2011. szeptember 13., kedd

Sminkecske 4.

Sziasztok Csajok!

    Ezzel a sminkes fotónak nem nevezhető képpel szeretném bemutatnia az új, gyönyörű Too Faced Glamour Dust csillámos pigmentjét amit Nude Beam színben vásároltam meg , valamint a Lancome új szempillaspirálját a Hypnose  Doll Eyes-t
A TF pigmentet nehéz használni mivel mindenhová jut belőle nemcsak a szemhéjamra , de ezért van legyezőecset amit most nem találtam.Szegénykém egyszer szerettem volna használni és úgy elsüllyesztettem , hogy fogalmam sincsen hol lehet.
A képekből most sokkal többet és nagyobb méretben teszek fel mivel nagyon nehéz kiválasztani , ahol jól látszik a termékszíne ott mafla az arcom, ahol kis jóindulattal elfogadhatóan nézek ki ott a sminkcuccszíne nem élethű vagy homályos.Arról már nem is beszélve nem vagyok olyan öreg ahogy a képeken látszom....vagy csak a lelkem nem öregedett olyan tempóban mint a külsőm ? Szóval nem azért van ennyi kép mert olyan szépnek érzem magam vagy annyira tudnék sminkelni csak szemléltetésképpen minden képen más vagyok,természetesen a legelőnyösebbet szeretném  kiválasztani.


Itt egy kicsit lazább vagyok, ez még az eleje
Kb. a  28. képnél a türelmem fogyni kezd !
  39. kép a semmibe meredt tekintettel
Leizzadva a 45. kép
Könyörgő tekintet 34. kép
Már nem bírom arc 46. kép
Talán ez sikerül nézésem  26.kép
Ki melyik képet tette volna fel ?
A  helyes válsz , egyiket sem még próbálkoztam volna :)
És nagy szerencsétek, hogy nem tettem fel mind az 54-et :)

És akkor következzen a felsorolás amit e remekmű megkomponálásához használtam fel és mivel este készítettem 20 perc után lemostam.


 Arc:
- Chanel Mat Lumiére  44 Ginger árnyalata
- Too Faced Full Bloom Sweet Pink árnyalata

Szem:
- Too Faced Shadow Insurance
- Too Faced Glamour Dust  Nude Beam árnyalata
- Lancome Hypnose Doll Eyes

Száj:
- Sephora Lip Attitude S03 színe
- Chanel Lévres Scintillantes 104-es színe


Körömlakk: Opi Show it and glow it!, igaz a képen nem látszik de rajtam volt, igaz már megkopva :(  a kép régebben készült de itt volt az alkalom, hogy közzétegyem e gyönyörűséget.

Illat : Versace Crystal Noir

A parfüm csak a poén kedvéért került a képre igaz mostanság ezt használom :) Mivel ma egész nap takarítottam és a lomtalanításra szedtük össze a kidobni valót , hullafáradtan támadt ez a remek ötletem kipróbálni az új csillámos pigmentet, aki ezek után leiratkozik az olvasóim közül én megértem és nincs harag :)


Ui.: a pirosító nem tudom hogyan került az államig de nem volt szándékos.


12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a szempilláid :) Egyébként meg ne olyan rosszak a képeid, mint hiszed, szerintem ügyes vagy, meg amúgy is gyakorlat teszi a mestert :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az itt egy kicsit lazább vagyok mosolygós kép a kedvencem. Tényleg nagyon szépek a pilláid. És csak Sziporkát tudom ismételni, gyakorolni, gyakorolni. Amúgy nincs itt semmi baj a sminkkel. (Én is ugyan így éreztem magam amikor az első pár önfotózásaim eredményét néztem.)

    VálaszTörlés
  3. Amit ma csináltam sminket, nem kerül feltöltésre, mert egy kép sem sikerült. Szóval hozzám képest jó az arányod :)
    Szerintem nyugodtan használhatnál egy-két sötétebb színt, és amit már írtam, kontúrt, kontúrt, kontúrt! Hidd el, jól fog állni, és az összképen is sokat dob :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, a kontúrt a szemkontúrra értettem :)

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom Anihoz, próbáld ki a vadabb színeket is:) tuti jól megy majd a világos szemedhez!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi csajok de még nem merem :(
    Most értem haza és gőzerővel készítem a Chanel Illusion D'Ombre 83-as színével sminkecskémet ami egy szürkés-lila árnyalat,de ez egy kicsit sötétebb az általam használtaktól de hozzátok képest amilyen remekműveket készítettek ez is nagyon szolid lesz :(

    VálaszTörlés
  7. na jó... a képaláírásokon sírtam.. XD am. nálam is valami hasonló szokott menni :P :D
    a körömlakkodat imádooom *.*

    VálaszTörlés
  8. Nekem a könyörgő tekintet tetszik a legjobban :) nagyon szép szemed van!

    VálaszTörlés
  9. Olyan a nézésed a 34-es képen, mint a Shrekben a csizmás cicának:-)))
    A szempilláidra irigy vagyok!

    VálaszTörlés
  10. ezek a kép alatti mondatok.. :D jó lesz ez,csak tovább,tovább! :)

    VálaszTörlés
  11. Csak most tudtam meglesni a képeket, a megnevezéseken nagyon jót vigyorogtam.
    Lenne pár kérdésem, megjegyzésem.
    Nem szeretnél picit a szemöldöködön vékonyíttatni? Persze nem arra gondolok, h szanaszét szedesd, de szerintem a picit kevésbé természetes jelleg (mert ha jól sejtem, nem nyúlsz nagyon hozzá) talán változtatna picit az arcod jellegén.
    Sztem ha már túl leszel a sminkes tanácsokon, tutira jobban ráérzel a saját vonalaid hangsúlyozására, úgyhogy amint belefér az idődbe és a büdzsébe, cselekedd meg, te is elégedettebb leszel! ;)
    Egyébként bár anyukám azért más jelleg volt, de nagyon emlékeztetsz rá, ő is ezeket a pasztell árnyalatokat preferálta (de egy idő után hitt nekem, h nem árt néha pl. a szemét kihúzni kedves kékes-lilás ceruzával, mert az mégiscsak kiemeli jobban a tekintetet).
    Szóval hajrá-hajrá és tessék néha olyanokkal is kísérletezni amit a lányok ajánlanak, mert max. lemosod, baj nem lehet belőle! ;)

    VálaszTörlés
  12. dyna !

    Nagyon örülök,hogy írtál és köszönöm a tanácsokat is:)
    A szemöldököm nem merem kiszedetni mivel már próbálkoztam egy párszor és nem áll jól ha vékony , túl kerek vagy nagy az arcom nem tudom miért?
    Igen a sminktanácsadásra már nagyon szeretnék elmenni de hol időm hol pénzem nincs , ezért elsőnek a MAC- et fogom megpróbálni ott levásárolható a 15 ezer amennyibe kerül az 1 órás tanácsadás csak várom az új kollekciót amiből vásárolnék.
    A sötétebb színektől meg nagyon félek nem tudom használni, már próbáltam a Too Faced palettát amihez 3 db. kártya volt használati utasításként de horror lett a vége :), meg attól is tartok öregítene.

    VálaszTörlés