2013. október 22., kedd

L'Occitane - Volumennövelő sampon és balzsam teszt

Sziasztok!

 
A mai bejegyzést azoknak ajánlom,akiknek gyenge, vékony szálú,
 tartás nélküli haj van.
 Nagyon szkeptikusan vettem meg a L'Occitane volumennövelő kis kiszerelésű
csomagját, pedig vásárlás előtt sok oldalon kerestem véleményeket a termékekről és egybehangzóan mindenhol pozitívan írtak róluk.
Az első kételyt az okozta, hogy szőkített, erősen károsodott a hajam, szilikonos hajápolási  termékeket használok. Ezt követte az 1000-ből 1 filozófiám, ugyanis én vagyok mindig a kivétel
akinél a csodaszerek is csődöt mondanak.
Itt még nem ért végett az aggályaim eszmefuttatása, az árán kezdtem rágódni ugyanis a két 75 ml-es termék 3570 Ft.-ba került, mi van ha működik de nagyon drága, rengeteg sampont használok el havonta, pedig 3-4 naponta mosok hajat, félhosszú hajam van, egy 
mosásnál 2x samponozok.
Mi is történt az első használat után?
A 2. samponozásnál a vizes hajam egy iszonyatos szalmagombóccá vált,
lélegzetvisszafojtva vártam mi történik a kondicionáló használata után....
A balzsam lemosása után a hajam sima lett, de semmivel sem éreztem
vastagabbnak, sőt!
A hajszárításig már teljesen letargiás állapotba kerültem, 
már  tükörbe sem néztem, rutinszerűen szárítottam a hajam.

A végeredmény:
SIMA, EGÉSZSÉGES KINÉZETŰ, DÚS,
FÉNYES, JÓ TARTÁSÚ HAJKORONA!!!
Ezt a végeredményt, első használatnál még egy márka hajápolási termékével sem értem el,pedig rengeteget próbáltam, általában vagy nagyon sprőd és szálkás 
lett a hajam, vagy másnap zsírosan összeállt.
Szombat reggel mostam meg a hajam, ma kedd van, 4 nap telt el,
mára terveztem  hajmosást, de egy napot még kibír.
A termékek árát illetően, nagyon kevesett használtam, a 75 ml-es sampon kb. 5-6 hajmosásra elég a balzsam 2x ennyi használatra, viszont van mindkettőből 500 ml-es kiszerlés,
kicsit számoltam, hogy így mennyiből is jön ki havonta.
Az 500 ml-es sampon 5950 Ft.-ba kerül ez 33 mosásra elegendő, 
az 500 ml-es  hajkondicionáló 7550 Ft.-ba kerül, ez 66 mosásra elég, 
így egy hajmosás 300 Ft körül van és olyan termékeket használok
amik számomra hatásosak, nem költök el további súlyos összegeket
a megfelelő termék keresésére, talán ezt figyelembe véve, még spórolok is.

Nálam bevált, ajánlom.
Szilikonmentes termékek.


Mi a legnagyobb hajápolási problémád?
Megtaláltad a számodra legmegfelelőbb hajápolási termékeket ?
Fontos szempont, hogy szilikonmentes hajápolási termékeket használj ?


5 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam,hogy írj ezekről:-) nagyon gondolkodom rajta,noha erős, vastag szárú a hajam,de most világosította a fodrász,így picit megviselt.

    VálaszTörlés
  2. De jó, jól hangzik! :) Bár nekem most csak olyan problémám van, hogy már megint túl hosszú, sehogy sem áll meg lelapul :s :)

    VálaszTörlés
  3. Egy ideje kísérlezetezgetek szilikonmentes samponokkal, és ha nagy ritkán mégis szilikonost használok, csupa korpa lesz a hajam. Nekem most nincs amúgy semmi extra baja a hajamnak, elhagytam a hajhabot és a hajlakkot, és vaddisznósörte kefével fésülködöm. Bevált:) Nagyon örülök a pozitív élményednek, elgondolkodom a szett beszerzésén.

    VálaszTörlés
  4. Na, akkor ezt megjegyzem magamnak, bár nekem az Aussie is bevált szerencsére :-)

    VálaszTörlés
  5. Hmm, felcsigáztál. Bár szerencsére nekem erős hajam van, de páromnak vékonyszálú nagyon. Azért szerencsére az ő hajminőségén is rengeteget javított a szilikon és SLS mentesség, már nem olyan gyulladt a fejbőre, de azért én örülnék neki, ha tartása is lenne.:)

    VálaszTörlés