megkövetel .Mind a 3 termék használható szemkörnyéken és szemhéjon is !!!, körkörös mozdulatokkal vastagon felkenve és 20-25 perc hatóidővel használom.
A tonikok közül az érzékeny bőrre való ami számomra a legjobban bevált.
A hidratálókrémet nem igazán mertem használni mivel nagyon vastag zsírszerű állaga van , biztatott próbáljam ki nyugodtan elsőnek a felszínre hozza a szennyeződéseket de utána igazán tiszta lesz a bőröm. Nem mertem , túl vastagnak , zsírosnak  éreztem ezért szemkörnyéken és kézkrémnek használtam.
És újdonságot is találtam az oldalukon, szeplő és bőrhiba kezelésére tonik és pakolás.
Nem a legolcsóbbak  de megfizethetőek és nem filléres kőolajszármazékot kensz az arcodra aminek ugyan úgy megkérik az árát, itt legalább a benne lévő gyógynövények, illóolajok és a kézzel készített terméket fizetem reklámköltség nélkül.A tonik ára 2700 Forint körül van , a pakolások ára 4800 Forint körül van de nem emlékszem biztosan az árakra.
Már várom az alkalmat , hogy újra vásárolhassak hámlasztópakolás és a tonikot ezek beváltak számomra.

És végül, eddigi blogos pályafutásom legsikerültebb képe következik :)

Hidratáló pakolásban :)


Szeretitek a természetes összetevőket tartalmazó arcápolási készítményeket ?
Aki már használt ilyen jellegű termékeket milyen márkát próbált ki és mennyire elégedett ?



15 megjegyzés:

  1. jujj, nekem nagyon bejönnek az ilyenek, úgy örülök ennek bejegyzésnek!
    kár, hogy nem magyar a cég :(

    VálaszTörlés
  2. En csak termeszetes alapanyagu arc es testapolo termekeket hasznalok, mert nagyon erzekeny a borom, es allergias is volt mindenre. Szamuztem minden mesterseges cuccot a furdonkbol, meg a fogkremet is likvidaltam. Azota sokkal szebb a borom. En dr hauschuka es aubrey organics termekeket hasznalok tulnyomo reszben. Leellenorzok minden egyes alkotoreszt, mert sajnos neha meg a naturnak kikialtott termekek is tartalmaznak mergeket.

    VálaszTörlés
  3. Én is próbáltam 4-5 évvel ezelőtt a Dr Hauschuka termékeit zsíros bőrre de nekem nem jött be, lehet az a baj,hogy nem olyan rég jöttem rá nem a zsírosság a nagy gond hanem az érzékenység,így most már az érzékeny bőrtípusnak való krémeket keresem de ezekből a legtöbb érzékeny száraz bőrre való:(
    Az Aubrey márkát sok webshopban láttam de még nem próbáltam ,erről írhatnál egy bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  4. Most vettem csak észre a képed, annyira az írásra koncentráltam. Úgy nézel ki a képen, mint egy dzsungelharcos:-DDDD Hogy bírtad ki röhögés nélkül? Olyan komoly arcot vágsz azon a képen!

    VálaszTörlés
  5. imádom az ilyeneket, gyógynövény jöhe tminden mennyiségben :D Ezt is úgy kipróbálnám. A képbemutatásod vicces volt :D olyan aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  6. En is ezt szeretem benne:-) annyira közvetlen ez a stílus és sose unalmas:-)

    VálaszTörlés
  7. Imádlak én is benneteket :))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszenek az ilyen cuccok, tök jó ez a bejegyzés! Imádom a blogod egyszerűűűűen! :D

    VálaszTörlés
  9. .nagyon jonak tunik ez a Careless marka! Sajnos nem sok infot talaltam, hol lehet beszerezni oket, ismersz egy weboldalt ahol fennvannak a termekek? En Biolat es REN-t hasznalok, sokkal jobb lett a borom miota csak termeszetes alapanyagu kremeket hasznalok. A maszkos kep cuki :)

    VálaszTörlés
  10. Bar !

    A Ren márkára kíváncsi vagyok, már régóta szemezgetek vele de ha egy egész terméksort szeretnék venni az nem olcsó. Te melyik vonalát használod és milyen tapasztalatod van vele kapcsolatosan?
    A Biola termékeit próbáltam 1,5 évvel ezelőtt de számomra nem volt semmilyen hatása :(

    VálaszTörlés
  11. . igen sajnos eleg dragak. en mindig itt a manchesteri repteren veszem meg a "Kit for sensitive skin" csomagot.Ebben benne van :
    - Calendula & Arctic Berry Ultracalm Cleansing Milk 25 ml
    -Hydra-Calm Global Pritection Day Ceam 15 ml
    -Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum 15 ml
    -Frankincense & Boswellia Serrata Revitalising Night Cream 15 ml
    Sokat utazok, ez jon velem, nagyon praktikus a merete miatt is. A Kit ara olyan 16 font. Nagyon elegedett vagyok veluk, foleg ez a serum isteni. Nem varom el a kremektol, hogy eltuntesse a rancaim, de friss, ude lesz a borom es egy nagyon kellemes erzest ad.
    A Biolara irtad h nem volt semmilyen hatasa..Ez alatt mit ertessz? Vagy milyen hatast vartal volna? (ha hulyet kerdezek, bocsi..:)

    VálaszTörlés
  12. Biolából tonikot és 2 fajta hidratálókrémet vettem de már nem emlékszem melyiket.
    Nos új termékeknél -rossz megszokás - nagyok az elvárásaim valamint bedőlök a reklámnak is :( , 3 hétig használtam de a bőröm állapota nem változott semmit , nem lett tisztább, feszesebb, ragyogóbb
    Pár éve (mikor megjelent) használtam az Esteé Lauder Re-Nutriv Ultimate Lift krémjét (ezüst színút) az igen, az első napok után gyönyörű bőröm lett de olyan drága ,hogy folyamatosan nem tudom megvenni :( és nem is természetes alapanyagokból áll, de eddig ez volt az általam használt krémek közül a Nr.1.
    A természetes alapanyagú krémek közül az angol Pai márka ami még jó, zsíros bőrre valót vettem meg, első hetekben szép volt a bőröm de utána mintha hozzászokott volna újra foltos lett és pattanások jelentek meg, de még ebből a márkából kiszeretném próbálni az érzékeny bőrre valót. Árban elfogadható 50 Euró a tisztító és hidratálókrém de van 5 Euróért mini tesztcsomag.

    Ami még érdekes lehet és magyar a Kaviczky krémek de árban azok is húzósak egy hidratálókrém 17 ezer :(

    VálaszTörlés
  13. És végül, eddigi blogos pályafutásom legsikerültebb képe következik :)

    én ezen úgy felnevettem! :D olyan aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! :) Hol tudom megvásárolni ezeket a termékeket?

    VálaszTörlés
  15. @Sára Aux: szia, ez egy régi bejegyzés, akkoriban azt hiszem nem volt a márkának webshopja, lehet most már van és van olyan is ami hozzánk szállít, sajnos nem tudom de érdemes rákersni :)

    VálaszTörlés