2015. január 25., vasárnap

F.U.N Lacquer - Royal Chapel (H)

Sziasztok!


     A mai bejegyzést, az erősen hologramos-glitteres műfaj függőiknek ajánlóm, a többiek csak szörnyülködnének a sok csillogás láttán. :D
A Fun Lacquer - Royal Chapel egy gyönyörű nude árnyalat ami egészen világos barna, apró glitterkből áll össze, közte parányi hologramos csillám tölti ki a színtelen alaplakkot.

A körömlakk minősége szuper. Két rétegben használtam minden alakalommal, teljesen fed. Gyenge fényben nagyon szép, fényes, halvány nude  árnylat, napsütésben, villanyfénynél káprázatos csillogása van!
A  képek:
 A színmintát 3 rétegben kentem, de mint írtam 2 réteg elég. A glitterk nagyon vékonyak, a lakk felülete száradás után meglepően sima,
Több alkalommal használtam már ezt a színt, utoljára egy keveset nyomdáztam is rá, ekkor volt alkalmam természetes fényben is fotózni. A lemosása nem okozott gondot, a körmökhöz ragaszkodó lakk, de pár másodperc után szépen feloldódott az acetonos vattapamacs alatt.

Nagyon elégedett vagyok ezzel a körömlakkal, tetszik, örülök, hogy megvettem, ettől jobban már csak a F.U.N Lacquer- Million Dollar Dream  körömlakk tetszik jobban, hamarosan arról is hozom a képeket.
Lemaradt a szín összehasonlítása a gyűjteményemben lévő hasonló színekkel, gyorsan pótoltam. :)

10 megjegyzés:

  1. Káprázatos :) Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Figyi, ha kenhetek belőle egyszer, cserébe mosogatok helyetted egy hétig!!!! :) ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges :) Azt hittem, hogy barnásabb árnyalat, de a természetes fényben készült képen tényleg nude, úgyhogy felkerült a F.U.N. Lacquer kívánságlistámra :)

    VálaszTörlés
  4. Ilyen szép és különleges lakkot még nem is láttam :O A csillogásával nem lehet betelni!

    VálaszTörlés
  5. A FUN, a CbL és az ILNP megvettek engem maguknak... :D

    VálaszTörlés
  6. Csodás lakk! De eddig én is azt hittem, hogy barnás! Így nekem most lekerült a kívánságlistámról. ;)

    VálaszTörlés
  7. Wow, ez csodálatos! Felvillanyoztad a vasárnapom! :))

    VálaszTörlés