2015. január 11., vasárnap

Realash - Szempilla kondicionáló

Sziasztok!
      Ki az aki elégedett a szempilláival?  Ki nem szeretne dúsabb, hosszabb szempillákat?
A Realash szempilla kondicionáló szérum a szempillák hosszának növekedésére, a pillák vastagságának növelését ígéri.
Akik régebben olvasnak, tudják, hogy megszállott szempillaspirál használó vagyok. Rengeteg szempillaspirálról írtam már a blogon. A napi sminkben a szemöldök mellet, a szempilla a legfontosabb számomra, nem vagy nagyon-nagyon ritkán használok szemhéjpúdert, elégnek találom a szempillaspirál és szemceruza használatát a szemek kiemeléséhez.
Igenám, de bármilyen jó szempillaspirál nem ér semmit ha nincs alap amire kenhetnénk.
A szempilláim átlagosak, de nem vagyok elégedett, így nagyon megörültem mikor  a Realash gyártója megkeresett azzal a felkéréssel, hogy lenne-e kedvem kipróbálni a terméket. Nem tudtam nemet mondani.
A termék elegánsan becsomagolva érkezett, parányi, 3ml-es a kiszerelés, állítólag ez a mennyiség 4-5 hónapra elegendő napi használat mellett. Ez majd kiderül. Nem olcsó mulatság, viszont ha működik és tényleg elég  4 hónap használatra, akkor becsukott szemmel és hosszú pillákkal fogom ajánlani.
Használtam már hasonló termékeket, a 3. hónap után majd leírom  azokról is a véleményem, tapasztalataim. Extra érzékeny szemeimmel nyugodtan használom, a legcsekélyebb irritáció nélkül.
A Realasht január elsején kezdtem használni, február elején folytatom a bejegyzést képekkel illusztrálva, hogy mi történt 1 hónap elteltével. Sok blogon olvashattatok már a termékről, de ajánlom a  Realash honlapját.
Valamint ajánlom, kövessétek a Realash-ról a következő bejegyzésem, amiben egy meglepetéssel várlak majd benneteket. :)

Milyenek a szempilláid, elégedett vagy velük?


14 megjegyzés:

  1. Ezt a sorozatot már most nagyon várom, mert szempillákból nagyjából akkor lenne elég, ha műszempillányi sorok ingadoznának a szemeimen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértünk, a szempillák mennyiségét illetően :D

      Törlés
  2. Én a hétköznapokra teljesen elégedett vagyok a szempilláimmal (mármint fekete spirállal :D), műszempillát még sohasem próbáltam. Kíváncsi vagyok mennyire fog beválni ez a csodaszer!

    Egyébként tegnap megérkeztek a Harlow & Co. szerzemények: http://glitterfingersss.blogspot.hu/2015/01/haul-harlow-co.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Műszempillám még nem sem volt, alkalmakra minek, víít, h mű, a 3D-s meg főképp nem, mert sok kopasz szemű ismerőst láttam, akik a ragasztott 3D-s szempillák után kétségbeesetten kerestek megoldást, h újra kinőjön az eredeti :(

      Megnéztem a bejegyzésed, még mindig ámulok a sok gyönyörűség láttán, szuper és rengeteg körömlakkot vettél :)

      Törlés
  3. Én elégedett vagyok a pilláimmal, de ettől függetlenül kíváncsian várom a teszted eredményét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szempillákból, mint körömlakkokból soha sem lehet elég!!! :D

      Törlés
  4. Én is kaptam belőle tesztelésre még nyár elején, nekem nagyon bevált. Nem csak a képeken, de a tükörbe nézve is látványos volt a változás. Remélem, neked is be fog válni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is alakul....de még nem akarom elszólni magam :)
      A 3. havi, utolsó bejegyzés végén linkelem az összes lány bejegyzését akik kaptak tesztelésre, örülök, hogy írtál :)

      Törlés
  5. Én már annak is örülnék, ha alapból olyan dús és hosszú pillasorom lenne, mint a tiéd, de kíváncsian várom, hogy mi lesz a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Mint írtam, szempillából (körömlakkból) soha nem elég, talán akkor lennék elégedett ha lófaroknyi vastagságú 4-5 cm-es pilláim lennének :D

      Törlés
  6. Alapjáraton szép dús szempilláim vannak, de szerintem van még mit növelni rajtuk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szerencsések közé tartozol a szempillákat illetően, de gondolom biztosan nem zavarna, ha picit vastagabbak és hosszabbak lennének :)

      Törlés
  7. Nagyon kivancsian varom a tapasztalataidat es majd kesobb azt, hogy mennyire tartos az eredmeny :) mindjart irok emailt is ;)

    VálaszTörlés